The Hulk, DareDevil, Fantastic 4 en meer comic based movies

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gesloten
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

The Hulk, DareDevil, Fantastic 4 en meer comic based movies

Bericht door 22339 »

the Hulk
http://www.hulkmovie.com

Based on the comic. An accidental exposure of Dr. Bruce Banner causes him to mutate into a large green skinned monster when he becomes angry. Hunted down by the military, his main pursuer is also the father of a woman Banner is in love with.
Stars: Eric Bana, Jennifer Connelly, Nick Nolte
Afbeelding

DareDevil
http://www.daredevilmovie.com

Based on the comic. A car accident causes a man to lose his sight, but gain a radar-like ability after exposure to radioactive isotopes. Years later he now fights in the guise of costumed hero 'Daredevil' and takes on a mob boss named Kingpin.
Stars: Ben Affleck, Jennifer Garner, Colin Farrell
Afbeelding

the Fantastic four & Batman vs Superman
Die komen er ook aan maar er is nog weinig over te vinden.
Wat ik nu best wel jammer vind is dat ze die Srips helemaal aan het uitmelken zijn tot er niks meer te halen valt.

[mod-edit-Section: foutje uit topictitel gehaald]
Laatst gewijzigd door 22339 op 15 okt 2002, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

jah ok.. de hulk dat kan nog wel.. maar van die andere gup heb ik nog nooit gehoord!
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Nemesis schreef:jah ok.. de hulk dat kan nog wel.. maar van die andere gup heb ik nog nooit gehoord!
Ik 1 keer, die was toen bij zon aflevering van Spiderman op Fox Kids. Die man zag niet normaal, maar infrarood.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Wat gebouwen in de VS storten in en meteen een hoop grote Hollywood producties met superhelden want anders voelen veel Amerikanen zich niet veiligen, het is niet zo dat ze een echte leider hebben die hun gerust stelt. ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik kan me de serie Hulk nog herinneren (de echte serie, niks comic of cartoon). Maar dat is echt lang geleden dat die voor het laatst op TV was. Volgens mij waren er ook enkele films van gemaakt, maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
ScifiJunky
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:50

Bericht door ScifiJunky »

Nemesis schreef:jah ok.. de hulk dat kan nog wel.. maar van die andere gup heb ik nog nooit gehoord!
Daredevil is er wel al sinds de jarewn 60....heb er zelf nog wat comics van. Beide lijken me wel gaave films, als ze maar een beetje aan de originele comic houden vind ik het wel goed.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

zoals spiderman.. dat was echt wel een gave film!
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Ik hoorde dat er ook nog een film komt als: Spiderman vs. Superman ofzo (of twee andere superhelden). Staat gepland voor over een paar jaar. Lijkt mij in ieder geval een beetje triest...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik begin nu al medelijden te krijgen voor de acteur die Superman gaat vertolken...
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

de trailer van de hulk is wel geinig. heb hem gezien in de bios.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Albi schreef:Ik hoorde dat er ook nog een film komt als: Spiderman vs. Superman ofzo (of twee andere superhelden). Staat gepland voor over een paar jaar. Lijkt mij in ieder geval een beetje triest...
Dat is Batman vs Superman ze hebben josh weet ik veel uit pearl-harbor gestrikt voor de rol van superman en voor batman zijn ze nog aan het zoeken.

Het liefst heb ik voor:

Batman: Michael keaton (batman uit film 1 en 2 en in mijn ogen de beste batman ooit op de 2e plaats komt val kilmer die film 3 deed en in film 4 was het george clooney maar die had gewoon geen kop voor batman)

Superman: Christopher Reeve maar die zit in een rolstoel omdat hij verlamd is vanaf zijn nek, dus dan die knakker uit "lois en clark" maar, je weet wel uit die eindeloos herhaalde superman serie op Urine.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Al zetten ze de beste acteurs erop, ik vind het gewoon een triest concept. Wat boeit het nou welke superheld er beter is dan de andere?? Als ze maar mensen reden!!! ;)
Gebruikersavatar
Scorpius
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2002, 18:17

Bericht door Scorpius »

The Silencer schreef:Ik kan me de serie Hulk nog herinneren (de echte serie, niks comic of cartoon).
Die serie was gebaseerd op de comic hoor... In de comic begon het allemaal.

