Reign of Fire

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Reign of Fire

Bericht door Jim Kirk »

Jongens/Meisjes. Ik ben vandaag naar Reign of Fire geweest. Ik vond het een goede film, met goede acteurs, prima dialogen, gaaf geluid, en vette special effects. En een prima verhaal. Ik wil weten wat jullie ervan vonden. O ja er waren ook nog bijrollen van Alice Krige en Alexander Siddig.
Laatst gewijzigd door Jim Kirk op 30 sep 2002, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Wat ik ervan vond?

Nou ten eerste heb ik hem nog niet gezien maar aardig wat revieuws gelezen en gezien op tv:

Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.

Verhaal goed? nou nee.... kom op zeg er is nog maar 1 mannetje (tuurlijk) als we die doden hebben we meteen geen last meer van de vrouwelijke draken? (Tuurlijk) denk je nou echt dat al die draken niks meer gaan doen nu het laatste mannetje dood is, Zullen ze niet uit wraak zuchtige gevoelens juist erger en gevaarlijker worden of door sexueele gefrustreerdheid gevaarlijker worden, en wie zegt trouwens dat dat het laatste mannetje was?

Special effect goed? Ja dat is dan ook echt het enige puntje dat goed is aan deze film de special effects zijn goed en het inmiddels oude thema van vernietig de aarde zit erin ok das dan nogsteeds wel cool om al die gebouwen kapot te zien, zoals je londen ziet bijv.

Conclusie Reign of fire is een spectaculaire film met adembenemende effects maar het verhaal en de cast zuigt big-time, kortom een film om een keer te huren en niet in de bios te kijken dus.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

^ De hele film bekritiseren op reviews en voordat je hem hebt gezien?!?! :{
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

22339 schreef:Wat ik ervan vond?

Nou ten eerste heb ik hem nog niet gezien maar aardig wat revieuws gelezen en gezien op tv:

Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.

Verhaal goed? nou nee.... kom op zeg er is nog maar 1 mannetje (tuurlijk) als we die doden hebben we meteen geen last meer van de vrouwelijke draken? (Tuurlijk) denk je nou echt dat al die draken niks meer gaan doen nu het laatste mannetje dood is, Zullen ze niet uit wraak zuchtige gevoelens juist erger en gevaarlijker worden of door sexueele gefrustreerdheid gevaarlijker worden, en wie zegt trouwens dat dat het laatste mannetje was?

Special effect goed? Ja dat is dan ook echt het enige puntje dat goed is aan deze film de special effects zijn goed en het inmiddels oude thema van vernietig de aarde zit erin ok das dan nogsteeds wel cool om al die gebouwen kapot te zien, zoals je londen ziet bijv.

Conclusie Reign of fire is een spectaculaire film met adembenemende effects maar het verhaal en de cast zuigt big-time, kortom een film om een keer te huren en niet in de bios te kijken dus.

3rd schreef:De hele film bekritiseren op reviews en voordat je hem hebt gezien?!?!
Ja hoe kan jij nou zeggen waar het verhaal over gaat als je geen film gezien heb of het script niet gelezen hebt?. Als je de film zag, dan had je geweten dat de Draken uithongerden en ook elkaar aanvielen. En trouwens het is maar fantasy/science fiction dus 1 mannetje is mogenlijk. ( Kom ik hier effe op terug, waarom vernietigde de Enterprise de Son'a schepen niet in een keer?) Ik vond het niet slecht geacteerd. Zo zijjn er wel meer flufilms waar goede acteurs in zitten.
Laatst gewijzigd door Jim Kirk op 28 sep 2002, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jOzh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 427
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:34

Bericht door jOzh »

22339 schreef: Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.
Contact nog nooit gezien zeker?
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

jOzh schreef:
22339 schreef: Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.
Contact nog nooit gezien zeker?
Die heb ik hier in de kast staan, maar contact gaat meer over Jody foster mathew maconohey ofzoow speeld meer en bijrolletje als presidentiele priester.

