Battlestar Galactica: novels

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Battlestar Galactica: novels

Bericht door The Silencer »

Heeft iemand het/de nieuwe boek(en) over de nieuwe serie gelezen? Volgens mij is het alleen het eerste boek beschikbaar momenteel en zou het tweede boek elk moment beschikbaar moeten zijn. Ik heb iig bij proxis een bestelling geplaatst voor de eerste twee. Boek 1 kwam net binnen :)

Het heet gewoon weg "Battlestar Galactica" en is geschreven door Jeffrey A. Carver en is de miniserie in boekvorm. Zodra ik door drie andere boeken heen ben, ga ik dit lezen.

Volgens Battlestar Wiki is deel twee 'The Cylon's Secret' door Craig Shaw Gardner en deel 3 'Sagittarius Is Bleeding' door Peter David. De releasedatum voor deel 2 schijnt 22 augustus te zijn, dus hij is nog niet uit. Releasedatum voor deel 3 is 3 oktober.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Is dat iets dat aansluit bij de huidige serie, of er verder los van staat?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

De boeken zijn gebaseerd op de reimagined series.

Zover ik op de Battlestar Wiki heb kunnen lezen speelt het tweede boek 20 jaar na de Cylon oorlog, dus 20 jaar voor de serie waarin Adama net tot XO van de Galactica gepromoveerd is. Dus de andere boeken zullen losse verhalen zijn en geen boekvormen van afleveringen zijn. Of boek 3 wel tijdens de serie gaat spelen weet ik niet, dat artikel is nog niet geupdate. Hoe het met canon ed gaat zitten, weet ik niet.
Plaats reactie