The Dark Knight Rises (2012)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door MajinSource »

iFish schreef:Afbeelding
ZOW das een mooie :bigeek:

ik heb echt zin in donderdagnacht :dance2: :dance2: :dance2:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Blind Guardian »

meh wellicht weer eens tijd om die service bioscoop hier te gaan bezoeken en onder genot van wat pringels en een palmke de film aan te schouwen :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Vis »

Volledige artikel erachter: This is How You Paint a 150 Foot Tall Batman

Afbeelding

Afbeelding


Nog meer pics / info in artikel
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Guess who? »

Junkie XL maakt soundtrack voor Dark Knight en Superman
AMSTERDAM - Junkie XL heeft begin dit jaar samengewerkt met Hans Zimmer voor de soundtrack van The Dark Knight Rises. De dj gaat voor de nieuwe Supermanfilm opnieuw samenwerken met de componist.

Dat zegt Junkie XL in een interview met 3voor12radio.

Zimmer wordt gezien als de grootste filmcomponist van dit moment. Hij maakte onder meer de soundtracks bij de films The Da Vinci Code, Inception en The Lion King. Voor die laatste won hij een Oscar.

Tom Holkenborg, zoals Junkie XL echt heet, werkt al vier jaar lang samen met Zimmer. Zo werkten ze onder meer samen voor de soundtrack van Madagascar 3. "Het begon met kleine dingen, maar de samenwerking werd steeds intenser", vertelt Holkenborg in het radioprogramma op 3FM. "De laatste twee jaar werk ik aan elke film die hij doet. In oktober vorig jaar zei hij: ik zou willen dat je je hele studio oppakt en naast me komt zit. Dat heb ik gedaan."

Superman

Aan die samenwerking komt voorlopig ook geen einde, want na The Dark Knight Rises werken de twee ook samen aan de nieuwe Supermanfilm Man of Steel die in 2013 in de bioscopen verschijnt.

De dj heeft de Batmanfilm, die deze week uitkomt, nog niet achter zich gelaten. "Ik wil hem heel graag zien in het theater, met honderd mensen die hem nog niet gezien hebben. Dat is toch de kick."
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Blind Guardian »

Volgende week eens een afspraak maken met de bioscoop :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door EMH »

[hesestem] IHHHHHMM BHHHAAAHHTMHHAAAAAN[/hesestem]
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Vis »

http://shawnblanc.net/2012/07/batman-miscellany/
Batman Miscellany

For those in the mood to nerd out over some Batman-related stuff.

Videos
History
Other
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door EMH »

Twaalf doden bij schietpartij Batman-première Denver

AMSTERDAM - Bij een schietpartij tijdens de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora bij Denver zijn twaalf mensen om het leven gekomen. Eerder werd gesproken over veertien doden
Nu.nl
;(
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Trekscaper »

EMH schreef:
Twaalf doden bij schietpartij Batman-première Denver

AMSTERDAM - Bij een schietpartij tijdens de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora bij Denver zijn twaalf mensen om het leven gekomen. Eerder werd gesproken over veertien doden
Nu.nl
;(
Dader had gasmasker op en had kogelvrij vest aan >> Bane. Echt ziek :S
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door USS Enterprise »

Idd erg ziek.
Gaan ook geruchten dat er een baby en een jongen van 6 in de zaal zaten, dan spoor je ook niet als ouders.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door MajinSource »

;-( Die gestoorde mensen altijd in amerika. Hopen dat dit het succes van de film niet aantast.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door The Silencer »

Trekscaper schreef:
EMH schreef:
Twaalf doden bij schietpartij Batman-première Denver

AMSTERDAM - Bij een schietpartij tijdens de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora bij Denver zijn twaalf mensen om het leven gekomen. Eerder werd gesproken over veertien doden
Nu.nl
;(
Dader had gasmasker op en had kogelvrij vest aan >> Bane. Echt ziek :S
Ik mag aannemen dat hij een kogelwerend vest had. Kogelvrije vesten bestaan hooguit in films. Tenminste zolang je niet zeker weet dat er geen kogels in het vest zitten kun je het niet kogelvrij noemen.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door WeyounsLastClone »

'k Ben vanavond naar deze film geweest, onvrijwillig blijft toch de tragedie uit de US in je hoofd spelen.

