[VS] The 4400

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

[VS] The 4400

Bericht door captain crash »

USA Network unveiled on Wednesday the highlights of its upcoming programming development slate, including a new original drama, 4400, written by Star Trek: Deep Space Nine's Rene Echevarria and Ira Steven Behr.

Jeff Wachtel, executive vice president in charge of series and longform programming, made the announcement, carried by PR Newswire, of an original movie and three limited series for USA.

Echevarria, a writer and producer of Star Trek: Deep Space Nine who scripted the controversial episode "Rejoined" and the concluding arc opener "Penumbra", will co-write the pilot of 4400, in which 4400 people who were previously presumed dead or reported missing begin to reappear, without having aged and with inexplicable superhuman powers.

A government agency is formed to keep track of the mysterious individuals after one of them commits murder.

USA describes the drama as science fiction. Behr will co-executive produce with Francis Ford Coppola and his production company, American Zoetrope, with Star Trek's parent company Viacom producing the limited series.

Since Deep Space Nine's finale, Echevarria has written for such shows as FOX's Dark Angel and CBS' Now and Again. Behr worked on UPN's revival of The Twilight Zone.
bron: trektoday

http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stori ... 153&EDATE=

Meer info, ik vind dat het er boeiend uitziet, echter, ik ben wel bang voor vervroegd aflopen van deze serie netzo als dat met Firefly gebeurd is.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

las het net ook ja, ben ook zeker benieuwd naar het resultaat. En hopelijk wordt het nu eens voor de verandering niet vroegtijdig van het scherm gehaald
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Nou, dat is het beste nieuws ivm Trek sinds het aankondigen van Nemesis.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

ik ben wel benieuwd hoe de serie zal zijn maar tot nu toe komt er een beetje een X-man, Mutant-x achtig smaakje van af.

Super Human Powers - en een agency die al deze personen in de gaten gaat houden.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nebulaguy schreef:Nou, dat is het beste nieuws ivm Trek sinds het aankondigen van Nemesis.
het heeft verder niets met Trek te maken hoor, het is een opzich zelf staande serie, het idee doet me een beetje aan Rosswell denken (of Rising Stars, de comic van JMS)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

http://www.cinescape.com/0/editorial.as ... j_id=40629
SCOOP: DEEP SPACE NINE trio working on THE 4400
Robert Hewitt Wolfe announces new job on sci-fi series
Tof, Wolfe er ook nog bij! 8-)
Alleen Ron Moore en Hans Beimler nog en dan is het compleet. ;)

Vanwege deze schrijvers alleen al wil ik de serie zien, het idee klinkt erg interessant iig.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Idee klinkt als iets dat nog nooit eerder, uche, gedaan is :)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

HorckDude schreef:http://www.cinescape.com/0/editorial.as ... j_id=40629
SCOOP: DEEP SPACE NINE trio working on THE 4400
Robert Hewitt Wolfe announces new job on sci-fi series
Tof, Wolfe er ook nog bij! 8-)
Alleen Ron Moore en Hans Beimler nog en dan is het compleet. ;)

Vanwege deze schrijvers alleen al wil ik de serie zien, het idee klinkt erg interessant iig.
krijgt Moore het nog druk als hij dat zou doen: Dit en het maken van een nieuwe Battlestar Galactica-serie (als die het groene licht krijgt) 8-)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

de officiële site van die serie is geopend: http://www.the4400.com/
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

de site ziet er goed uit. het lijkt mij een beetje een thriller serie toe.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Het ziet er zeer goed uit, ik ga zeker kijken.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ziet er zeker goed uit! :)
Iets bekend of dit in Nederland uitgezonden gaat worden?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Vast voorlopig nog niet, nieuwe Dune hebben we ook nog niet gezien zelfde geldt voor de nieuwe BG.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Section31 schreef:Ziet er zeker goed uit! :)
Iets bekend of dit in Nederland uitgezonden gaat worden?
dat zal of héél onregelmatig zijn of over een paar jaar pas, dus ik ga niet wachten tot het op de NLse tv komt hoor ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik wacht wel op de dvd's :)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

nah, eerst zien of het wat is (denk het wel met zulke schrijvers, maar je weet maar nooit), en DVDs komen meestal pas na een tijdje uit, dus dat ga ik iig niet doen
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Valt tegenwoordig wel mee, Alias seizoen drie komt eind oktober. Das nog geen half jaar na het uitzenden van de laatste ep van dat seizoen.
Gebruikersavatar
Praxis1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 apr 2004, 13:56
Locatie: Roosendaal

Bericht door Praxis1 »

ik wacht wel af vol ongeduld
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Ik zorg dat mijn harde schijf leeg is op 12 juli(damn, kan ik niet kijken, ga ik op vakantie!)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

ik kwam dit nog tegen:

The Pilot was intended to be a two-part episode, but USA saw it and loved it so much that they decided to air it as a two hour movie instead.

