Battle: Los Angeles (2011)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Trekscaper »

Vandaag is de teaser trailer uitgekomen voor de alien invasie film Battle: Los Angeles. Integendeel tot Skyline (die komend weekend in Amerika in premiere gaat) ziet deze er wel erg vet uit. De film wordt omschreven als Black Hawk Down meets Independence Day, die zich afspeelt in Los Angeles. Hoofdrollen zijn onder meer voor Aaron Eckhart en Michelle Rodriquez.

IDMb link:
http://www.imdb.com/title/tt1217613/

Release:
11 maart 2011 (USA), voor Nederland nog onbekend.

Teaser trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=ORb3zC8z94w

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Blind Guardian »

Aardig van wie is die achtergrond muziek klinkt wel lekker :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Trekscaper »

Nieuwe trailer voor Battle: Los Angeles:


http://www.youtube.com/watch?v=M_pAsPPDdC8

Ziet er heel erg vet uit! Hopen dat het verhaal ook zo goed is.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Punisher »

Ziet er heel erg vet uit! Hopen dat het verhaal ook zo goed is.
meh ... Als het verhaal goed zou zijn hadden ze geen 11 helikopters met explosies nodig gehad.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Trekscaper »

Punisher schreef:
Ziet er heel erg vet uit! Hopen dat het verhaal ook zo goed is.
meh ... Als het verhaal goed zou zijn hadden ze geen 11 helikopters met explosies nodig gehad.
Meestal hebben alien invasie films geen goed verhaal, zie War Of The Worlds (2005). Daarom hoop ik dat dit keer Hollywood het goed doet.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Punisher »

Trekscaper schreef:
Punisher schreef:
Ziet er heel erg vet uit! Hopen dat het verhaal ook zo goed is.
meh ... Als het verhaal goed zou zijn hadden ze geen 11 helikopters met explosies nodig gehad.
Meestal hebben alien invasie films geen goed verhaal, zie War Of The Worlds (2005). Daarom hoop ik dat dit keer Hollywood het goed doet.
Je hebt een erg positieve houding, ik heb de hoop al opgegeven.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door GPS »

Trekscaper schreef:Meestal hebben alien invasie films geen goed verhaal, zie War Of The Worlds (2005). Daarom hoop ik dat dit keer Hollywood het goed doet.
Je bedoelt natuurlijk in War of the Worlds (2005) hebben ze een goed verhaal om zeep geholpen..
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Vis »

Eén ding is zeker: het zal een stuk beter zijn dan Skyline :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Blind Guardian »

GPS schreef:
Trekscaper schreef:Meestal hebben alien invasie films geen goed verhaal, zie War Of The Worlds (2005). Daarom hoop ik dat dit keer Hollywood het goed doet.
Je bedoelt natuurlijk in War of the Worlds (2005) hebben ze een goed verhaal om zeep geholpen..
Ik heb die film op mijn kamer gekeken tijdens mijn fietsvakantie, nou laat ik zeggen ik heb het gekeken ben even gaan douchen, ben even mijn route voor die dag er na gepland (toen ik bij jouw op bezoek kwam) ... En toen ik terug kwam zag ik dat er nog steeds geen moer veranderd was aan heel de film. :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Vis »

Vond die film best nice.
Spoiler (weergeven)
Alleen wat teveel geschreeuw van die dochter, en lame dat die zoon nog leefde. Verder spannend genoeg en leuke FX.
 
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door GPS »

Vis schreef:Vond die film best nice.
Spoiler (weergeven)
Alleen wat teveel geschreeuw van die dochter, en lame dat die zoon nog leefde. Verder spannend genoeg en leuke FX.
 
Och, 't was niet onaardig. Maar om te zeggen dat ze originele verhaal recht hebben gedaan? Nou nee.
Zelf vond ik de verwijzingen naar de versie uit de jaren vijftig wel leuk. Zeker het feit dat de hoofdrol spelers van toen de grootouders die op het eind in beeld kwamen speelden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Vis »

god zeg wat is dit saai :')

lijkt net een aflevering van the event :Z
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Miriam »

Lijkt me inderdaad ook een echte bout film :roll:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Vis »

Het leek me wel nice, afgaande op de trailers... maar dat viel dus goed tegen. Uiteindelijk was één groot "American soldiers are amaaaazing" fap fest :r . Maar dat krijg je na 9-11. Als het Bin Laden's doel was ons op te schepen met dit soort baggerfilms dan is dat in ieder geval gelukt.

Het was maar weinig origineel en er gebeurde eigenlijk niets; het verhaal ging niet dieper dan een aantal soldaten dat op aliens aan 't schieten was. Hoo-rah! Elke 5 minuten moest je aanhoren hoe ze bij de "forward operating base" moesten komen (ga maar eens tellen hoe vaak ze dat zeggen), en werd duidelijk gemaakt hoe moedig en geweldig ze wel niet zijn.

Dat er naast Aaron Eckhart weinig bijzondere acteurs (wat links en rechts uit een serie geplukt) in speelden hielp ook niet. Je zag in vrijwel elke scene dat ze geen flauw idee hadden waar ze nu eigenlijk naar keken. Wat vaag in de ruimte staren terwijl er zogenaamd een groot schip valk voor hun langs vloog, of net een paar seconden te laat op een explosie of flash reageren. Erg slecht. En gaat Michelle Rodriguez nu in élke film van dit genre spelen?

Ze besteedden aardig wat tijd en geld aan de FX, maar met een nietszeggend en vooral irriterend verhaal hebben FX ook weinig nut en zijn dan totaal niet boeiend. Ook hadden de aliens net zo goed Angry Birds kunnen zijn. De enige reden dat het aliens waren is voor de "cool"-factor. Nou, geweldig hoor. Je leert niets over ze en het boeit ook niemand van de karakters iets; het enige waar ze voor dienden was evil zijn en ze moesten allemaal dood. Hoo-rah!

Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base. Forward operating base.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Trekscaper »

Moet toegeven: de film was inderdaad een teleurstelling. De trailer was zo hoopvol en goed, helaas viel de film tegen door weinig verhaal en teveel nadruk op het promoten van de Amerikaanse mariniers. Op actiegebied wel ok.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Galenfuinion »

Ik vond de film wel entertaining. Geen hoogvlieger maar meer een oorlogsfilm, toevallig met aliens. Alleen weinig binding met personages en de trailer suggereerde meer spectaculaire beelden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Battle: Los Angeles (2011)

Bericht door Vis »

Forward operating base.
Plaats reactie