Doctor Who (5.02) The Beast Below

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door uss defiant »

Doctor Who (5.02) The Beast Belowr
The Doctor takes Amy to the future inside Starship UK, which contains in addition to British explorers, an intimidating race known as the Smilers.

__________________________


Sterke aflevering weer, de stijl van Steven Moffat spreekt me erg aan tot nu toe. Matt Smith als de Doctor zie ik echt wel zitten ook ondertussen en Amy Pond is ook een leuke companion.

Geen idee waar Vis dat plaatje vandaan had waar de afleveringnaam instond, dus heb het maar laten staan
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door captain crash »

Ik werd er helemaal blij van :)

Had er toch wel vertrouwen in toen ik hoorde dat ze het echt anders wilden gaan aanpakken. Deze aflevering was goed, hoewel het begin sterker was dan het einde. Moest wel een beetje aan Discworld denken. Een van de sterkste punten is de humor, dat was wel iets wat ik een beetje miste in de laatste DT afleveringen.

En volgende week...Daleks :P
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door uss defiant »

de humor van Moffat spreekt me ook erg aan idd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door captain crash »

ben trouwens wel heel erg benieuwd waar dat verhaal van de scheuren in de tijd precies naar toe zal gaan. Is weer een beetje het Bad Wulf gevoel...je weet dat er "iets" gaat komen, maar wat...:P
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door Paulstartrek »

ik ben ook blij dat ze weer een beetje teruggaan naar het partnerschap. Ze werken echt samen en soms lost de companion het op ipv de dokter.

Dat miste ik de laatste tijd een beetje. De companion werd alleen nog maar de persoon die erbij loopt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door captain crash »

Martha was pas leuk in de laatste paar eps van seizoen 3 en voor Donna gold hetzelfde in seizoen 4. Wat ik eigenlijk vooral miste in die twee seizoen was een echte opbouw naar de climax toe. Om het wat betreft seizoen 4 nog maar niet te hebben over de overkill aan verhaallijnen in de laatste paar afleveringen. Leuk alle series combineren...maar niet zo. Ben er alles met elkaar wel blij mee dat de serie meer teruggaat naar de basis.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Doctor Who (5.02) The Beast Below

Bericht door Trekscaper »

Deze aflevering was veel beter dan de premiere en ik was dan ook dik tevreden na afloop :) Zolas hierboven al genoemd was, vond ik het erg positief dat Amy de oplossing zag en niet the Doctor eens deze keer. Bij deze aflevering vond ik Matt Smith een sterkere doctor neerzetten dan de vorige aflevering. Op naar de derde aflevering met de Daleks :)
Plaats reactie