en dit is het nieuws van vandaag...

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

en dit is het nieuws van vandaag...

Bericht door Blind Guardian »

'tis dat ik perongelijk op latest headlines klikte
bbc.news schreef: Tennant 'is leaving Doctor Who'
David Tennant and Catherine Tate
David Tennant and Catherine Tate team up for the new Dr Who series
Catherine Tate has suggested that the next series of Doctor Who could be the last for actor David Tennant.

The comedian, speaking on Radio 2's Jonathan Ross programme, said: "I think it's maybe David's last series."

The BBC refused to comment on Mr Tennant's future as the show's star.

Tate, who first appeared in the 2006 Christmas special, is to return as the doctor's assistant, Donna, for the entire run of the fourth series.

She will also be joined for several episodes by the doctor's former companion Martha Jones, played by Freema Agyeman.

When pressed on whether Tennant would return to play the timelord in special Dr Who shows in future, Tate replied: "Possibly."

The comedian also confirmed that the forthcoming series would be her last.

Tate made her Doctor Who debut last year as a runaway bride who found herself transported into the Tardis as she prepared for her wedding on Christmas Eve.

The episode attracted an audience of 9.4 million when it was screened on BBC One on Christmas Day.

This year's Christmas special, starring Kylie Minogue, is due to be screened at 1850 GMT on 25 December.

Speaking to Doctor Who magazine, the pop star said appearing in the show was "like stepping back in time".

"I really felt at home being back in the world of TV," she added. "I've definitely got the acting bug again!"
Zal Eccleston terug komen ;)
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Haha.

Jammer, Tate is er dus ook maar 1 seizoen. En daarna duurt het tot 2010 voor er evt. een nieuw seizoen komt.

Ik zie het vanzelf wel, ik zou het jammer vinden als David weg gaat, maar het zij zo.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

;-( Me liked Tennant (me liked Eccleston a little bit more, but nevertheless, me liked Tennant too). Eccleston zal wel niet terugkeren, hoe zouden ze dat gaan uitleggen :lachhuil:
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Time travel?

Verder weet ik niet of al die wisselingen in acteurs telkens wel goed is voor een serie.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Uhh... Nee, het is altijd maar even afwachten hoe iemand wordt geaccepteerd. Freema werd dat dus duidelijk niet.
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Alles wat ik gehoord heb is dat Tennant nog wel een tijd door wil, zolang hij zo nu en dan de tijd krijgt om andere projecten te doen. Dat is een van de reden de er er in 2009 geen nieuw seizoen van Dr. Who komt. Maar in 2010 staat er wel weer een op de planning.

Tenzij die plannen helemaal zijn omgegooid, wat kan natuurlijk. Maar dat artikel is heel erg een actrice die verdomde veel "mischien" in de mond neemt. Er staat in ieder geval niks officieels op de Dr. Who website, dus vooralsnog ga ik er me niet druk over maken.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ik zou het ook erg vinden als Tennant weggaat. Vind hem super als the doctor...
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Tennant dismisses departure rumors (UPDATED)

At the premiere of "Voyage of the Damned" Tuesday evening, David Tennant dismissed speculation about how long he plans to stay on Doctor Who. Speaking about the Christmas 2008 special and three specials in 2009, he said, "I'm doing four more specials and beyond that no one's asked me to make any decisions and I'm quite happy to be enigmatic for as long as possible." Talk of Tennant's departure plans began Saturday when Catherine Tate, speaking on Jonathan Ross's radio show, said that she thought that 2008 might be Tennant's last full series in the role of the Doctor.

"Catherine Tate stitched me up good and proper," said Tennant. "She goes on Jonathan Ross and makes up a load of old nonsense. Unbeknownst to me, she thinks I've made a decision - she'd clearly had too much coffee that morning. She said I was leaving, which was a decision I haven't made yet, maybe she's made it for me, but I'm going to keep people guessing for as long as possible."

Tennant continued, "I started getting all these phone calls on Saturday lunchtime saying apparently you're leaving Doctor Who. Catherine Tate's just announced it on Radio 2 - thanks Catherine! I said to her on Monday morning did you know you've caused a minor diplomatic incident? She was completely oblivious that the phone had been ringing off the hook."
:cheer: :cheerblauw: :cheergroen:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Tate kletst blijkbaar graag uit d'r nek :{
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

nou ja, ze had blijkbaar gezegd dat het 'zou kunnen' dat het zijn laatste seizoen wordt, en dat kan nog steeds...
maar het was in ieder geval niet echt een handige zet van d'r ;)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Wat kan die Tate een hoop verzinnen zeg
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Nou ja ik vind Eccleston nog steeds een beter doktor dan tennant ;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Maar Tennant deed het toch beter in de afgelopen Top Gear :lachhuil: En ik heb respect voor hem zoals hij met z'n familie omging in "Who do you think you are?"
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

argh, die serie mis ik altijd... :{
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Ik vind Tate irritant. Die kan alleen maar schreeuwen. In haar eigen show vind ik het wel leuk, maar ik ben echt benieuwd wat voor rol ze in Doctor Who gaat spelen.

