SG:A (3.20) First Strike

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

SG:A (3.20) First Strike

Bericht door Thierry »

Episode 20 - First Strike - 5 februari

When the Apollo arrives from Earth, they launch a preemptive strike against the Asurans when it is discovered that the Replicators are building a fleet of ships. When the Asuran armada is destroyed, a weapons satellite appears above the city, and unless they can fly the city away from Lantea, Atlantis will be no more.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Zeker wel een goeie ep!
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Thierry schreef:Zeker wel een goeie ep!
Ja, veel visuele pracht, wel veel technobabble. Alleen dr.Weir dood? We weten immers dat ze in seizoen 4 niet meer in de cast zit.

Maar Atlantis in een andere gedeelte van de galaxy creeert wel nieuwe mogelijkheden. Hopenlijk benutten ze die goed in seizoen 4.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Trekscaper schreef:
Thierry schreef:Zeker wel een goeie ep!
Ja, veel visuele pracht, wel veel technobabble. Alleen dr.Weir dood? We weten immers dat ze in seizoen 4 niet meer in de cast zit.

Maar Atlantis in een andere gedeelte van de galaxy creeert wel nieuwe mogelijkheden. Hopenlijk benutten ze die goed in seizoen 4.
Dood niet denk ik, maar misschien krijgt ze een verlamming ofzo en moet ze op Aarde blijven
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Tsjah, dit was in ieder geval wel een aflevering waar wat gebeurt.
Het zag er in ieder geval allemaal prachtig uit. De stad zag er mooi uit en ook die Horizon nuke was erg mooi.
Het verhaal was op zich ook nog best wel aardig. Het zag er allemaal wel logisch uit en die commander was op zich best wel cool Hij was wel wat arrogant maar op zich had hij wel gelijk. Jammer dat hij meteen daarna z'n excuses aan weir ging maken want het was wel cool om een wat harder iemand er in te hebben.
Ik wist trouwens niet dat ze door de shields heen konden beamen, maar misschien heb ik niet zo goed opgelet.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja leuke ep, maar waarom moet alles in atlantis zo van de hak op de tak gebeuren? volgens mij hebben ze nog nooit van opbouw gehoord ofzo...

er zal idd wel iets zijn met weir dat ze niet meer leider kan zijn, maar vind het erg dom dat ze dat doen, Weir was één van de betere actrices in Atlantis.

Ik durf bijna wel te wedden dat Carter straks Weirs werk overneemt ofzo...

maar voor de rest creeeert deze aflevering veel nieuwe kansen voor seizoen 4 en dat is erg leuk :) nou nog hopen dat ze die gaan gebruiken.
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Bericht door ElimGarak »

In the middle of nowhere, bijna geen stroom meer....iben heel benieuwd naar het 4de seizoen

Ik vond juist dat ze de 'nieuwe' medical doctor introduceren, dat ze onzeker was etc.. het liefst wil ik Carson Beckett terug.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

ElimGarak schreef:In the middle of nowhere, bijna geen stroom meer....iben heel benieuwd naar het 4de seizoen

Ik vond juist dat ze de 'nieuwe' medical doctor introduceren, dat ze onzeker was etc.. het liefst wil ik Carson Beckett terug.
Vis: spoiler verwijderd, zie spoilertopique
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

&ot
Aaargh schreef:
ElimGarak schreef:In the middle of nowhere, bijna geen stroom meer....iben heel benieuwd naar het 4de seizoen

Ik vond juist dat ze de 'nieuwe' medical doctor introduceren, dat ze onzeker was etc.. het liefst wil ik Carson Beckett terug.
Spoiler (weergeven)
 
Uhm..spoilers! :{
Kan je beter in het spoilertopic houden. Of je edit je post als dit.

Spoilers schreef:Heb ik goed nieuws voor je: Beckett komt terug! Ik weet niet hoe ze het gaan doen maar hij komt terug voor 2 aflevringen 418 en 419 "The Kindred (Part 1 en 2)"
Plaats reactie