En De film ga ik dus echt wel kijken ofzoow hoor. Wat ik poste was wat ik van vrienden heb gehoord over de film, en deze vrienden doen allemaal de opleiding Film / multimedia of Audio-visueel en die hebben dan ook veel kennis in huis over het maken van een film en kijken er ook een hoop in de bios. Maar Reign of Fire ga ik wel kijken denk ik want zeg nou zelf het is een cool idee en het ziet er gaaf uit. :-D

En ja he 3RD ik dacht dat je me nu wel een beetje snapte ;)
Ik poste de kritiek die ik hoorde van mensen die de film al gezien hadden en baseerde het dus niet alleen op revieuws.

En wie zegt dat er niet nog in zweden of in zuid amerika of in belgie of in azie nog een mannetje zit. dat kunnen ze nooit zeker weten bedoel ik.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

22339 schreef:
jOzh schreef:
22339 schreef: Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.
Contact nog nooit gezien zeker?
Die heb ik hier in de kast staan, maar contact gaat meer over Jody foster mathew maconohey ofzoow speeld meer en bijrolletje als presidentiele priester.

En De film ga ik dus echt wel kijken ofzoow hoor. Wat ik poste was wat ik van vrienden heb gehoord over de film, en deze vrienden doen allemaal de opleiding Film / multimedia of Audio-visueel en die hebben dan ook veel kennis in huis over het maken van een film en kijken er ook een hoop in de bios. Maar Reign of Fire ga ik wel kijken denk ik want zeg nou zelf het is een cool idee en het ziet er gaaf uit. :-D

En ja he 3RD ik dacht dat je me nu wel een beetje snapte ;)
Ik poste de kritiek die ik hoorde van mensen die de film al gezien hadden en baseerde het dus niet alleen op revieuws.

En wie zegt dat er niet nog in zweden of in zuid amerika of in belgie of in azie nog een mannetje zit. dat kunnen ze nooit zeker weten bedoel ik.
Als je de film gezien heb, dan wordt er gesugesteerd dat dat het enige mannetje is. Er wordt niets bevestigd. Daarbij zijn die Draken erg hongerig en ook kannibalistisch. Dus het zou best kunnen dat hij die andere opgegeten hebben, of dat er een paar nog uit een of ander ei moeten komen je weet toch dat in de natuur er maar 1 mannetje is op de zoveel vrouwtjes, en als er. Ze zeggen niet dat dat het enige mannetje is ze denken dat er net als bij vissen, een mannetje is die een heleboel kuit bevrucht.

Jongen kijk eerst de Film, of lees eerst het script.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jim Kirk schreef:
22339 schreef:
jOzh schreef:
22339 schreef: Acteurs goed? nou nee die zogehete mega ster die ze binnen gehaald hebben voor deze film mathew maconohey ofzoiets heeft alleen nog maar flut films gemaakt en kan totaal niet acteren.
Contact nog nooit gezien zeker?
Die heb ik hier in de kast staan, maar contact gaat meer over Jody foster mathew maconohey ofzoow speeld meer en bijrolletje als presidentiele priester.

En De film ga ik dus echt wel kijken ofzoow hoor. Wat ik poste was wat ik van vrienden heb gehoord over de film, en deze vrienden doen allemaal de opleiding Film / multimedia of Audio-visueel en die hebben dan ook veel kennis in huis over het maken van een film en kijken er ook een hoop in de bios. Maar Reign of Fire ga ik wel kijken denk ik want zeg nou zelf het is een cool idee en het ziet er gaaf uit. :-D

En ja he 3RD ik dacht dat je me nu wel een beetje snapte ;)
Ik poste de kritiek die ik hoorde van mensen die de film al gezien hadden en baseerde het dus niet alleen op revieuws.

