David Tennant stopt als de Doctor

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Master Vanhu Botie »

Blind Guardian schreef:aangezien ik Tate ook niet echt kan waarderen, opdringerig mens dat het is.
Eensch
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door GPS »

Master Vanhu Botie schreef:
Blind Guardian schreef:aangezien ik Tate ook niet echt kan waarderen, opdringerig mens dat het is.
Eensch
:yes:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Tactical_Cube »

The serial The Deadly Assassin established that a Time Lord can regenerate twelve times, for a total of thirteen incarnations (although at least one Time Lord, The Master, has managed to circumvent this). To date, the Doctor has gone through this process and its resulting after-effects on nine occasions, with each of his incarnations having his own quirks and abilities but otherwise sharing the memories and experience of the previous incarnations
Throughout the programme's long history there have been controversial revelations about the Doctor. For example, in The Brain of Morbius (1976), it was hinted that the First Doctor may not have been the Doctor's first incarnation (although the other faces depicted may have been incarnations of the Time Lord Morbius); during the Seventh Doctor's era it was hinted that the Doctor was more than just an ordinary Time Lord. In the Eighth Doctor movie, the Doctor described himself as being "half human".[38] The revelation has become controversial amongst series fans, given that there have been no references to the concept during the original or revived television series.[39] The very first episode, An Unearthly Child, revealed that the Doctor has a granddaughter, Susan Foreman, and in "Fear Her" (2006), he remarked that he had, in the past, been a father. The 2005 series revealed that the Ninth Doctor thought he had become the last surviving Time Lord, and that his home planet had been destroyed. In the 2008 series episode "The Doctor's Daughter", the Doctor's cells are used to produce a daughter (played by Georgia Moffett, the real-life daughter of Fifth Doctor actor Peter Davison) who is subsequently named Jenny by Donna as a result of the Doctor describing her as "a generated anomaly".
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Master Vanhu Botie »

Dank je wel, TC, voor de moeite om dit op te zoeken !
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door itsme »

Jammer.... ;-(

Ook jammer dat ze de serie een seizoen aan specials geven juist voor David's andere projecten en dan stopt ie er mee. :-(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door captain crash »

zal wel een betere aanbieding gehad hebben...
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Karanov »

Kan goed zijn. Tennant doet het erg leuk als de Doctor, maar hij is ook wel echt Russel T. Davies zijn Doctor. Dit geeft Stephen Mofat echt de kans om zijn eigen Doctor neer te zetten.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Punisher »

Trekscaper schreef:
Peti schreef:;-(
Ik voel met je mee :{

David Tennant deelde zijn besluit mee aan de wereld tijdens een award uitreiking, live. Hier is de clip:


http://www.youtube.com/watch?v=xQ86n6ziHFA

Het zal erg moeilijk worden om David Tennant op te volgen die de rol als de doctor zo enthousiast bracht.
Ik weet niet waar ik meer geschokt door ben, dat David Tennant al zo snel ophoud, of door z'n schots accent. WTF?!

(Ja, ik loop achter, maar ben druk bezig met een inhaalslag)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door captain crash »

Z'n accent is cool :P

Hij is niet snel gestopt, heeft het vier jaar vol gehouden en dat is heel netjes. ...en we hebben vermoedelijk niet het laatste van hem gezien, maar das nog pure speculatie (met als concreet "bewijsstuk" een contract dat hij nog steeds heeft om twee eps te doen).
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Punisher »

Vier jaar, hmm, Voor m'n gevoel is het korter ... Maarja, dat krijg je als je achteraf alles zo snel bekijkt ... :-{
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door captain crash »

Drie complete seizoenen van 14 eps en een jaar met specials :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Vis »

In Fright Night:

...

:')
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door captain crash »

In Single Father was hij wel heel goed....dit was niet best, maar had dat ook niet verwacht.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Vis »

Na de eerste 15 minuten niet echt meer opgelet, tot ik hem ineens zag :') . Vrij waardeloos verder inderdaad.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door The Silencer »

Zonder David Tennant kan het in ieder geval alleen beter worden. Hij is gewoon een van die mensen waar ik een onverklaarbare bloedhekel aan heb. Heb ooit van Jadje de eerste twee seizoen van de nieuwe serie gekregen (ik was/ben verder volstrekt onbekend met Dokter Wie?). Dat eerste seizoen was nog wel vermakelijk...maar toen David Tennant kwam, was het gewoon niet meer te kijken. Ik luister nog liever de hele dag naar iemand die met zijn nagels over een schoolbord gaat.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: David Tennant stopt als de Doctor

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Zonder David Tennant kan het in ieder geval alleen beter worden. Hij is gewoon een van die mensen waar ik een onverklaarbare bloedhekel aan heb. Heb ooit van Jadje de eerste twee seizoen van de nieuwe serie gekregen (ik was/ben verder volstrekt onbekend met Dokter Wie?). Dat eerste seizoen was nog wel vermakelijk...maar toen David Tennant kwam, was het gewoon niet meer te kijken. Ik luister nog liever de hele dag naar iemand die met zijn nagels over een schoolbord gaat.
Bij dezen de echte verklaring voor het vertrek van DT.
Plaats reactie