SG:A (3.12) Echoes

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

SG:A (3.12) Echoes

Bericht door Thierry »

Episode 12 - Echoes - 27 november

Dr. Beckett watches a medical crew work on a badly injured man when they suddenly go missing. Rodney makes an amazing discovery about some of the local inhabitants of the planet.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Aardige ep, maar een paar dingen waren wel raar.

Je zou verwachten dat na "The Storm/The Eye" het Atlantis team wel alles zou hebben opgezocht wat een natuurlijke bedreiging kan vormen voor Atlantis. (zoals dus die storm enzo)
Die 2 ZPM's kunnen veel beter in Atlantis worden gebruikt, de Oddysey kan voor zover ik weet de Ori schepen toch geen schade toedoen, dus wat hebben ZPM schilden dan voor nut?
En voor de Outpost op Aarde kunnen ze die Mark2 Naquadah generators wel gebruiken.
Atlantis kan met 3 ZPM's de Stardrive gaan gebruiken en zoals in deze ep wordt gezegd, er kan ook veel meer mee.
Ook grappig is dat McKay zegt dat de hele planeet zou worden geroosterd enzo, maar niemand denkt aan de Athos die op het vasteland zitten.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

^ Goede punten.

Sheppard en McKay bezorgen me buikpijn door het lachen :') Die twee zijn echt fantastisch samen 8-)

Verder eigenlijk maar een matige aflevering. Hoop technobabble plus weer een graai uit de grote hoed vol Ancient uitvindingen. En dan nog een aantal scenes met de meest verschrikkelijke actrice alive. Ach ja.. de humor van bovenstaanden maakte veel goed :)
Thierry schreef:Ook grappig is dat McKay zegt dat de hele planeet zou worden geroosterd enzo, maar niemand denkt aan de Athos die op het vasteland zitten.
Die hadden toch samen met de ancients een planeet gevonden waar ze allemaal gedropt zijn?
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Hmm, ze hebben niet gezegd dat de Athos inderdaad terug waren gegaan naar de Atlantis planeet. (ik nam het gewoon aan dat ze weer teruggingen toen de Ancients dood waren)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik denk dat ze op die andere planeet zitten :P
dan hoefen ze ook niet elke keer weg als iets Atlantis bedreigd wat toch tot de opties gebeurd vanwege de wraith en die reppies.

Ik vond het wel een leuke aflevering, vond het een beetje jammer want ik dacht dat de focus op Tayla zou liggen, maar dat was niet zo :( ze verdient eens een goede ep :)
dit was trouwens een aflevering waarin ik me niet heeeel erg aan Ronon ergerde.

benieuwd naar de volgende ep :)
oh nee eigenlijk niet :-(
Lucius komt terug
:X :X ]:( ]:( |:( |:(
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Wat een te verwaarlozen aflevering zeg. En please haal Tayla eruit, ik krijg hoofdpijn van haar "acteertalent".
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Tja, Teyla ('t is met een E) is net als de Seven van VOY en de T'pol van ENT heh?

Viel me ook wel erg op dat Ronin opeens wel erg aandachtig by Teyla zat, willen de schrijvers nu dat Ronin en Teyla iets krijgen? (waarchijnlijk zodat Sheppard & Weir ook wat krijgen, aangezien je met Sheppard & Teyla alleen nog Weir & Ronin overhoud, en dat is wel erg onwaarschijnlijk is)

Voor degene die nog meer info willen over toekomstige ep, gewoon bij de Wikipedia ep lijst kijken :) .
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Vis schreef:^ Goede punten.

Sheppard en McKay bezorgen me buikpijn door het lachen :') Die twee zijn echt fantastisch samen 8-)
Sheppard: Rodney...
...
Sheppard: Rodney!
...
Sheppard: Canadian football is a joke.
...
Sheppard: Celine Dion is overrated.
...
Sheppard: Zelenka is smarter then you!
Mckay: Hey, I found mention of...

:*)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik vond dat laatste stukje met Weir grappiger :lachhuil:

No thank you

dat sloeg gewoon nergens op
Plaats reactie