En wie zegt dat er niet nog in zweden of in zuid amerika of in belgie of in azie nog een mannetje zit. dat kunnen ze nooit zeker weten bedoel ik.
Als je de film gezien heb, dan wordt er gesugesteerd dat dat het enige mannetje is. Er wordt niets bevestigd. Daarbij zijn die Draken erg hongerig en ook kannibalistisch. Dus het zou best kunnen dat hij die andere opgegeten hebben, of dat er een paar nog uit een of ander ei moeten komen je weet toch dat in de natuur er maar 1 mannetje is op de zoveel vrouwtjes, en als er. Ze zeggen niet dat dat het enige mannetje is ze denken dat er net als bij vissen, een mannetje is die een heleboel kuit bevrucht.

Jongen kijk eerst de Film, of lees eerst het script.
Jongen ik heb niet weer zin in een soortgelijke NEMESIS discussie.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Nee maar het is raar, dat jij altijd zegt; dat je een film niet kunt beoordelen/bekritiseren als je hem niet gezien hebt. En nu deed je het zelf. |:(
Dus die beargumentatie van jou over Nemesis verwerp ik nu. }:O
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jim Kirk schreef:Nee maar het is raar, dat jij altijd zegt; dat je een film niet kunt beoordelen/bekritiseren als je hem niet gezien hebt. En nu deed je het zelf. |:(
Dus die beargumentatie van jou over Nemesis verwerp ik nu. }:O
Dat blijkt wel dat jij het desbetreffende topic in nemesis niet goed hebt gelezen. }:O
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

22339 schreef:In mijn ogen kan je pas een film beoordelen al je hem GEZIEN hebt, mensen die recensies schrijven of op TV zeggen wat ze over een film vinden hebben DE FILM AL GEZIEN.
Hier!!!! ik heb je, En ik ga nooit op recensies af, als je kijkt hoe ze bijvoorbeeld Titanic de hemel in prezen. En het enige wat ik goed vond waren de special effects (in Titanic dan, het verhaal was om te "janken", en dan bedoel ik de kwaliteit.)

En dan nog niet over het acteerwerk te beginnen. Qua kwaltiteit vond ik het matig werk van James Cameron. (hij zal dat niet vinden want hij heeft er veel geld van over gehouden, om niet te zeggen een psychisch probleem en een huwelijk op de clippen.)
Laatst gewijzigd door Jim Kirk op 30 sep 2002, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jim Kirk schreef:
22339 schreef:In mijn ogen kan je pas een film beoordelen al je hem GEZIEN hebt, mensen die recensies schrijven of op TV zeggen wat ze over een film vinden hebben DE FILM AL GEZIEN.
Hier!!!! ik heb je, En ik ga nooit op recensies af, als je kijkt hoe ze bijvoorbeeld Titanic de hemel in prezen. En het enige wat ik goed vond waren de special effects (in Titanic dan, het verhaal was om te "janken", en dan bedoel ik de kwaliteit.)
Dit laat dus alleen maar zien dat je het TOPIC niet GOED door gelezen hebt }:O Dus je HEBT mijn niet om in jouw woorden te blijven. Kijk nou eerst maar eens ff naar mijn laatste posts in dat topic. }:O

en dan nog recensies zijn geschreven door mensen die die film al gezien hebben en er dus wel over kunnen oordelen. Dus kan Ik daar best uit opmaken hoe de film zal zijn Goed Slecht matig etc etc
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Reign of Fire

Bericht door captain crash »

Jim Kirk schreef:Jongens/Meisje. Ik ben vandaag naar Reign of Fire geweest. Ik vond het een goede film, met goede acteurs, prima dialogen, gaaf geluid, en vette special effects. En een prima verhaal. Ik wil weten wat jullie ervan vonden. O ja er waren ook nog bijrollen van Alice Krige en Alexander Siddig.
sorry...dit is een wel hele grote fout[/b]
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Reign of Fire

