(3.20) Crossroads, Part 2

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

TARAraboemdijee schreef:Wat ik niet snap is dat Chief Galen Tyrol ergens in volgens mij seizoen 1 werd aangetoond als niet zijnde een cylon.

Grappig is wel dat hij er twijfels over had vlak voor het einde van seizoen 2 met zijn nachtmerries en broeder Cavil heel resoluut zei dat hij er geeneen was. Maar Cavil had natuurlijk geen weet van de Final Five.

Ook grappig dat Baltar in de Temple of Five staat, wil weten wie de Final Five zijn, en dat dan juist de Chief hem groet en neermept. :)
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan. Grappig dat je dat nu verteld. De schrijvers hadden geen idee van te voren wie de final five zouden zijn. Alleen hadden de schrijvers in een aflevering in derde seizoen (ben even vergeten welke) voor D'Anna Biers een van de final five cylons onthult. Maar toen nog wisten de schrijvers niet wie nu precies de final five zouden zijn.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

maar sowieso is er gezegd dat de final five ander soort cylons zijn dan de andere modellen dus daarom is het misschien niet op de tests naar voren gekomen.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

uhm, welke tests? je bedoelt die van baltar, nadat ie z'n eigen machine had gesaboteerd zodat er alleen maar groene lampjes kwamen? :huh:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja, maar misschien las ik het niet helemaal goed
Wat ik niet snap is dat Chief Galen Tyrol ergens in volgens mij seizoen 1 werd aangetoond als niet zijnde een cylon.
vanwege dat zei ik het :P
kd8 dat daarmee op die tests gedoeld werd,
maar ik ben nog een beetje moe :p
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

oh ik ben het met je eens dat daarmee waarschijnlijk naar die tests werd verwezen (waarnaar anders?), maar daarmee blijft m'n punt nog wel staan natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

haha ja helemaal gelijk :)
ik zou het er eerst ook onder zetten
maar ik wist niet zeker of hij de tests ook gesaboteerd had of alleen maar zei dat ze groen waren en wel eens rood zag
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

bij boomer zag hij toch rood?
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Ja en daarna pleegde hij sabotage aan de machine. Wat niet weet wat niet deert zeg maar en hij was er te lui voor.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

was het niet z'n innerlijke six die 'm zei dat het verstandiger was om het haar niet te vertellen?
Plaats reactie