(7.01) Asylum of the Daleks

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (7.01) Asylum of the Daleks

Bericht door captain crash »

Vis schreef:
Punisher schreef:
Fish schreef:daardoor kan ik 't helemaal niet meer serieus nemen
Het probleem is dat je het serieus neemt.

Don't.

Problem solved!
Het grote probleem van een dramedy: het is niet altijd comedy-genoeg om het nooit serieus te nemen. Als ik iets niet serieus neem, wil ik ook niks serieus zien. Maar zo zit de serie nu ook weer niet in elkaar...
Maar dan ligt het probleem dus stiekem meer bij jou dan bij de serie. Dit is een serie waarbij het nu eenmaal vanaf het begin zo is dat er afleveringen zijn met een verhaal, vaak doorlopend, waarbinnen inderdaad grote dramatische wendingen niet uitgesloten zijn (komen er nog wel wat aan ;) ). Daarnaast zijn er een hoop luchtige eps, fillers zou je ze denk ik onder normale omstandigheden noemen alleen zijn deze daadwerkelijk als luchtig bedoeld en kosten ze niet weinig, die gewoon met een flinke knipoog bekeken moeten worden. Zijn genoeg fans die er ook moeite mee hebben, weet je wat die doen? Die kijken na afloop van het seizoen eerst de verhaal eps en daarna de goede losse eps. Goede vriend van mij heeft op die manier dus de piratenep van vorig jaar nooit gezien (en gelijk heeft ie) ;)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: (7.01) Asylum of the Daleks

Bericht door Vis »

Dat is een goed idee :)

Ik wacht nu wel eerst tot die Amy eens opgehoepeld is en Oswin terugkomt 8-)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Re: (7.01) Asylum of the Daleks

Bericht door Jadzia »

Dan raken we Rory zeker ook kwijt? Want die vind ik eigenlijk wel leuk...
Plaats reactie