Bericht door 22339 »

captain crash schreef:
Jim Kirk schreef:Jongens/Meisje. Ik ben vandaag naar Reign of Fire geweest. Ik vond het een goede film, met goede acteurs, prima dialogen, gaaf geluid, en vette special effects. En een prima verhaal. Ik wil weten wat jullie ervan vonden. O ja er waren ook nog bijrollen van Alice Krige en Alexander Siddig.
sorry...dit is een wel hele grote fout[/b]
jep idd een fout ja tenzij wij Crash hier als enigste meisje zien op het forum?
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

sorry is al verholpen
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

22339 schreef:
Jim Kirk schreef:
22339 schreef:In mijn ogen kan je pas een film beoordelen al je hem GEZIEN hebt, mensen die recensies schrijven of op TV zeggen wat ze over een film vinden hebben DE FILM AL GEZIEN.
Hier!!!! ik heb je, En ik ga nooit op recensies af, als je kijkt hoe ze bijvoorbeeld Titanic de hemel in prezen. En het enige wat ik goed vond waren de special effects (in Titanic dan, het verhaal was om te "janken", en dan bedoel ik de kwaliteit.)
Dit laat dus alleen maar zien dat je het TOPIC niet GOED door gelezen hebt }:O Dus je HEBT mijn niet om in jouw woorden te blijven. Kijk nou eerst maar eens ff naar mijn laatste posts in dat topic. }:O

en dan nog recensies zijn geschreven door mensen die die film al gezien hebben en er dus wel over kunnen oordelen. Dus kan Ik daar best uit opmaken hoe de film zal zijn Goed Slecht matig etc etc
Ok maak eerst dan maar eens duidenlijk wat je bedoelt, want ik zie niets staan wat er op wijst dat je je mening herziet, daarbij ben ik niet van plan te gaan lopen zoeken. Daarbij is het vreemd dat wanneer je zegt dat je een film gezien moet hebben voordat je kan oordelen, dat jij eerder een recensie vertrouwd. Je baseert je mening op de mening van een ander!?!

Ik ben het vaak met 9 van de 10 recensies oneens, en daarnaast spreken ze elkaar vaak nog tegen ook.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jim Kirk schreef:
22339 schreef:
Jim Kirk schreef:
22339 schreef:In mijn ogen kan je pas een film beoordelen al je hem GEZIEN hebt, mensen die recensies schrijven of op TV zeggen wat ze over een film vinden hebben DE FILM AL GEZIEN.
Hier!!!! ik heb je, En ik ga nooit op recensies af, als je kijkt hoe ze bijvoorbeeld Titanic de hemel in prezen. En het enige wat ik goed vond waren de special effects (in Titanic dan, het verhaal was om te "janken", en dan bedoel ik de kwaliteit.)
Dit laat dus alleen maar zien dat je het TOPIC niet GOED door gelezen hebt }:O Dus je HEBT mijn niet om in jouw woorden te blijven. Kijk nou eerst maar eens ff naar mijn laatste posts in dat topic. }:O

en dan nog recensies zijn geschreven door mensen die die film al gezien hebben en er dus wel over kunnen oordelen. Dus kan Ik daar best uit opmaken hoe de film zal zijn Goed Slecht matig etc etc
Ok maak eerst dan maar eens duidenlijk wat je bedoelt, want ik zie niets staan wat er op wijst dat je je mening herziet, daarbij ben ik niet van plan te gaan lopen zoeken. Daarbij is het vreemd dat wanneer je zegt dat je een film gezien moet hebben voordat je kan oordelen, dat jij eerder een recensie vertrouwd. Je baseert je mening op de mening van een ander!?!

