Webisodes "The Face of the Enemy"

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door Trekscaper »

The action continues with a gripping 10 part web series of Battlestar Galactica. "The Face Of The Enemy" is filled with astonishing revelations you won't see on the show. Lieutenant Gaeta is sent off in a raptor with a handful of strangers when one of them mysteriously dies. The psychological human vs. Cylon struggle ensues in the restrictive confines of a raptor as everyone is a suspect and paranoia sets in among the group. One by one more passengers die under puzzling circumstances and those remaining must ask themselves if a Cylon is responsible for the deaths, or if it is one of their own — a human.
http://www.scifi.com/battlestar/webisodes/

The Face of the Enemy - Webisode 1

http://www.youtube.com/watch?v=fROCdL3oX0I

---------------------------------------------------------

Eerste webisode net gekeken. Was wel leuk. In elk geval weer wat nieuwe BSG wekelijks tot 16 januari :)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

Vond het tegenvallen, vooral omdat het na Revelations is. Het enige dat ons eraan herinnert dat het van rond die tijd is zijn Felix zijn been en de Sharons die los rondlopen op Galactica. Misschien dat het nog wat beter wordt bij de volgende webisodes.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door Tactical_Cube »


http://www.youtube.com/watch?v=Imx9yOEAtXA

NUMERO 2

vind het gay gedoe wel een beetje geforceerd overkomen, net nu het het laatste seizoen is dat het er nog effe vlug ingepropt moet worden.

maar ach ja voor de rest is het iig weer wat bsg :)
ik snap alleen effe niet waarom de hele vloot op en neer gaat terwijl ze bij aarde zijn
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

Het lijkt me logisch als ze begonnen bij aarde de vorige webisode en weg jumpten voor Cavil zijn baseships, maar het zag er toen niet uit alsof ze toen bij aarde waren. Ik verwacht dat we dat pas vanaf 16 januari te weten gaan komen.
Het schijnt trouwens zo te zijn dat de webisodes pas bedacht zijn nadat de gewone afleveringen al zo goed als klaar waren, dus feitelijk kan er niks gebeuren in de webisodes en komt Gaeta-Hoshi ook niet terug in de rest van seizoen 4.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door captain crash »

...ik vond de vorige reeks wepeps al weinig toevoegen en deze nog minder...gewoon doorgaan met de normale eps.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

De vorige, bedoel je dan The Resistance of die met een jonge Adama? The Resistance vond ik namelijk wel wat toevoegen, ook al was het niet essentieel om het verhaal te volgen. Die met de jonge Adama waren wel leuk, maar voegden idd niet veel toe. (geintegreerd in de film Razor kwamen die scenes wel iets beter tot hun recht)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door captain crash »

Met Raznor kan ik ook nog niks. Film is als tv-film niet al te goed en het voegt ook eigenlijk niets toe aan het verhaal van BSG. Ik snap nog steeds niet waarom ze het verhaal van Raznor later verteld hebben...we wisten toch toch al wat er ging gebeuren. Zelfde gold voor de webeps van The Resistance. Daar zaten nog een paar boeiende verhaalelementen in, maar die hadden ze ook gewoon in de serie kunnen stoppen. Als je dan toch webeps maakt zorg er dan op z'n minst voor dat ze of echt iets nieuws laten zien of daadwerkelijk iets toevoegen als het om de karakterontwikkeling gaat...maar dat hebben ze volgens mij gewoon niet gedurfd omdat er nog teveel mensen zijn die wel naar de serie op tv kijken maar geen webeps willen downloaden/bekijken.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

Deel 1 t/m 8 zijn hier te vinden:

http://www.youtube.com/profile?user=BSGcz&view=videos

Officieel zijn pas t/m 5 uitgezonden, maar een of andere site had ze per ongeluk te vroeg online gezet. :lachhuil: Ik vind het wel beter ondertussen dan die eerste twee, maar echt goed nog steeds niet. Maarja, ik wil eigenlijk gewoon verder met het verhaal waar ze eindigden een half jaar geleden.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door captain crash »

...precies en dit draagt weer lekker helemaal niks bij...hoezo commercieel uitmelken maar ondertussen een eens zo goed concept om zeep geholpen he.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door uss defiant »

Deel 9: http://www.youtube.com/watch?v=9sB31HSBW6o

Deel 10: http://www.youtube.com/watch?v=zkNAzJDYxF0

We weten nu wel eindelijk wat Baltar bedoelde met "your little secret" in seizoen 3. En ik geloof dat Gaeta is van plan is dat niet zo lief is in seizoen 4.5. :*) Nog 9 dagen tot het echte verhaal verder gaat.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Webisodes "The Face of the Enemy"

Bericht door captain crash »

weer een gat dat ze op hun manier niet konden vullen in het echte verhaal...ik word er langzaam aan wat moe van
Plaats reactie