Batman vs Superman lijkt me een slecht idee. In de comicswereld stelt zo'n crossover meestal al weinig voor. Meestal gaat het gepaard met een dun verhaaltje, veel marketing/promotie en een mooie aluminium cover ofzo, zodat de prijs van het boekje erg hoog komt te liggen. Fans kopen het natuurlijk, maar zijn al snel teleurgesteld omdat het eigenlijk niks voorsteld... Datzelfde gevoel heb ik met de film.
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Albi schreef:Al zetten ze de beste acteurs erop, ik vind het gewoon een triest concept. Wat boeit het nou welke superheld er beter is dan de andere?? Als ze maar mensen reden!!! ;)
Nee het concept Batman vs Superman is niet dat ze tegen elkaar gaan strijden maar met elkaar werken. Het concept batman vs superman is al in de strips vaak zat behandeld maar ik ga nu ff een voorbeeld geven van de tekenfilm batman vs superman.

Hat is een 2 parter van de superman cartoon reeks op tv:
Het verhaal is dat de joker richting metropolis is gegaan om daar wat overvallen e.d. op de joker style te doen. Superman heeft aardig moeite the Joker te vinden en te pakken. Dus komt Bruce Wayne (heel toevallig) op zaken bezoek bij lex luthor. De waare aard achter het bezoek is natuurlijk dat Bruce wayn eigenlijk in metropolis is om de joker te pakken. Superman en batman komen elkaar al snel tegen tijdens hun zoektocht naar de joker.

Superman is natuurlijk de nobele goedaardige superheld, die altijd netjes is voor zijn boeven.

Batman is meer de dark knight die de misdaad met de harde hand bestrijd en niet al te aardig is voor de criminelen.

In de cartoon ondekt superman met zijn rontgen-ogen batmans ware identiteid en batman komt achter die van superman door een zender aan zijn cape te hangen en hem zo te volgen naar Clarcks flat.

Het gaat dus niet om een gevecht tussen bijde maar om de manier van misdaad bestrijding Batman doet niet moeilijk om een boef meer of mindeer terwijl superman ze graag netjes en veilig afleverd bij de gevangenis. Dus je moet het meer zien als een soort van

Batman Featering Superman
in plaats van
Batman Versus Superman
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Bericht door USS Enterprise »

Ik hoop dat de acteur die Clark Kent speelt in "Smalleville" Superman gaat spelen
Gebruikersavatar
Shipconstructor
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 267
Lid geworden op: 11 aug 2002, 11:04
Locatie: Uelsen

Bericht door Shipconstructor »

yep, dat zou heel mooi zijn! en trouwens: al die nieuwe films zijn echt GEWELDIG! de technologie is er dus......ga zitten en ENJOY!!
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

USS Enterprise schreef:Ik hoop dat de acteur die Clark Kent speelt in "Smalleville" Superman gaat spelen
Alleen de rol van superman staat al vast en dat is "Josh weet ik veel" uit pearlharbor.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

vergeet je de verfilmingen van ghost rider, punisher en ekektra(mjam..) niet?

anyway...
ik hoop dat het hele daredevilconcept over gerechtigheid niet te grabbel wordt gegooid zoals in spider-man...maar we zien wel...

zelfde geldt voor de hulk, als ik zo eens kijk zie ik meer een actiefilm dan een moderne jeckl&hyde, jammer...
Gebruikersavatar
Win2ksal
Ensign
Ensign
Berichten: 157
Lid geworden op: 13 jun 2002, 18:06

Bericht door Win2ksal »

Stars: Ben Affleck
dat hij zich na the sum of all fears tot dit verlaagt...:shake:
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Win2ksal schreef:
Stars: Ben Affleck
dat hij zich na the sum of all fears tot dit verlaagt...:shake:
*KICK*

Idd hij verlaagt zich wel aardig met deze rol, evenals de makers van Batman vs Superman het caracter SUPERMAN verlagen door Josh Hartnett voor zijn rol te vragen, zie jij die gozer al in een blauw pakkie met een rode cape en een vetkuif door de lucht vliegen IK NIET IDD GEVAL!!
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

dat hij zich na the sum of all fears tot dit verlaagt...
ik ben banger voor het niveau van de film zelf...

en waarom verlaagt hij zich om hierin mee te spelen?
Gesloten