(4.07) Till We Have Built Jerusalem

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

(4.07) Till We Have Built Jerusalem

Bericht door Vis »

Tom and Diana are concerned when a Delta Force team composed of enhanced soldiers is ordered to capture Jordan, dead or alive. Maia has a vision of the team killing Jordan and what follows scares the hell out of her. She tells Diana that she must save Jordan at all cost. Shawn gets in trouble when he gets sued for supposedly having used his healing powers to get sex from the daughter of the woman he healed.


--
Wonderbaarlijk! Er gebeurde zowaar weet iets. Toch vind ik er geen klap meer aan :) Alles speelt zich af in een basement van NTAC, een crappy kantoortje in een verlaten 4400 center of een vervallen schuilkelder van Collier. Vaag sfeertje als je 't mij vraagt.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vond dit toch een goede aflevering hoor. Het is nu duidelijk te merken dat de makers The 4400 iets meer willen geven. Zie de soldaten die speciale gaven hadden, andere 4400 of mensen die door het spul gaven hebben gekregen. Nu is het tenminste geen freak of the week show meer en dat vind ik een enorme verbetering.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Nou, beetje voor en tegen wat je zegt. Dat freak of the week stond mij enigszins wel aan. Elke keer kleine beetjes tot meer informatie. Nadeel van nu is dat je het moet volgen en dat het een groot verhaal is.

Moet wel zeggen dat het enorm spannend is en goed om te volgen. Erg leuk ook, al moet ik nog steeds zeggen dat sommige karakters niet realistisch reageren. Daar erger ik mij het meest aan. Voor de rest gaat het lekker en kan ik niet wachten op de volgende afleveringen, maar het is beter om ze op te sparen, ik kijk bijna alles in één avond weg.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Hm tsjah, dat idee met die beacons is wel leuk hoor, maar ik heb niet het idee dat je ooit een sluitende cirkel kan maken met al die gebouwen er omheen.

Verder, waarom vliegt niet iemand er OVER heen met een helicopter, zo moeilijk is dat toch niet?.
En als the military het zo nodig plat wil hebben kunnen ze toch een poging tot een bombardement doen?
Plaats reactie