Ik ben het vaak met 9 van de 10 recensies oneens, en daarnaast spreken ze elkaar vaak nog tegen ook.
Tuurlijk kan je een film pas in zijn totaal beoordelen als je hem ZELF helemaal gezien hebt. Maar ik geef ook niet op alle punten kritiek van reign of fire, Alleen het verhaal en de cast das dus niet de hele film, verder geef ik ook alleen 1 plus puntje voor de FX want die is goed dat kan je gewoon al zien in de trailer en de voorstukjes op tv. maar er zijn nog zat aspecten die ik niet gezien heb. Ik zeg ook niet dat de film in zijn totaal KUT is, ik zeg ook nog dat ik hem zeker zal gaan kijken alleen niet in de bios maar dat ik hem huur.... en dat zeg ik omdat ik van verschillende vrienden Die een opleiding volgen in de multimedia, film e.d. hoor dat de film niet de moeite waard is om in de bios te zien en ik weet omdat ik ook een soortgelijke opleiding doe en ook veel met hun naar de bios ga en films kijk dat hun niet uit hun nek lullen. En om terug te komen op het nemesis topic als je onder aan kijkt zie je dat ik die hele discussie van 22339 vs 3rd deed OM de discusie omdat er een hoop users hier zijn die de discussie uit de weg lopen of gewoon hun mening niet kunnen onderbouwen, en omdat 3rd zich aardig woest kon maken om deze users k ben zeg maar voor de lol VOOR hun in discussie gegaan met 3rd. En das de story.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

22339 schreef:
Jim Kirk schreef:
22339 schreef:
Jim Kirk schreef:
22339 schreef:In mijn ogen kan je pas een film beoordelen al je hem GEZIEN hebt, mensen die recensies schrijven of op TV zeggen wat ze over een film vinden hebben DE FILM AL GEZIEN.
Hier!!!! ik heb je, En ik ga nooit op recensies af, als je kijkt hoe ze bijvoorbeeld Titanic de hemel in prezen. En het enige wat ik goed vond waren de special effects (in Titanic dan, het verhaal was om te "janken", en dan bedoel ik de kwaliteit.)
Dit laat dus alleen maar zien dat je het TOPIC niet GOED door gelezen hebt }:O Dus je HEBT mijn niet om in jouw woorden te blijven. Kijk nou eerst maar eens ff naar mijn laatste posts in dat topic. }:O

en dan nog recensies zijn geschreven door mensen die die film al gezien hebben en er dus wel over kunnen oordelen. Dus kan Ik daar best uit opmaken hoe de film zal zijn Goed Slecht matig etc etc
Ok maak eerst dan maar eens duidenlijk wat je bedoelt, want ik zie niets staan wat er op wijst dat je je mening herziet, daarbij ben ik niet van plan te gaan lopen zoeken. Daarbij is het vreemd dat wanneer je zegt dat je een film gezien moet hebben voordat je kan oordelen, dat jij eerder een recensie vertrouwd. Je baseert je mening op de mening van een ander!?!

Ik ben het vaak met 9 van de 10 recensies oneens, en daarnaast spreken ze elkaar vaak nog tegen ook.
Tuurlijk kan je een film pas in zijn totaal beoordelen als je hem ZELF helemaal gezien hebt. Maar ik geef ook niet op alle punten kritiek van reign of fire, Alleen het verhaal en de cast das dus niet de hele film, verder geef ik ook alleen 1 plus puntje voor de FX want die is goed dat kan je gewoon al zien in de trailer en de voorstukjes op tv. maar er zijn nog zat aspecten die ik niet gezien heb. Ik zeg ook niet dat de film in zijn totaal KUT is, ik zeg ook nog dat ik hem zeker zal gaan kijken alleen niet in de bios maar dat ik hem huur.... en dat zeg ik omdat ik van verschillende vrienden Die een opleiding volgen in de multimedia, film e.d. hoor dat de film niet de moeite waard is om in de bios te zien en ik weet omdat ik ook een soortgelijke opleiding doe en ook veel met hun naar de bios ga en films kijk dat hun niet uit hun nek lullen. En om terug te komen op het nemesis topic als je onder aan kijkt zie je dat ik die hele discussie van 22339 vs 3rd deed OM de discusie omdat er een hoop users hier zijn die de discussie uit de weg lopen of gewoon hun mening niet kunnen onderbouwen, en omdat 3rd zich aardig woest kon maken om deze users k ben zeg maar voor de lol VOOR hun in discussie gegaan met 3rd. En das de story.
Ok sinds wanneer heeft animatie te maken met de kwaliteit van het verhaal en de inhoud van de film. En ik weet de discussie, alleen welk deel van de discussie bedoelde je (geef eventueel een quote).
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Nou mensen, ik vond het allemaal zo erg nog niet.
Er werd solide geacteerd, en het verhaal was naar mijn idee niet slecht, alhoewel bepaalde dingen misschien wel beter belicht konden worden.

