Spider-man: the movie

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gesloten
Bird of Prey
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05

Spider-man: the movie

Bericht door Bird of Prey »

Ik heb onlangs Spider-man: the movie op DIVX gekeken. Toen was hij nog niet in de Bios te zien. Volgens mij is hij vorige week donderdag in premiere gegaan. Heeft iemand de film al gezien?

Ik vond het in ieder geval een super toffe film. Alleen kon je bij het webslingen wel eens zien dat het een computer animatie was. Het was vooral leuk dat de typische spider-man humor goed in de film terugkwam.
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

ALs het goed is komt deze film pas 4 juli uit.....

Jammer, ik wil em graag zsm zien.. Hij moet heeel goed zijn
Bird of Prey
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05

Bericht door Bird of Prey »

Oh...sorry, ik dacht dat hij 4 juni uitkwam. Ik vond het al raar want vier juni viel op een dinsdag en dan gaan films nooit in premiere. Dus ik dacht dat hij dan op donderdag 6 juni in premiere was gegaan.

Ik kan je verzekeren dat hij inderdaad heel goed is. De special effects zien er goed uit en er is genoeg humor in het verhaal. Ik zou 'm met plezier voor je willen uploaden, maar ik heb een nietige 56 k verbinding, terwijl de DIVX versie 700 MB groot is. Dat lukt dus niet echt. :)

Leuk was trouwens een voorfilmpje over de HULK. Daar gaat dus blijkbaar binnenkort ook een film van uitkomen. Je zag een man 's ochtens voor de spiegel staan. De man zegt iets over het feit dat hij het soms wel fijn vindt om in de hulk te veranderen. Dan gebeurd dat ook. In de volgende scene zie je zijn huis van de buitenkant. Opeens wordt de hele zijkant van de muur weggeslagen. Het zag er allemaal wel indrukwekkend uit. Ik ben nu wel benieuwd naar de film en misschien ga ik hem wel kijken als hij uitkomt.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Raw Demin...
Hij is op mIRC op veel kanalen...
Ik ga hem wel ff downloaden, ik hoor dat hij erg goed is, is de kwaliteit een beetje goed trouwens?
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

helaas heb ik ook zo'n snelle 56k modem thuis,

en op mijn werk kan ik em niet downloaden, krijg ik weer ruzie met "italie"
, dan gaat namelijk de bandbreedte naar beneden :)
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Italie?
Die snap ik niet...
Komt de bandbreedte daar van daan?
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

Ik werk bij Fiat Auto Nederland.. Das een Italiaans bedrijf, dus onze internet verbinding gaat via Italie, heel handig als je een langzame verbinding wilt hebben.....

*Snik* :(
Gebruikersavatar
ScifiJunky
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:50

Bericht door ScifiJunky »

Ik heb 3cd SVCD versie gezien en ik moet zeggen als groot comic fan dat dit een heel erg goede en aan de strip getrouwe film is. De Fx zijn ook erg netjes.

:9~ MJ :9~
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

[Misschien spoilers, mijn commentaar op film geen plot spoilers]



Ik vond deze film totally crap op de graphics na, nou voor het verhaal hoef je het niet te doen, same as stripverhaal/ tekenfilm, ik ergerde me aan 't slechte acteerwerk van de acteur die Peter/Spiderman speelde, zo'n sukkel, [/end ergernis] webslingeren is wel funny, dat is wel het enige wat ik aardig vond aan de film. Heb em op divx gezien maar goed ook want hier ga ik niet mijn geld aan uitgeven om in de bios te zien, nee ik ga wel een 2de keer naar blade 8-)
immi
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2002, 23:39
Locatie: NL

Bericht door immi »

Ik vond het contrast tussen Spidey and Peter Parker te groot. Veel te sukkelig weergegeven, terwijl ie de strip een echt cooler gozer is.


BTW, ik heb dit te zeggen: What Spiderman?? Star Wars rules ! :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ik heb 'm hier ook als divx gezien, hij is wel aardig, het ziet er allemaal prachtig uit, maar het acteerwerk is niet uitzonderlijk goed en er kloppen een aantal dingen niet met de cartoons, maar hij was wel aardig.
De graphics waren wel prachtig :)
Bird of Prey
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05

Bericht door Bird of Prey »

Ik vond het echt wel een goede film!!! Er zijn maar een paar dingetjes die niet overeenkomen met de strip, maar die vond ik in de strip juist irritant!
Ik snap niet wat jullie er zo slecht aan vonden. En Toby Maguire acteert echt niet zo slecht!!! Bovendien is Willem Dafoe een topacteur, dat kan niemand ontkennen. (Kijk anders maar eens de film platoon.)


