SGU op Sci Fi Channel Benelux

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door Vis »

http://www.gatenet.nl/index.php?page=news&id=520
Vanaf Januari 2010 zal Sci-Fi Channel (Benelux), Stargate Universe gaan uitzenden. De exacte uitzendtijden zijn nog niet bekend dus houd onze site in de gaten voor meer informatie!

Of de andere Stargate series uitgezonden zullen worden is nog niet vastgesteld. De rechten zijn op dit moment in handen van Veronica. Het overnemen is alleen een langzaam proces waardoor het enige tijd kan duren voor er meer bekend wordt.

SCI FI is in Nederland te vinden op het uitgebreide digitale pakket van UPC Digitaal (kanaal 111) en Ziggo (kanaal 122) en in het Delight pakket van Caiway.

Voor Vlaamse kijkers: Telenet en Belgacom en Numericable in Brussel bieden SCI FI channel aan als onderdeel van hun respectievelijke plus pakket.
Niet voor iedereen dus, maar dat is in ieder geval al wel behoorlijk snel.
Schijnbaar heeft Sci Fi Benelux de memo over de SyFy-naam nog niet gekregen? :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door EMH »

Nou die heb ik niet, dus dan maar verder kijken op torrent tv.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door captain crash »

ahum...ze zonden het allang uit...ahum
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door Capt.Jay »

De rechten zijn op dit moment in handen van Veronica.

Die heeft stargate Sg-1 miss 1x in de afgelopen 10 jaar uitgezonden en al na 3 seizoen gecancelled geloof ik.... dus hup verkopen die boel als je er toch niets mee doet!
of koop gewoon de dvdbox ofzo ... stukken goedkoper!
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door EMH »

Capt.Jay schreef:De rechten zijn op dit moment in handen van Veronica.

Die heeft stargate Sg-1 miss 1x in de afgelopen 10 jaar uitgezonden en al na 3 seizoen gecancelled geloof ik.... dus hup verkopen die boel als je er toch niets mee doet!
of koop gewoon de dvdbox ofzo ... stukken goedkoper!
Veronica heeft, sinds het bij SBS zit, alles uitgezonden van SG-1 en Atlantis. en ook een keer herhaald. (Aantal seizoenen op een onchristelijk tijdstip dat wel. :*) ) En de licenties zijn allang verlopen als ik het goed heb, zal t nog eens navragen. xd
In het RTL tijdperk zijn alleen de eerste paar seizoenen van SG-1 uitgezonden inderdaad.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: SGU op Sci Fi Channel Benelux

Bericht door Trekscaper »

EMH schreef:
Capt.Jay schreef:De rechten zijn op dit moment in handen van Veronica.

Die heeft stargate Sg-1 miss 1x in de afgelopen 10 jaar uitgezonden en al na 3 seizoen gecancelled geloof ik.... dus hup verkopen die boel als je er toch niets mee doet!
of koop gewoon de dvdbox ofzo ... stukken goedkoper!
Veronica heeft, sinds het bij SBS zit, alles uitgezonden van SG-1 en Atlantis. en ook een keer herhaald. (Aantal seizoenen op een onchristelijk tijdstip dat wel. :*) ) En de licenties zijn allang verlopen als ik het goed heb, zal t nog eens navragen. xd
In het RTL tijdperk zijn alleen de eerste paar seizoenen van SG-1 uitgezonden inderdaad.
Ook Atlantis geheel uitgezonden? Van Stargate SG1 wist ik dat wel, maar van Atlantis niet.
Plaats reactie