Maar goed, ook al gaat Tennant weg, misschien komt er wel een nóg leukere Doctor! Is er eigenlijk ergens gezegd hoe lang de Doctor met zijn lichaam kan doen?
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

volgens mij heb ik een keer ergens gelezen 13(?) verschillende lichamen, of wisselingen van lichaam... en aangezien dit de 10e is :o
heb wel eens iets gehoord over een zoon die ze er in willen brengen ofzo, maar of dat een goed idee is... :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

LadyXochi schreef: Maar goed, ook al gaat Tennant weg, misschien komt er wel een nóg leukere Doctor! Is er eigenlijk ergens gezegd hoe lang de Doctor met zijn lichaam kan doen?
Er circuleert een theorie dat de Doctor door zijn regeneraties steeds dezelfde karaktertrekken doorloopt, steeds hetzelfde patroon van de eerste vijf regenerations herhalend. De zesde Doctor is weer net zo cranky als de eerste, de zevende wizard-like als de tweede, enzovoort. Als deze theorie klopt, zou de elfde Doctor dus weer cranky worden.
Peti schreef: volgens mij heb ik een keer ergens gelezen 13(?) verschillende lichamen, of wisselingen van lichaam... en aangezien dit de 10e is
Daar verzinnen de schrijvers denk ik nog wel wat op. Ik kan me alleszins niet voorstellen dat ze stoppen als de acteur van nummer 13 wil stoppen. Ik denk eerder dat de Doctor te zijner tijd een nieuwe set regenerations krijgt van de Time Lords (die vroeg of laat ook vast weer terug komen).
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Gelukkig is het een Britse, en geen Amerikaanse serie, anders zouden ze na 12 al stoppen :D of meteen naar 14 gaan? Of nummer 13 animeren, omdat niemand die wil spelen? Of die al meteen dood laten gaan? :D
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Zimmerman schreef:
Peti schreef: volgens mij heb ik een keer ergens gelezen 13(?) verschillende lichamen, of wisselingen van lichaam... en aangezien dit de 10e is
Daar verzinnen de schrijvers denk ik nog wel wat op. Ik kan me alleszins niet voorstellen dat ze stoppen als de acteur van nummer 13 wil stoppen. Ik denk eerder dat de Doctor te zijner tijd een nieuwe set regenerations krijgt van de Time Lords (die vroeg of laat ook vast weer terug komen).
Dat Time Lords maar 12 regeneraties hebben wordt in the Deadly Assassin (4e Doctor) gezegd. Echter, de Master wordt in The Five Doctors een hele nieuwe regeneratiecyclus aangeboden indien hij de Doctor zou helpen. De Master was immers al in zijn laatste regeneratie. Wat kan betekenen dat die 12 regeneraties een zelf opgelegde regel is.
Het hele regeneratieconcept is pas bedacht op het moment dat Hartnell de serie verliet. Dankzij dit brilliante idee hebben we nu dus al bijna 45 jaar Doctor Who.

En het kan nog heel wat jaartjes doorgaan.....
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

uss defiant schreef:Time travel?

Verder weet ik niet of al die wisselingen in acteurs telkens wel goed is voor een serie.
Duhh......

Dat is nu juist een van de charmes van de serie! Een acteur moet niet te lang aanblijven als Doctor, dat maakt het er niet beter op.
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Master Vanhu Botie schreef:;-( Me liked Tennant (me liked Eccleston a little bit more, but nevertheless, me liked Tennant too). Eccleston zal wel niet terugkeren, hoe zouden ze dat gaan uitleggen :lachhuil:
Kijk ook naar:

The Three Doctors
The Five Doctors
The Two Doctors
Time Crash

Ik denk dat je de vraag moet stellen of Eclleston dat wel wil!
(Tom Baker wilde ook niet meewerken aan The Five Doctors)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik betwijfel of Eccleston terug wil komen hij heeft toendertijd gezegt maar een season willen te doen, wat ik enorm jammer vind al mag ik Tennant ook best wel Eccleston heeft net de iets dat hem een meer verantwoordelijke en oudere dokter maakt in plaats van Tennant die meer overkomt als een soort van Playboy-Dokter.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Check!
Plaats reactie