Moderator: Vis

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

el spoque
Lieutenant
Lieutenant
The Dark Knight Rises (2012)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door el spoque op 26 jul 2011, 08:28, in totaal 1 keer bewerkt.
el spoque
Lieutenant
Lieutenant
Re: "The Dark Knight Rises" (2012)
1ste teaser trailer
Nemesis
Admiral
Admiral
ik vind het maar dom dat ze maar 3 films maken. ze kunnen hier een lange succesvolle reeks van maken. Erg jammer!
Gebruikerspaneel Website
el spoque
Lieutenant
Lieutenant
Volgens mij zullen ze nog wel films maken.
Er staat in de trailer 'the epic conclusion to The Dark Knight', of zoiets.
Dit is dus zogezegd (met een beetje goeie wil) te lezen als : deel twee van een tweeluik. 8-)

Volgens mij volgen er dus nog films. Of die ook van Nolan zullen zijn, en met dezelfde acteurs, is natuurlijk een ander paar mouwen.
captain crash
Administrator
Administrator
Ze hebben Batman zo vaak opnieuw uitgevonden....gebeurt heus wel weer :)
Gebruikerspaneel Website
el spoque
Lieutenant
Lieutenant
Dat denk ik ook, ja. 8-)

Maar zelfs al regiseert Nolan niet meer, en al moeten ze andere acteurs zoeken, ik denk wel dat ze de toon van Nolans films zullen blijven behouden.
Alhoewel Burtons films natuurlijk ook een goeie sfeer hadden.
Maar het zijn twee uitersten :
Nolan = te serieus
Burton = te cartoonesque.

Ze zouden moeten een gulden middenweg vinden.

That's my 50 cents. :+
Nemesis
Admiral
Admiral
ik vind juist dat het in deze reeks door moet gaan. Hij maakt er drie en stopt er dan mee. Daarna wordt het wiel weer een keer opnieuw uitgevonden. Gaan ze nu ook bijv. met Spiderman doen, zo'n flauwe-kul er was genoeg verhaal nog met alle vorige karakters/acteurs etc.

X-men en Star Trek en in zekere zin James Bond pakken het beter aan wat mij betreft. Dit vernieuwen niet zozeer het bestaande verhaal en gaan ook gewoon door.
Gebruikerspaneel Website
captain crash
Administrator
Administrator
Wat is er anders aan de aanpak van James Bond met de laatste films? Is ook het opnieuw uitvinden van een oude serie films. Trouwens, dit gaat ook op voor de laatste Star Trek film.

Er is een simpele verklaring voor het waarom: Contracten zijn gesloten voor drie films en om die te verlengen gaat heel veel geld kosten. Dat geld kan je ook anders investeren. Daarnaast moeten acteurs er ook zin in hebben. Tot slot is er ook het angstbeeld van Pirates 4. Soms is drie genoeg, in dit geval ook. Oh...en alles verandert...altijd...
Gebruikerspaneel Website
Trekscaper
Moderator
Moderator
Zeker zullen ze nog meer films maken. Ik had al een gerucht gelezen dat Warner Bros al van plan is om Batman weer opnieuw te rebooten na deze derde film. Zowel Burton als Nolan hebben allebei een unieke Batman reeks neergezet. Ik kan niet zo goed zeggen welke beter is. De serieuze en donkere toon van Nolan bevalt me uitstekend, maar Burton zet er een magische sfeer met een fantasie Gotham City neer. Heeft allebei wel iets.
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Vond de Nolan films best geslaagd, en ben benieuwd naar Hatheway als Catwoman. Ben alleen bang dat ze niet aan Michelle Pfeiffer's versie kan tippen. Maar goed, ik ben dan ook meer fan van Burton's stijl dan van Nolan's stijl.

Ik snap niet precies waarom het precies 'trilogieen' moeten zijn (deel IV van Pirates liet zien dat een vierde deel in het geheel niet erg was, al was ik er van te voren een beetje bang voor), maar goed, er komt vast wel een nieuwe Batman weer. Ben wel benieuwd of ze nog wat gaan doen met de grote reboot die DC comics waarschijnlijk gaat doen.
el spoque
Lieutenant
Lieutenant
Die 'soft reboot' van DC is een feit vanaf september.
Voor Batman verandert er niet zo veel (if it ain't broke, don't fix it), maar voor Superman bijv., of JLA is het een echte reboot.
captain crash
Administrator
Administrator
Trilogie is opzich logisch...drie films maak je over een periode van ongeveer 7 tot 10 jaar. Daarna zijn de acteurs of te oud om de rol te blijven spelen, of ze willen veel meer geld hebben en soms willen ze ook gewoon wat anders.
Gebruikerspaneel Website
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Tenzij het Indiana Jones is, natuurlijk, dan doe je wel een vierde met 'n oudje dat duidelijk moeite heeft met volgen :')
Gebruikerspaneel Website
Nemesis
Admiral
Admiral
en ga je ook een vijfde maken :)

