The Pegasus Movie: The return of Cain!

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Raynor's Revenge schreef:oh S4 sowieso nog later, gezien ze t waarschijnlijk over twee jaar gaan verdelen, maar de vraag is dus of Razor los wordt uitgebracht of pas met S4

(en ja koent, je bent nog steeds nutteloos bezig...)
http://www.scifi.com/battlestar/razor/dvd/

zo te zien eerst los.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

4 december dus :) dank jeroen
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

koent schreef:na S3 :-(

@ jarnozwanink: Ik vind de ouwe cylons er nu wel vet uit zien. Het is deels menselijk en toch met de computer gemaakt, wat mij betreft de perfecte 'toaster'. de nieuwe cylon is zo...modern. hier krijg ik ècht kippenvel van, kan niet wachten tot de definitieve versie uit is :9~
Die foto is een publiciteitsfoto die we van Scifichannel hebben gekregen om te publiceren net zoals de andere foto's. Dit is gewoon een foto die de aandacht moet trekken. Maar die andere komt uit een scene van de extended dvd versie wat er dus wel in zal zitten.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

trouwens, ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel respect zou krijgen voor (dit deel van) de originele serie, enkel nadat het een beetje digitaal is opgeknapt :{
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

koent schreef:trouwens, ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel respect zou krijgen voor (dit deel van) de originele serie, enkel nadat het een beetje digitaal is opgeknapt :{
...

omdat je hoe dan ook nooit verder kijkt dan je neus lang is...
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

captain crash schreef:
koent schreef:trouwens, ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel respect zou krijgen voor (dit deel van) de originele serie, enkel nadat het een beetje digitaal is opgeknapt :{
...

omdat je hoe dan ook nooit verder kijkt dan je neus lang is...
oh, en alsof ik het niet probeer. het probleem dat ik heb met de oude series is dat het zo verschrikkelijk oudbollig is. het ziet er slecht uit en het is gemaakt met een heel ander toekomstbeeld, iets dat me verschrikkelijk irriteert, al weet ik niet hoe.

dus beweer maar dat ik niet verder kijk dan m'n neus lang is
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

koent schreef:
captain crash schreef:
koent schreef:trouwens, ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel respect zou krijgen voor (dit deel van) de originele serie, enkel nadat het een beetje digitaal is opgeknapt :{
...

omdat je hoe dan ook nooit verder kijkt dan je neus lang is...
oh, en alsof ik het niet probeer. het probleem dat ik heb met de oude series is dat het zo verschrikkelijk oudbollig is. het ziet er slecht uit en het is gemaakt met een heel ander toekomstbeeld, iets dat me verschrikkelijk irriteert, al weet ik niet hoe.

dus beweer maar dat ik niet verder kijk dan m'n neus lang is
over 20 jaar is deze BSG ook oudbollig.
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Wat een geweldige film (twee afleveringen) is (zijn) dit! Ik heb het nu al drie keer bekeken in twee dagen. Drie keer!! Dat moet echt een record zijn voor mij in zo'n kort tijdsbestek. Ook geweldige acteer prestaties, ook van Stephanie Chaves-Jacobsen. Zeer goed neergezet karakter. Deze afleveringen met Cain zijn vanuit een heel ander perspectief dan de afleveringen met Adama. Cain is autoritair, en handelt puur volgens haar militaire instinct. Af en toe ben ik het tijdens de aflevering eens met haar handelswijzen, maar meestal keur ik ze af. Heb echter nog niet een vast besluit genomen over hoe ik haar handelswijze moet beoordelen. Dat zegt al hoe goed dit is neergezet.. :) Hier ga ik nog een tijdje (misschien soms ongewenst) over nadenken.

9/10!
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

ik had er niet erg veel van verwacht, maar het was uiteindelijk toch wel een toffe ep (film kan je t wat mij betreft niet echt noemen) :) vond alleen wel dat het neerschieten van die XO wat plotseling kwam. ook jammer dat die protoype-basestar werd opgeblazen, was wel tof geweest als er nu drie groepen waren geweest die de aarde willen bereiken :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja dat neerschieten vond ik ook beetje vaag, daar had wel wat meer aan vooraf kunnen gaan :)
toen het verteld werd had ik er meer van verwacht
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Tactical_Cube schreef:ja dat neerschieten vond ik ook beetje vaag, daar had wel wat meer aan vooraf kunnen gaan :)
toen het verteld werd had ik er meer van verwacht
Klopt, dat gevoel had ik in het begin ook. Maar later vond ik toch wel dat zo bleek dat Cain absoluut niet over zich heen laat lopen en het was toch wel "in the heat of the moment". Ze kon zich op dat moment niet een tegenwerkende crew veroorloven. Ze moest een statement zetten, én dat deed ze. :)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

mja... maar wat is t nut van een XO als je 'm bij het minste beetje tegenspraak neerschiet? :S
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Raynor's Revenge schreef:mja... maar wat is t nut van een XO als je 'm bij het minste beetje tegenspraak neerschiet? :S
Hij weigerde zijn taak uit te voeren in een oorlogssituatie, dat noem ik niet een beetje tegenspraak ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Dennis schreef:
Raynor's Revenge schreef:mja... maar wat is t nut van een XO als je 'm bij het minste beetje tegenspraak neerschiet? :S
Hij weigerde zijn taak uit te voeren in een oorlogssituatie, dat noem ik niet een beetje tegenspraak ;)
helemaal gelijk, maar dan kun je m ook op non-actief zetten ofzo. ik ken de preciese regels niet, maar ik mag toch aannemen dat neerschieten niet standaard procedure is :)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Desertie, het schip in gevaar brengen door bevelen niet uit te voeren, betekent dat niet gewoon de doodstraf?
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Desertie, het schip in gevaar brengen door bevelen niet uit te voeren, betekent dat niet gewoon de doodstraf?
+ in een tijd van oorlog..

Misschien beetje vreemde vergelijking, maar in de film Das Boot weigert naar mijn herinnering de engineer op een moment een bevel uit te voeren om terug naar zijn plek te gaan. Om die reden wilde de bevelhebben hem neerschieten..
Kijk dat de reactie misschien een beetje overdreven was... maar op zo'n spannend en cruciaal moment?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Hangt van de protocollen af, als erin staat dat je iemand dan mag neerschieten dan is het een normale reactie anders niet. Geen idee of dat in BSG wel of niet zo is, volgens mij nergens op in gegaan. Denk dat je daarom gezien deze case er vanuit kan gaan dat het zo is.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

captain crash schreef:Denk dat je daarom gezien deze case er vanuit kan gaan dat het zo is.
ben ik het, gezien Tigh's verbouwereerde reactie toen Fisk het hem vertelde in 'Pegasus', niet per definitie mee eens :) als het standaardprocedure volgens het protocol was was hij waarschijnlijk een stuk minder verbaasd geweest.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Weet er iemand waarom deze niet is uitgebracht in NL? Ik kan nergens een release date vinden en volgens mij is ie ook nog niet uitgebracht hier.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Miss. omdat ze willen dat seizoen 3 eerst op dvd uitkomt en dan pas Razor?
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Razor gezien van de week. Was goed, vooral de flashbacks van de Pegasus. En een interessante twist voor seizoen 4.
Plaats reactie