Al met al best een goede film
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

We zijn gelukkig weer back on topic!!!!
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Deze film had een einde wat iets aan de fantasie over laat.
Ik zou graag willen weten hoe het met al die vrouwtjes draken afloopt die je op het eind ziet, nadat het mannetje gedood is.

We zien dat de draken kannibalen zijn, en dat ze elkaar opeten, omdat er hongersnood is.
Dat de draken dus elkaar uitroeien, lijkt mij waarschijnlijk.
Ik zou graag willen weten van jullie (mensen die hem dus ook echt gezien hebben, en gewoon een eigen mening gevormd hebben) wat jullie denken van het lot van de draken.
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

3rd RemataKlan schreef:^ De hele film bekritiseren op reviews en voordat je hem hebt gezien?!?! :{
Doe jij niet exact hetzelfde met ST Nemesis?
Die heb je ook volledig zitten afkraken zonder dat je em gezien hebt!

Maar ja, B.O.T:

Ik heb em zondag gezien.
Het deel NA de pauze was beter dan voor de pauze.

Al met al was het een leuke film, niet echt super.
Geluid was wel OK :D en de special effects ook.
Maar het verhaal vond ik wat matig...

*stoere Amerikanen die de held uit komen hangen hebben we genoeg gezien*
Gebruikersavatar
Tom
Commander
Commander
Berichten: 1728
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05
Locatie: Barneveld

Bericht door Tom »

4of8 schreef:
3rd RemataKlan schreef:^ De hele film bekritiseren op reviews en voordat je hem hebt gezien?!?! :{
Doe jij niet exact hetzelfde met ST Nemesis?
Die heb je ook volledig zitten afkraken zonder dat je em gezien hebt!
Een script is wat anders als reviews :)
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

Ja en dan nog..

Als je een script hebt gelezen weet je niet hoe ze de film in elkaar hebben geplakt en geknipt, en de special fx qua beeld en geluid.

Zelfde met een boek. Als je een boek hebt gelezen, heb je daar je eigen beelden bij.
Een film zit dan anders in elkaar.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

4of8 schreef:
3rd RemataKlan schreef:^ De hele film bekritiseren op reviews en voordat je hem hebt gezien?!?! :{
Doe jij niet exact hetzelfde met ST Nemesis?
Die heb je ook volledig zitten afkraken zonder dat je em gezien hebt!

Maar ja, B.O.T:

Ik heb em zondag gezien.
Het deel NA de pauze was beter dan voor de pauze.

Al met al was het een leuke film, niet echt super.
Geluid was wel OK :D en de special effects ook.
Maar het verhaal vond ik wat matig...

*stoere Amerikanen die de held uit komen hangen hebben we genoeg gezien*
22339 is diegene die zegt dat je het niet kan bekritiseren, ik vind van wel, ik vind dat je een film kan bekritiseren als je het script heb gelezen (of het boek mits het in de meeste lijnen hetzelfde is. ) Ik ga alleen nooit op recensies af, want ik ben het met Tom eens

Ik heb bij Nemesis alleen kritiek op het slechte verhaal. De rest van de film lijkt me top :)

Charza schreef:Deze film had een einde wat iets aan de fantasie over laat.
Ik zou graag willen weten hoe het met al die vrouwtjes draken afloopt die je op het eind ziet, nadat het mannetje gedood is.

