(3.13) Fifty Fifty

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

(3.13) Fifty Fifty

Bericht door Vis »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


EPISODE PREMIERE: August 27, 2006

LOGLINE:
Tom and Diana race to stop Jordan Collier, whose plan to save the future could through the world into chaos.

SYNOPSIS:

The pursuit of Jordan Collier brings Dennis Ryland back to NTAC. Meanwhile, Shawn witnesses the first casualty of Jordan's cause. And Tom and Diana face-off against Isabelle.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Dat was het dan, weer lang wachten ;-(

Nog geen oorlog, maar wel ingrijpende veranderingen. Blijf het een erg gave serie vinden, hoop dat ze in het volgende seizoen zo doorgaan en niet terugvallen op ability-van-de-week verhaaltjes.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

De seizoensfinale was dan niet zo krachtig als die van seizoen 2, maar had wel verdere gevolgen: alle 4400 leden zijn voortvluchtigen nu, de wereldbevolkong zal wel drastisch dalen, als er maar 50% kans is dat het spul werkt om 4400 gaven te krijgen en anders sterf je. Alana is weer mee genomen door een lichtbal en Isabelle heeft geen krachten meer. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Maar het sucks dat we nu weer een jaar moeten wachten ;-(
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Goed seizoen, matig einde.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Trekscaper schreef:De seizoensfinale was dan niet zo krachtig als die van seizoen 2, maar had wel verdere gevolgen: alle 4400 leden zijn voortvluchtigen nu, de wereldbevolkong zal wel drastisch dalen, als er maar 50% kans is dat het spul werkt om 4400 gaven te krijgen en anders sterf je. Alana is weer mee genomen door een lichtbal en Isabelle heeft geen krachten meer. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Maar het sucks dat we nu weer een jaar moeten wachten ;-(
Mja, ik denk dat ze het spul nog wel kunnen aanpassen, het is namelijk krachtiger, ze zullen het gewoon op een andere manier toedienen en verfijnen denk ik.

Daarnaast vind ik het cool dat kyle het spul gaat spuiten. Vind alleen dat de vader van kyle dom handeld als het om kyle gaat, niet logisch.

Dat vind ik trouwens over de gehele serie, de logica klopt niet van. Tom krijgt te horen dat ze er zijn om de toekomst te redden en dat hij ze moet helpen wanneer hij het kan, maar dat doet hij alleen als het in zijn straat past. Ik vind dat hij niet realistisch geschreven is, netzoals Shawn en nog een paar.

Toch blijft het een ontzettend gave serie!
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

De mooiste opmerking uit The 4400 eigenlijk is in met een tijd van 19min en 9 sec.

"Gods don't make mistakes" Uitgesproken door Dennis. Laat het nou net ook een zin uitgesproken zijn door Weyoun in DS9, gespeeld door Jeffrey Combs. Vind het een leuke combi!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:Tom krijgt te horen dat ze er zijn om de toekomst te redden en dat hij ze moet helpen wanneer hij het kan, maar dat doet hij alleen als het in zijn straat past.
Hij ging er vanuit dat hij Isabelle zou vermoorden met dat spuitje. Dat doe je niet even in koele bloeden, ook hij niet. Hij stelde het gewoon zo lang mogelijk uit, totdat hij geen andere oplossing meer zag.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Daar heb ik het niet zozeer over, eerder al die andere zaken. Nu ook, aan het einde keert hij zich tegen Collier..
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Hij weet dat de mensen uit de toekomst ook geen zekerheid kunnen bieden, en dat ze gewoon aan het experimenteren zijn. Daarnaast verzet hij zich tegen het verspreiden van drugs met een 50/50 levenskans. Lijkt me een vrij logische reactie.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Ben eindelijk weer bij met the 4400 en ben nu net klaar met deze aflevering. Best wel een goede serie eigenlijk. Zeker de laatste paar afleveringen waren erg spannend.

Wie is die zwerver die op het einde promisin uit deelt. (als in: welke acteur). Hij komt me zo bekend voor maar ik kan hem niet helemaal plaatsen.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Oh, dan druk je op reply en dan heb je het...
Is natuurlijk Maybourne (Tom McBeath)
Plaats reactie