*******SPOILER*******SPOILER********SPOILER********SPOILER*
***SPOILER****SPOILER*******SPOILER******SPOILER*****SPOILER


Ik vond het juist wel cool dat Peter Parker in de film zo'n nerd is. Daardoor komt er wat humor in het verhaal. Vooral die scene waar hij Flash verrot mept is echt wel lachen.

*****EINDE SPOILER******EINDE SPOILER********EINDE SPOILER***
Gebruikersavatar
Dragonlord
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jun 2002, 00:38
Locatie: Leeuwarden/Hillegom

Bericht door Dragonlord »

Jullie hebebn het vast en zeker over de "organische webshooters". In de strip maakt Peter deze zelf. De makers hebben echter voor deze oplossing gekozen omdat het wat makkelijker was, en toch ook weer wat geloofwaardig.

Ik heb de film nog niet gezien, ga hem ook nog niet zien. ik wacht wel tot in de bios. Lekker rustig, want alle andere mensen hebben hem toch al op DIVX gezien.

Ik ben overigens nog steeds van mening dat Sony er verkeerd aan heeft gedaan om de film een "normaal" release patroon te geven. (Amerika eerst, de andere landen daarna en Nederland 2 fucking maanden later!!!)
Als ze er voor hadden gekozen om net zoals SW een simultaan release te doen, hadden een stuk minder mensen hem op DIVX gezien.

En over dat SW tegen Spiderman....SPidey kicks ST ass. Star Wars is NOOIT, maar dan ook NOOIT in de buurt gekomen van Spiderman wat betreft bezoekersaantallen.
Gebruikersavatar
ScifiJunky
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:50

Bericht door ScifiJunky »

Als ze er voor hadden gekozen om net zoals SW een simultaan release te doen, hadden een stuk minder mensen hem op DIVX gezien.
Ik heb Starwars ook een week voor de wereld release op SVCD gezien dus dat is een beetje bullshit.

En wat boeien die bezoekers aantallen nou? Ik ben blij dat ik ze allebij heb kunnen zien.
Gebruikersavatar
Dragonlord
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jun 2002, 00:38
Locatie: Leeuwarden/Hillegom

Bericht door Dragonlord »

O, het zal mij een worst zijn of iemand hem in DIVX, VCD etc ziet. Om mijn part download je hem naar je mooie maar oh zo nutteloze I-mode telefoontje en zie je hem daarop.

Ik zie de films die ik wil zien in de bios toch wel. Ik denk alleen dat de filmmaatschappijen zo klaten missen. en dan heb ik het over de mensen die twijfelen of ze hem wel of niet gaan zien. Wat is er dan makkelijker en goedkoper dan downloaden en op de pc bekijken. Als het niks is, dan wis je hem weer, en je hebt er verder niks voor hoeven uitgeven. Zit je in de bioscoopzaal, dan heb je net +/-€10 uitgegeven voor de grootste zeikfilm die je ooit gezien hebt.
Bird of Prey
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05

Bericht door Bird of Prey »

Da's misschien wel waar, maar in de Bios is het nog altijd het leukst om een film te kijken. Een vet groot scherm, geweldig geluid. Als ik een film in de bios kijk dan vergeet ik echt alles om me heen, dat heb ik als ik een film op de PC kijk nooit.
Toegegeven, als je naar een k*t-film gaat dan heb je 7,50 Euro weggegooid, maar ik ga nooit een film in de bios kijken zonder dat ik er iets van af weet. Meestal weet ik van tevoren wel of een film goed of slecht is. Het gebeurd niet vaak dat ik me daarin vergis.
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

Jammer dat ze dat WTC stukkie eruit gehaald hebben...
Wel cool zo'n web tussen de twee torens...

Heb ik wel de trailer van trouwens.... :D
Gebruikersavatar
JoMa
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 857
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:37
Locatie: JoMaBay prime

Bericht door JoMa »

Wel, ik weet er momenteel niet veel over, maar ik ga zeer zeker naar die film.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

ik heb de film nog niet gezien, maar wat ik ervan gezien heb zuigt, volgens mij wordt heel spioderman net zo zwaar verkracht als ent star trek verkracht of zoals epII star wars verkracht, alles is simpoeler gemaakt voor het grote publiek
Gesloten