"Alias" (2001-2006)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Waarschijnlijk kreeg Vaughn van Sydney een soort drugs in het ziekenhuis (beker + rietje). Vlak erna kreeg hij een hartstilstand, en ging hij zogenaamd dood. Is al eerder geweest in Alias bij Sloan.

Typisch iets wat JJ zou doen voor de kijkers en Jack voor Sydney. Daarnaast had Marshall vanalles illegaal omzeild, was het een gesloten kist wat nergens voor nodig was en Sydney zelf is véél te relaxed bij de dood van haar aanstaande man en vader van d'r kind. Als dat niet genoeg hints zijn :)

En al zou Vartan eruit gaan, dat boeit me nog niet zoveel. De geruchten dat Jennifer na dit seizoen uit de serie stapt zijn veel erger ;(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Als dat zo zou zijn vind ik dat ze er met dit seizoen ook een einde aan moeten maken. Zou het trouwens wel HEEL ERG jammer vinden...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik blijf de show goed vinden, ookal zit Vartan er (tijdelijk?) niet meer in en Grunberg die ermee kapt. Met Syd, Jack, Dixon, Marshall en Sloane blijft het gewoon Alias. Maargoed, als er daar nóg meer van weg vallen blijft er niet veel over. Probleem met Alias is dat het om Sydney & co draait. Bij Spooks bijvoorbeeld is zo'n beetje de hele cast hernieuwd door de seizoenen heen, maar daar gaat het uiteindelijk om MI5 en niet over een bepaalde groep mensen. Dus voor dit seizoen zijn er wat mij betreft wel weer genoeg met de regulars geklooid.

Leuk detail is dat Vaughn niet bij bij de ABC character profiles staat, maar nog wel via een direct link te vinden is. Ben benieuwd wat er met Weiss z'n profiel gebeurd. Maargoed, zowel Vaughn als Weiss uit de serie blijft absurd. Maar met drie nieuwe regulars... De mensen in de openingscredits:

- Jennifer Garner, Sydney Bristow
- Ron Rifkin, Arvin Sloane
- Carl Lumbly, Marcus Dixon
- Kevin Weisman, Marshall Flinkman
- Rachel Nichols, Rachel Gibson
- Élodie Bouchez, Renée Rienne
- Balthazar Getty, Thomas Grace
- Victor Garber, Jack Bristow

Ik denk niet dat we Nadia nog als regular terug zullen zien. Renée zal die rol min of meer vervangen, en wat ik ervan lees worden Syd en Renée nog wel close de komende tijd. Grace zal dan de plaats van Vaughn overnemen binnen het team, en Gibson hoorde geloof ik bij de bad guys?

Ben benieuwd :)

(Ohja, wie was die halve zool op 't einde die op de achtergrond stapje voor stapje door de gang sjokte?)
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Waarom kunnen ze tegenwoordig geen fatsoenlijke hdtv rips maken.. er zat best een belangrijke skip in op het einde.
Ik ben te lui om de hr.hdtv op te halen.. naja.
Deze aflevering was best wel goed.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Is verder ook geen proper gereleased ofzo. HR's zijn altijd wel 'n stuk beter om te kijken imho :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik denk zelf niet dat het een groot probleem is als we Vaughn en Weiss moeten missen. Ik geloof echter niet dat Vaugh uit de serie blijft (kan gewoon niet ;) ). Anywayz het IS een goede serie.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Om eerlijk te zijn heb ik Vaughn ook nooit zo'n geweldig karakter gevonden. Toen hij de handler van Syd was in de SD6 tijd wel, maar later in de serie.. hij kijkt altijd zo ontzettend moeilijk :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Jep en ik heb ook eigenlijk aldoor het gevoel gehad dat de ontwikkelingen in zijn karakter erg 'gemaakt' waren. Zo van...oh gut we moeten met hem ook nog wat doen, liefst zo dramatiesch mogelijk. Weiss is hoe dan ook altijd een bij-karakter gebleven en voor hem geldt in grote lijnen hetzelfde. Maar, we zullen zien :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Volgen hier trouwens geen andere mensen de serie / nieuwe afleveringen? Belachelijk :+
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Vis schreef:Volgen hier trouwens geen andere mensen de serie / nieuwe afleveringen? Belachelijk :+
Ben nog met seizoen 3 bezig :+ .
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Ik zit nog in seizoen 4, maar ik vind het zo slecht, kom niet verder dan aflevering 6 op de helft, met die 'vampieren'. Ik was in slaap gevallen en heb hem toen maar uitgezet...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Hehe, Balthazar Getty is net Charlie Sheen maar dan minder grappig :P En Amy Acker als badgirl :pray2:

Rachel Nichols heeft trouwens nog geluk dat ze hier terecht is gekomen na d'r na-een-half-seizoen-geflopte-The-Inside avontuur.
Galenfuinion schreef:Ik zit nog in seizoen 4, maar ik vind het zo slecht, kom niet verder dan aflevering 6 op de helft, met die 'vampieren'. Ik was in slaap gevallen en heb hem toen maar uitgezet...
:{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Michael Vartan Returns to Alias
Source: TV Guide, E! Online - October 19, 2005

ABC's Alias could use a boost, as the show has dropped down to 70th place (7.2 million) for the week ended Sunday, per Nielsen Media Research.