We zien dat de draken kannibalen zijn, en dat ze elkaar opeten, omdat er hongersnood is.
Dat de draken dus elkaar uitroeien, lijkt mij waarschijnlijk.
Ik zou graag willen weten van jullie (mensen die hem dus ook echt gezien hebben, en gewoon een eigen mening gevormd hebben) wat jullie denken van het lot van de draken.
Ik denk dat de draken grotendeels uitsterven, maar dat er iets overblijft om terug te keren als de wereld na duizenden jaren weer is herstelt. Net als wat ze zeiden aan het begin, dat toen ze de dinosauriërs uit hadden geroeid plotseling verdwenen. Ik denk dat er ergens een ei overblijft waar een mannetje in zit, dat ei komt pas uit als de wereld hersteld is.

Denk ik. :-P
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Zou allemaal goed kunnen, het einde is voor vele uitleggen vatbaar, net als bijvoorbeeld in "contact" het geval was.

Ik ben het trouwens met Jim Kirk eens als hij zegt dat een script een goede richtlijn is.
Je kan uit een script opmaken of een verhaal goed is of niet, en of het klopt of niet.
Een recentie aan de andere kant is subjectief, en erg persoons gebonden
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

*stoere Amerikanen die de held uit komen hangen hebben we genoeg gezien*
uhm, als ik het me goed herinner gaan eigenlijk al die amerikanen wel dood in deze film, en Quinn (een engelsman) dood de draak.
Die stoere amerikanen worden allemaal geroosterd door het mannetje, als die o zo stoere Van Zan hem probeert te vangen.
Dus zo heldhaftig waren die amerikanen niet in deze film.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Heldhaftig maar dom, en dit keer hebben ze de wereld niet gered.
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

Maar de Amerikanen kwamen wel even langs zo van: Dat lossen wij wel even op, dus lekker op z'n Amerikaanse arrogantie...

*p.s. let niet op de grammatica van die zin, want er klopt geen hout van*

Ik denk ook dat er wel ergens een mannetjes ei ligt...
Oftewel Reign of Fire II
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jim Kirk schreef:Ok sinds wanneer heeft animatie te maken met de kwaliteit van het verhaal en de inhoud van de film.
Hoor je mijn dat zeggen dan?
Ik zeg dat de FX mooi zijn verder niet. }:O
Jim Kirk schreef: En ik weet de discussie, alleen welk deel van de discussie bedoelde je (geef eventueel een quote).
Deel van de discussie??, jongen snap je het nu nog niet IK BEN HET EENS MET 3rd alleen om dat een hoop mensen dat niet waren en daarbij een aantal argumenten op tafel gooiden die ze vervolgens niet gingen verdedigen of er verder op in gingen. ben ik Voor de LOL de discussie aangegaan met 3rd, dus het meeste wat ik poste in nemesis was verzonnen of argumenten van anderen. en als je goed het topic doorgelzen zou hebben zie je dat ik DIT ook zeg aan het einde.

Dus nogmaals:
Tuurlijk kan je een film pas in zijn totaal beoordelen als je hem ZELF helemaal gezien hebt. Maar ik geef ook niet op alle punten kritiek van reign of fire, Alleen het verhaal en de cast das dus niet de hele film, verder geef ik ook alleen 1 plus puntje voor de FX want die is goed dat kan je gewoon al zien in de trailer en de voorstukjes op tv. maar er zijn nog zat aspecten die ik niet gezien heb. Ik zeg ook niet dat de film in zijn totaal KUT is, ik zeg ook nog dat ik hem zeker zal gaan kijken alleen niet in de bios maar dat ik hem huur.... en ik heb echt niet 1 recensie gelezen. Ik heb meerdere recensies gelezen, Een samenvatting van het verhaal, en ik heb veel mensen gesproken die de film al gezein hebben. En daaruit trok ik de conclusie dat ik deze film gaat HUREN en niet in de BIOS gaat kijken.
Gesloten