Ik weet niet maar met James Bond en Star Trek gingen meerdere films ook uitstekend.
Gebruikerspaneel Website
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Met telkens nieuwe acteurs en aanpassingen aan de tijd. Als er een serie films is die steeds weer opnieuw is uitgevonden, is het James Bond wel.
CmdrCrichton
Captain
Captain
Do want! :9~
Nemesis
Admiral
Admiral
Ace of Spades schreef:
Met telkens nieuwe acteurs en aanpassingen aan de tijd. Als er een serie films is die steeds weer opnieuw is uitgevonden, is het James Bond wel.

Telkens aangepast aan de tijd, maar wel om de 2 - 3 jaar een film althans.. t/m 1989!
Gebruikerspaneel Website
el spoque
Lieutenant
Lieutenant
Re: The Dark Knight Rises (2012)
EINDELIJK eens een trailer die ik wel kan bekijken met de computer van het werk : http://www.newsarama.com/film/hey-thats ... 11220.html
EMH
Admiral
Admiral
Wel zin in het laatste deel waarin Bale z'n geile hese Batmanstem weer opzet :)
Trekscaper
Moderator
Moderator
Bane!! 8-)
Vis
Moderator
Moderator
Nieuwe poster:

Spoiler (weergeven)
Afbeelding

USS Enterprise
Commander
Commander
Gaaf kostuum!!!!
Veel beter dan in de vorige 2 films!! :)
MajinSource
Captain
Captain
Ik ga ze over 2 weken alle 3 achter elkaar zien in de bioscoop. Er is dan snachts een dark night marathon 8-)
Gebruikerspaneel Website
captain crash
Administrator
Administrator
Nemesis schreef:
Ace of Spades schreef:

Telkens aangepast aan de tijd, maar wel om de 2 - 3 jaar een film althans.. t/m 1989!

Maar ook met contracten die acteurs binden voor meer dan drie films. Daarom zal ook niet iedere acteur zomaar James Bond willen worden.

Star Trek is niet te vergelijken omdat de acteurs hoe dan ook nooit verdiend hebben wat a-listers in de filmwereld doen...en de meeste Star Trek acteurs buiten Star Trek om nooit meer zijn gaan verdienen.

Indiana Jones is ook een ander verhaal, daar hebben ze voor deel 4, en nu ook 5, gewoon betaald wat Ford wilde hebben. Tjah...
Gebruikerspaneel Website
Vis
Moderator
Moderator
Laatste keer dat ik in dit topic kom i.v.m. spoilers, want ik kijk 'm pas als ie uit is op een blauwe reej en ik ze alle drie mooi achter elkaar kan kijken, maar dit belooft al veel goeds:

Citaat:
The Dark Knight Rises received a standing ovation from US critics at a preview screening with some journalists raving that it left them in tears and ‘speechless’.

http://www.metro.co.uk/film/904665-the- ... -screening
Trekscaper
Moderator
Moderator
/\ En de speelduur is 2 uur en 45min :*D
Guess who?
Admiral
Admiral
Eén van de weinig films waar ik ook daadwerkelijk naar uitkijk.
MajinSource
Captain
Captain
Blubsel schreef:
Laatste keer dat ik in dit topic kom i.v.m. spoilers, want ik kijk 'm pas als ie uit is op een blauwe reej en ik ze alle drie mooi achter elkaar kan kijken

Daarom dus:
MajinSource schreef:
Ik ga ze over 2 weken alle 3 achter elkaar zien in de bioscoop. Er is dan snachts een dark night marathon 8-)

Is nu dus volgende week :dance2:
Gebruikerspaneel Website
captain crash
Administrator
Administrator
Guess who? schreef:
Eén van de weinig films waar ik ook daadwerkelijk naar uitkijk.

jah echt wel :) overweeg zelfs om misschien toch naar de bios te willen
Gebruikerspaneel Website
Vis
Moderator
Moderator
Afbeelding
Geef de vorige onderwerpen weer:    Sorteer op