Fans have been very vocal about the studio's decision to move the Jennifer Garner spy series to Thursday nights, where it's up against such shows as Survivor, and the producers have heard complaints about the sudden departure of Michael Vartan, whose character Michael Vaughn was supposedly killed in the season five premiere.

That boost might have come, with TV Guide's Ask Ausiello reporting that Vartan is back on the set:

Anyway, yes, there is a major — major — development on the Vartan/Vaughn front: The deal officially closed late last week and Vartan returned to work on the Alias set yesterday. Please don't ask me who he's playing or how long his return engagement will last, because that I can't tell you. (Mostly 'cause, well, I don't know.)

Now, if the studio would just move it back to Wednesdays after Lost, everyone would be happy.
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Vind ik opzich wel beter, vond de storyline van Vaughn een beetje te plotseling en het leek me ook al dat hij terug zou komen, anders vond ik het wel een erg mager einde voor Vaughn.

Was wel ff wennen Amy Acker in een andere rol dan Fred ;)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik ben er niet zo blij mee eigenlijk. Ze hebben net wat nieuwe verhaallijnen opgezet, en dan krijgen we dat eindeloze gezemel tussen Syd en Vaughn weer ]:(

Mockingbird was gaaf 8-) En Sloan evil })
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Can Alias Live on After This Season?
Source: TV Guide
December 22, 2005


TV Guide reports that, despite ABC's announcement this fifth season would be the last for J.J. Abrams' Alias, the show may survive in another form.

The producers are mulling ways to continue the franchise. "I would say we haven't seen the end of all things 'Alias'," executive producer Jeff Pinkner teases. "There are versions of this show which could exist after this season. There are plenty of stories we'd love to tell."

Among the formats Pinkner and Abrams have discussed is a spin-off series revolving around villains Sark (David Anders), Peyton (Amy Acker) and Sloane (Ron Rifkin). "It's the triumvirate of evil!" Pinkner says. (No official discussions with ABC have taken place yet.) Producers have also toyed with the idea of a big-screen adaptation starring Garner.

When the series returns this spring, expect to see familiar faces. Greg Grunberg has already filmed an episode as Eric Weiss, and producers have worked up a wish list that includes Syd's buddy Will (Bradley Cooper), perhaps more appearances by spy mommy Irina (Lena Olin, who put in a surprise cameo in the Dec. 14 episode), and the evil Francinator (Merrin Dungey).

:shake:
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Oh my...als dit maar niet in een anti-climax gaat eindigen.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Vis schreef:Can Alias Live on After This Season?
Source: TV Guide
December 22, 2005


TV Guide reports that, despite ABC's announcement this fifth season would be the last for J.J. Abrams' Alias, the show may survive in another form.

The producers are mulling ways to continue the franchise. "I would say we haven't seen the end of all things 'Alias'," executive producer Jeff Pinkner teases. "There are versions of this show which could exist after this season. There are plenty of stories we'd love to tell."

Among the formats Pinkner and Abrams have discussed is a spin-off series revolving around villains Sark (David Anders), Peyton (Amy Acker) and Sloane (Ron Rifkin). "It's the triumvirate of evil!" Pinkner says. (No official discussions with ABC have taken place yet.) Producers have also toyed with the idea of a big-screen adaptation starring Garner.

When the series returns this spring, expect to see familiar faces. Greg Grunberg has already filmed an episode as Eric Weiss, and producers have worked up a wish list that includes Syd's buddy Will (Bradley Cooper), perhaps more appearances by spy mommy Irina (Lena Olin, who put in a surprise cameo in the Dec. 14 episode), and the evil Francinator (Merrin Dungey).

:shake:
Inderdaad :shake: .
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Afl 5x09 is sterk....


SPOILER















Comeback van Lena Olin was geweldig! Daar gaan we nog meer van zien! >)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik hoop dat ze aan Alias zelf een waardig einde maken en dan kan 't mij niet schelen hoe ze de rest verneuken, ik hoef er niet naar te kijken he ;)

En Lena is altijd goed :P
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Ik vind seizoen 5 tot nu toe beter dan het meeste van seizoen 3 en 4.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Er zijn al 9 afleveringen van seizoen 5. Wie PM't me even... O-)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Je hebt een account "Roberto5678" op de torrentsite BitMeTV waar je alles zo kan downloaden :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Wanneer wordt de rest eigenlijk uitgezonden?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

wat is het seizoen ingekort? Wat is dat nou weer voor onzin... ;-(
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Zwangerschapsverlof denk ik.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Jups, ik geloof dat er maar 16 gemaakt worden... Maar dat is nog altijd beter dan niks... Alias scoorde in de States steeds lager en bij de meeste shows wordt er dan gewoon midden in een seizoen de stekker eruit getrokken... Ben blij dat Alias het nog ff netjes kan afronden. :*D
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tja.. einde, einde.. Er is niet echt meer 'n verhaal om een einde aan te maken :')
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Seizoen 4...ben nu bij de laatste paar afleveringen, het is echt geweldig nu! Wat een serie!

Die tweede Sloane is werkelijk briljant gecast!
Plaats reactie