Voting for Baltar (ep 3.05 spoilers)

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Voting for Baltar (ep 3.05 spoilers)

Bericht door Raynor's Revenge »

ik ben een nerd en ik verveel me, dus even het volgende... :P

in 3x05 wordt door de 7 bekende cylon modellen (D'anna, Sharon, Doral, Conoy, Simon, Cavil en Six) gestemd over of baltar wel of niet mag blijven op de basestar, waarbij er 3 voor en 3 tegen waren en de Six-en nog moesten stemmen. nou vermoed ik dat d'anna en sharon 'voor' waren, maar dan houden we dus nog 1 'voor'-stemmer over...

nu vraag ik me af hoe jullie denken dat de stemmen verdeeld waren :D
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Voor:
D'Anna
Sharon
Simon

Tegen:
Doral
Conoy
Cavil

:)
Cavil, Doral en Conoy waren tijdens de bezetting de meest radicale Cylons, dus dit lijkt mij een logische keus.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

da's aan de ene kant waar, maar wat voor reden heeft simon om voor te stemmen? zowel doral als simon zaten wat baltar betreft in ongeveer dezelfde positie, maar hoewel doral de meer 'efficiëntere' is van de twee is, heeft hij ook meer tijd met baltar doorgebracht, en zou daarom het nut van hem erbij houden misschien eerder zien. t kan dus elk van die twee zijn die voor heeft gestemd volgens mij :S ben t iig wel met je eens dat conoy en cavil hoogstwaarschijnlijk tegen zijn geweest :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Zijn er überhaupt geen andere type Cylons op basestars & resurrection ships? Waarom niet? Vind 't maar vreemd. Ik snap dat ze de overige typen nog even geheim willen houden, maar het is niet logisch dat alleen deze Cylons achter de laatste mensen aanzitten, en dat er verder geen clones met hun meereizen. Ook lijkt me dat als die er wel zouden zijn, ze zeker inspraak zouden krijgen bij deze stemming...
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

:yes: heb je ook helemaal gelijk in. hoewel t ook zou kunnen dat 'nieuwe modellen' ook pas bij de cylons bekend worden gemaakt nadat de mensen weten wie t zijn ofzo, zodat ze niet met marteling uit de school klappen ofzo :S
Plaats reactie