Battlestar Galactica: Resistance

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Battlestar Galactica: Resistance

Bericht door martine »

BATTLESTAR GALACTICA NEWS
New Web series titled The Resistance
THURSDAY - MAY 25, 2006

by Livi Dolgin

Earlier this month, NBC Universal announced that SCI FI Channel would broadcast original Battlestar Galactica webisodes on its new broadband Internet channel SCI FI Pulse. Pulse is also increasing the amount of series providing totally original additional material. Now the title of the Web-based, limited series has been revealed: Battlestar Galactica: The Resistance.

The announcement was made at NBC Universal's official upfront press briefing. The network upfronts are aimed at advertisers but also let viewers in on the final decisions about what shows are returning, which have been cancelled, and what new series have been picked up for the fall.

The Resistance will lasting ten episodes, and will fill in the several-month gap between Season Two and the upcoming third year, during which the new Colonial home of New Caprica is under Cylon occupation.

Season Three is currently filming in Vancouver for an October 2006 premiere.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Maar wat is Battlestar Galactica: The Resistance nou precies? Extra materiaal en deleted scenes, of echte afleveringen op de site die verder niet worden uitgezonden?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

als ik het goed heb begrepen dat tweede :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Maar wat voor kwaliteit kun je dan van die afleveringen verwachten? Lijkt me niet dat ze dan ook maar in de buurt komen van 'gewone' afleveringen, anders zouden ze die echt wel gaan uitzenden, toch?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Maar wat voor kwaliteit kun je dan van die afleveringen verwachten? Lijkt me niet dat ze dan ook maar in de buurt komen van 'gewone' afleveringen, anders zouden ze die echt wel gaan uitzenden, toch?
Inderdaad. En ik denk niet dat scifi.com 't leuk vindt aan heel de wereld 350MB afleveringen te gaan uploaden. En bittorrent voor dat soort acties is ook niet echt gangbaar. Waarschijnlijk low resolution spul, en da is nie wa ;(
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Meer BSG is altijd beter dan minder BSG, en als het flut is vergeet ik ze gewoon, maar wat is het nut hiervan voor de makers? Plakken ze er advertenties tussen? Is er een of andere betaalconstructie voor die site?
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Het zijn idd. webisodes maar evrder zou ik het ook niet weten wat ze hiermee van plan zijn. We zullen moeten afwachten, maar ik ben blij dat ze dit tenminste behandelen i.p.v. alles doodzwijgen en gewoon skippen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Is het niet onderdeel van die tests die in de VS lopen met digitale en internetbetaal tv en die onzin? Als het dat is dan zijn het wel volledige eps neem ik aan.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Goed nieuws :*D
The series of ten webisodes that bridge that gap between Season 2 and Season 3 will premiere on the official Scifi.com website on Tuesday, September 5th. A new webisode will be put online every Tuesday and Thursday until the Season 3 premiere on October 6th
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Main_Page

Dus vanaf 5 september de premiere van de webepisodes 8-)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Eerste webisode is op youtube te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=0BIxMgbcneA

:*D

Edit: net gezien en een goede introductie tot het verzet. Donderdag deel 2 :)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

ziet er goed uit :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ziet er helemaal niet goed uit... brakke resolutie ;(
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Ik ben al lang blij dat we het even kunnen bekijken. Heel veel is er nu al weer afgehaald.
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

En nou hebben ze niet amerikaanse ips geblockt :(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik heb 'm opgeslagen als avi, stuur even een PM ofzo :)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

martine schreef:Webisode 2:

http://www.youtube.com/watch?v=Vkki8r-wvdQ
Kijk maar zolang het nog kan, webisode 1 is van youtube gehaald door NBC. Wie het nog wil zien kan de .avi versie downloaden van http://bsg-cz.net/news/files/teasers/Th ... isode1.avi
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Wel bagger dat ze ons Europese kijkers zo ontzettend in de kou laten staan. Dan vraag je er juist om dat mensen alle webisodes gaan Youtuben of anderzijds downloaden. Maar dat schijnen de mensen van SciFi weer niet te snappen, net zoals ze niet doorhebben dat er hier aan onze kant van de plas ook nog aardig wat publiek zit voor hun kanaaltje.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

