(3.15) A Day in the Life

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

(3.15) A Day in the Life

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

Episode Number: 315
Original US Airdate: 18-02-2007


Chief Tyrol and his wife Cally become trapped in a malfunctioning airlock. Adama remembers his late wife Caroline as he marks his wedding anniversary.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

nog even wachten :)
morgen gelijk zien
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Wat moet ik er van zeggen.
Het was een leuke aflevering en zeker het kijken waard, ik had hier wel meer dan bij de vorige ep het gevoel dat het om een stand alone verhaal ging, maar er zaten zeker erg mooie scenes tussen :)

Ik vond vooral de Roslin Adama scene op het einde erg mooi.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Aardige aflevering wel, was niet saai, maar had wat meer spanning in moeten kunnen. Maar zoals eerder al eens gezegd, BSG is pas goed op dreef bij niet-fillers, helaas volgende week ook weer een filler. Verlang weer eens naar een mens-cylon gevecht :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

volgende week weer :o
deze was leuk, maar meer hoeven er niet achter elkaar te komen tenzij ze zo goed zijn als de vorige, die was erg goed, ik had er niet echt het gevoel bij dat het er even tussendoor kwam, iets wat ik hier wel bij had, als Adama nou die herineringen aan zijn vrouw had tijdens een cylon aanval ofzo was het me minder 'filler' over gekomen dan nu.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

het lijkt soms wel eens of mensen eps alleen interessant vinden als er in gevochten wordt of iig een flinke dosis actie in zit :S ik vond dit iig een hele mooie ep, waarbij ik toegeef dat niet alle scenes even sterk waren :)

overigens t laatste plaatje uit de openings post, is dat uiteindelijk een geschrapte scene geworden ofzo?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

het viel mij idd ook op dat dat er niet in voor kwam, dus wat er nou mee aan de hand is weet ik zo effe ook niet.

en tuurlijk zijn eps niet alleen interesant als er in gevochten wordt, maar zoals ik al zei had ik bij deze aflevering meer het gevoel dat ze even wat tussendoor deden dan bij de vorige, daar voelde het echt als iets doorlopends aan.
Plaats reactie