Lijkt mij toch een goed teken :)
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Klinkt eerder als publiciteit hoor...
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

The 4400 Comes To USA

Rene Echevarria, executive producer of USA Network's upcoming SF show The 4400, told SCI FI Wire that the limited series picks up where Close Encounters of the Third Kind left off, as 4,400 long-missing people suddenly reappear all at once without having aged a day. "They don't know what happened to them, who or what was responsible, and now they have to pick up the pieces of their lives," Echevarria (Dark Angel) said in an interview. "It's equal parts SF and nighttime soap, so there's something for everybody in it."

The 4400 features Close Encounters star Peter Coyote as Ryland, who heads up the regional office of a government agency formed to keep track of the 4,400 people after one of them commits a murder and others start to exhibit unexplained powers. The cast also includes Joel Gretsch (SCI FI Channel's original miniseries Steven Spielberg Presents Taken) as Tom, a government agent who discovers a link between his comatose young son and the return of the 4,400. Jacqueline McKenzie portrays Diana, a biomedical researcher who's partnered with Tom. Gretsch's Taken co-star, Michael Moriarty, plays Orson, a recent returnee devastated by all that's happened to his family, business and wealth in the 25 years he's been away.

"The show was originally developed as a weekly series, and that's still a possibility if audiences respond to the story," said Echevarria, who also wrote for and produced Star Trek: Deep Space Nine. "The challenge was in constructing a six-hour miniseries that builds to a satisfying conclusion, and at the same time leaves some questions unanswered so we could continue the story if there's interest in doing that." The 4400 will debut as a two-hour special at 9 p.m. ET/PT July 11 on USA Network, with subsequent hours airing Sunday nights until Aug. 8. USA Network is owned by NBC Universal, which also owns SCIFI.COM.

http://www.scifi.com/scifiwire/art-main ... 5/12.00.tv
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

dit doet me net iets te veel denken aan de serie the visitor, maar dan met 4400 'visitors'.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik heb deze serie even doorgegeven aan de afdeling die over de aankopen gaat.



De trailer zag er veelbelovend uit in ieder geval.
Maar het gegeven doet inderdaad een beetje aan Roswell en The Visitor denken. Maar ik vond het jammer dat The Visitor na 13 afl werd geschrapt. Dus hopelijk dat deze serie een langer leven gaat krijgen.
ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

Hij is ondertussen uit. Vond iemand die pilot net no aardig als ik? Ik hou wel van die spanningsopbouw. Er gebeurde heel weinig maar op een of andere manier had het wel een creepy sfeertje.
Ik denk alleen dat 4400 beter af is als miniserie dan als lopende serie. Ik denk dat anders vrij snel een sleur inkomt. Zondag 18 july gaat hij verder. ben benieuwd.
Switch
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2004, 23:15

Bericht door Switch »

De serie zal niet lang duren, het is namelijk een mini-serie van 5 episodes. Maar het is een erg leuke serie, een van de besten als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Switch schreef:De serie zal niet lang duren, het is namelijk een mini-serie van 5 episodes. Maar het is een erg leuke serie, een van de besten als je het mij vraagt.
Voorlopig wel ja.. mocht het aanslaan dan is het niet uitgesloten dat er meer afleveringen gemaakt zullen worden. :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Inmiddels gedownload en zal het vanavond gaan bekijken. :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ben bezig met downloaden, maar die heb ik helaas niet binnen voor ik morgen op vakantie ga... ;-(
Over 3 weken maar weer verder...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Section31 schreef:Ben bezig met downloaden, maar die heb ik helaas niet binnen voor ik morgen op vakantie ga... ;-(
Ik had hem zo binnen. :)
Plaats reactie