De film zelf vond ik erg indrukwekkend. Ik was voor twee dingen bang: dat hij in de schaduw zou staan van TDK en dat Catwoman (mijn favoriete DC karakter) tegen zou vallen. Beide angsten zijn gelukkig niet gegrond: ook TDKR is een meeslepende film geworden die (wat mij betreft, er zullen er heus zijn die anders denken) op hetzelfde niveau of misschien nog hoger staat dan TDK, en Anne Hathaway zet een heerlijke Catwoman neer!
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Blind Guardian »

Vanavond heb ik een date met vleermuisman :*)
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door USS Enterprise »

Ikke ook :*D
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Trekscaper »

Vrijdagavond pas.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door captain crash »

MajinSource schreef:;-( Die gestoorde mensen altijd in amerika. Hopen dat dit het succes van de film niet aantast.
...jah, want hier in Europa hebben we absoluut nooit last van dit soort dingen, vraag maar eens in Noorwegen
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Miriam »

captain crash schreef:
MajinSource schreef:;-( Die gestoorde mensen altijd in amerika. Hopen dat dit het succes van de film niet aantast.
...jah, want hier in Europa hebben we absoluut nooit last van dit soort dingen, vraag maar eens in Noorwegen
Nergens wordt beweerd dat dit niet in Europa voorkomt, alleen de kans dat er debiele dingen gebeuren is nou eenmaal groter in de VS dan hier. Hoewel de neoliberale regimes hard bezig zijn om dit te doen veranderen kan men over het algemeen zeggen dat dit soort gestoorde acties hier een stuk minder plaatsvinden. Terwijl Europa qua bevolking de VS ruim overtreft.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Blind Guardian »

'the gang is all here', vermakelijke film - leuk om wat bekende acteurs tegen te komen al zijn ze minstens tien jaar ouder :Y) , alleen het geluid in die bioscoop stond verdomde hard volgende keer toch maar even oordopjes meenemen wel een heerlijke servicebioscoop moet er echt vaker komen genoeg been ruimte geen pauze en goed bier. :Y) . goed tijdstip uitgekozen was redelijk rustig alleen wat beginnende twintigers die wat zaten te ouwehoeren af en toe en een meiske aan de andere kant van de gangpad die hele tijd met haar gsm aan het spelen was. (zal de film wel minder interessant gevonden hebben als manlief)
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door USS Enterprise »

Ben gisteren geweest.
Vond het een goede film, lekker spannend.
De bioscoop was wat minder maar geluid was erg goed en we hadden pauze. :)
Spoiler (weergeven)
Wat erg voorspelbaar was was dat Blake Robin zou worden, vond het jammer dat ze dat op het einde zo overdreven benadrukten, de hints die ze maakten waren wel duidelijk genoeg
  Ben blij dat Nolan me geen type lijkt die de Batman films gaat uit melken zoals Michael Bay.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Blind Guardian »

Ben allang blij dat het geen 3D film was.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Vis »

Batman actor Christian Bale visits victims, hospital personnel

Afbeelding

AURORA —Christian Bale, star of the last three Batman films, met at the Medical Center of Aurora on Tuesday afternoon with seven patients injured in the mass shooting that occurred during a midnight showing of "The Dark Knight Rises."

...

Officials from Warner Bros. Pictures, maker of "The Dark Knight Rises," said Bale came to Aurora on his own.

"Mr. Bale is there as himself, not representing Warner Brothers," said an assistant for Susan Fleishman, executive vice president for Warner Bros.' corporate communications.
:pray2:
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door MajinSource »

Fish Police schreef:
Batman actor Christian Bale visits victims, hospital personnel

Afbeelding

AURORA —Christian Bale, star of the last three Batman films, met at the Medical Center of Aurora on Tuesday afternoon with seven patients injured in the mass shooting that occurred during a midnight showing of "The Dark Knight Rises."

...

Officials from Warner Bros. Pictures, maker of "The Dark Knight Rises," said Bale came to Aurora on his own.