^ Precies, beetje jammer ;-(


@Trekscaper: http://bsg-cz.net > mooie site is dat :good: Kan alleen geen "English" knopje vinden :')
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Woei, ze schijnen Webisode 2 nu ook te hebben: http://bsg-cz.net/news/files/teasers/Th ... isode2.avi

Dat bestand is overigens 40 mb, ep 1 was maar 20 mb...hopelijk kwalitatief iets beter, lengte schijnt niet veel anders te zijn. Ben hem nu aan het downloaden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Resolutie is *iets* beter idd
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Maar dan ook maar marginaal. Iig tof dat er een site is die ze als avi's aanbiedt :) Ik heb de mensen in hun gastenboek dan ook maar meteen geeërd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

De files van youtube kun je ook gewoon opslaan en omzetten naar avi :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:De files van youtube kun je ook gewoon opslaan en omzetten naar avi :)
Dat doen de mensen van http://bsg-cz.net dus :*) En nu heb je dus de site gevonden waar ik veel BSG info vandaan haal , boeit me niet dat het in Tsjechisch geschreven is, kan toch wel veel info eruit halen wat ze schrijven, gewoon kwestie van wat puzzelen ;) Verder halen die lui ook veel info van livejournals vandaan, waar ik ook veel info vandaan haal.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Voor de niewsgroep gebruikers staan de eerste 2 episodes in a.b.battlestar-galactica in mov formaat. ECHTER met quicktime kun je ze niet afspelen. Ik gebruik hiervoor de VLC media player Freeware van http://www.videolan.org de kwaliteit is goed in acht genomen wat de bron was.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Vis schreef:De files van youtube kun je ook gewoon opslaan en omzetten naar avi :)
Eh... (voor de leek)... hoe dan?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

CmdrCrichton schreef:
Vis schreef:De files van youtube kun je ook gewoon opslaan en omzetten naar avi :)
Eh... (voor de leek)... hoe dan?
Je kan alle filmpjes van Google, Youtube, etc downloaden met bijvoorbeeld Video downloader, is ook een plugin van voor Firefox. Soms krijg je al direct een avi, in het geval van de BSG filmpjes kun je het bestand opslaan als .flv. Even zoeken naar een converter op Google ('flv to avi') et voila. Maar bsg-cz.net is erg snel met het omzetten elke keer, dus weinig nut om er zelf moeite voor te doen :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

3e webisode:

http://www.youtube.com/watch?v=g3_IjqYuaMQ

Heb het zelf geupload, van een torrent gedownload, maar was in .avi en heb helaas nu pas vernomen dat .avi en youtube niet zo goed samengaan waardoor audio niet zo geheel kloppend is soms.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Hij staat ook alweer bij http://bsg-cz.net, 54MB dit keer, wordt steeds groter :')
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Vis schreef:
CmdrCrichton schreef:
Vis schreef:De files van youtube kun je ook gewoon opslaan en omzetten naar avi :)
Eh... (voor de leek)... hoe dan?
Je kan alle filmpjes van Google, Youtube, etc downloaden met bijvoorbeeld Video downloader, is ook een plugin van voor Firefox. Soms krijg je al direct een avi, in het geval van de BSG filmpjes kun je het bestand opslaan als .flv. Even zoeken naar een converter op Google ('flv to avi') et voila. Maar bsg-cz.net is erg snel met het omzetten elke keer, dus weinig nut om er zelf moeite voor te doen :)
Dank u, dank u, dank u. Maar er staat natuurlijk meer dan alleen BG filmpjes op youtube enzo, dus daar is het ook weer handig voor. :)
Plaats reactie