The Plan

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: The Plan

Bericht door Mansfeld »

sonpas schreef:ik denk dat ze nog een pak beeldmateriaal liggen hadden en dachten ; we doen er iets mee.

ik vond het persoonlijk nog wel leuk om naar te kijken. :)
Ja wel nog leuk om naar te kijken,maar wat het scenario betreft, dat was nogal flauw.

Natuurlijk moeten we misschien wel de bedenking maken dat mensen die de series niet gezien zouden hebben en dan naar zo'n film als 'the plan' zouden kijken, dat die het verhaal misschien best wel nog kunnen apreciëren.
Maar ik weet niet of het wel een film was voor 'niet-Battlestar' kijkers want er worden toch ook wel serieuze sprongen genomen in het verhaal.
nee ja, mooie plaatjes dan maar? :{
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Re: The Plan

Bericht door sonpas »

ik vrees dat mensen die de serie niet gezien hebben, niet echt iets hebben aan de film.
persoonlijk heb ik ernaar gekeken op een avond toen mijn vrouwtje zei ; doe maar, ik lees iets.
ze heeft toch met een half oog gekeken maar zonder mijn uitleg snapte ze er niets van.
ze gaf wel grif toe dat het er best goed uitzag. :*)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: The Plan

Bericht door Mansfeld »

ja precies, ik geloof ook dat het zonder de series bekeken te hebben wat snel gaat, of dat er dingen van de kijker verwacht wordt al te weten(de serie gezien te hebben dus)
Dat het er goed uitziet dat is een feit. Als je Battlestar eens vergelijkt met StarTrek dan is het enkel StarTrek de laatste film(o ja en Enterprise eigenlijk ook wel) die qua effecten in de buurt komt van wat ze in BSG in de series doen. Een wat duister maar heel realistisch beeld van zowel ruimteschepen als de kosmos zelf krijg je in BSG te zien. De digitale computeranimaties staan in deze serie in elk geval perfect op hun plaats.
De Cylons type broodrooster komen hier soms wat minder goed uit de verf, lopen soms wat stuntelig of ze lijken soms over de achtergrond geplakt, Iets waar eigenlijk alle computeranimaties moeten voor oppassen. Gaan ze wel netjes op in het geheel anders is de illusie al gauw doorprikt.
Plaats reactie