"Mr. Bale is there as himself, not representing Warner Brothers," said an assistant for Susan Fleishman, executive vice president for Warner Bros.' corporate communications.
:pray2:
:pray2: indeed :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:
captain crash schreef:
MajinSource schreef:;-( Die gestoorde mensen altijd in amerika. Hopen dat dit het succes van de film niet aantast.
...jah, want hier in Europa hebben we absoluut nooit last van dit soort dingen, vraag maar eens in Noorwegen
Nergens wordt beweerd dat dit niet in Europa voorkomt, alleen de kans dat er debiele dingen gebeuren is nou eenmaal groter in de VS dan hier. Hoewel de neoliberale regimes hard bezig zijn om dit te doen veranderen kan men over het algemeen zeggen dat dit soort gestoorde acties hier een stuk minder plaatsvinden. Terwijl Europa qua bevolking de VS ruim overtreft.
Wil je deze discussie echt voeren? Europees superioriteitsgevoel is een beetje misplaats momenteen namelijk.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door X-File »

Goh, ik dacht dat het hier ging over een Batman film, niet allerlei randverschijnselen die eigenlijk niet veel van doen hebben met het onderwerp.

Realistisch commentaar:
Ontopic blijven op Startrek.nl: :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door captain crash »

X-File schreef:Goh, ik dacht dat het hier ging over een Batman film, niet allerlei randverschijnselen die eigenlijk niet veel van doen hebben met het onderwerp.

Realistisch commentaar:
Ontopic blijven op Startrek.nl: :lachhuil:
...bovendien is die discussie een stuk boeiender dan "het was een goede film maar we willen er niet echt over praten omdat we dan spoilers geven" (en vooral ook NIET doen, want ik moet nog gaan kijken ;) )
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Trekscaper »

Vanavond :)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door X-File »

captain crash schreef:
X-File schreef:Goh, ik dacht dat het hier ging over een Batman film, niet allerlei randverschijnselen die eigenlijk niet veel van doen hebben met het onderwerp.

Realistisch commentaar:
Ontopic blijven op Startrek.nl: :lachhuil:
...bovendien is die discussie een stuk boeiender dan "het was een goede film maar we willen er niet echt over praten omdat we dan spoilers geven" (en vooral ook NIET doen, want ik moet nog gaan kijken ;) )
*Kijkt naar topic titel*

Hmm... daar staat toch echt "The Dark Knight Rises (2012)" en niet "Malloot schiet mensen neer in bioscoop (2012)".
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Miriam »

captain crash schreef:
X-File schreef:Goh, ik dacht dat het hier ging over een Batman film, niet allerlei randverschijnselen die eigenlijk niet veel van doen hebben met het onderwerp.

Realistisch commentaar:
Ontopic blijven op Startrek.nl: :lachhuil:
...bovendien is die discussie een stuk boeiender dan "het was een goede film maar we willen er niet echt over praten omdat we dan spoilers geven" (en vooral ook NIET doen, want ik moet nog gaan kijken ;) )
Nu moet ik wel spoilers gaan plaatsen :X
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: The Dark Knight Rises (2012)

Bericht door Trekscaper »

USS Enterprise schreef:
Spoiler (weergeven)
Wat erg voorspelbaar was was dat Blake Robin zou worden, vond het jammer dat ze dat op het einde zo overdreven benadrukten, de hints die ze maakten waren wel duidelijk genoeg
  Ben blij dat Nolan me geen type lijkt die de Batman films gaat uit melken zoals Michael Bay.
Net gezien en:
Spoiler (weergeven)
De hints doorlopend was inderdaad duidelijk. Hele goede film en spannend, goede twist op het einde. Brute scene hoe Bane de rug van Batman brak. Bane was zelf indrukwekkend, soms wel onverstaanbaar, gelukkig voor ons hebben we ondertiteling :*)

Einde was ook goed, had wel zo'n einde verwacht en paste ook in de trilogie. Ben benieuwd of het niveau van deze trilogie ooit nog evenaart wordt en hoe de volgende Batman reeks (geruchten gaande is Warner Bros al bezig met een nieuwe reeks) neergezet wordt.
 
Plaats reactie