"The X Files" (1993-2002)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

"The X Files" (1993-2002)

Bericht door XfilesGirl »

Hey,

Mijn naam is Anne willems en ik ben helemaal gek op The X Files. Ik vraag mij af of er op dit forum ook nog X Files Fans zijn? 8-) Ik hoop van wel. Ik heb al veel materiaal van The X Files:
- Videobanden van de afleveringen
- Verhalen van alle afleveringen die ik heb op band
- De videoband Special edition van The X files Movie
- en nog veeeeeel meer!
Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die ook zo'n fan zijn van The X Files ( Als dat wel kan op een Startrek page ).
Maar by the way ik ben ook een fan van Startrek hoor!!

Greetz
:thumb: Angel :thumb:
See Ya

Afbeelding
Aflevering 17 Seizoen 7 All thing Geschreven en geregiseerd door: Gillian Anderson (Agent Dana Scully)
Laatst gewijzigd door XfilesGirl op 02 jul 2002, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

Ik was een X-files fan, Maar toen werd ik helemaal gek van de uitzendtijden op verscheidene tv-zenders en na de nieuwe reeksen met Agent Dogget ben ik er helemaal mee opgehouden. Ik vind de oude serieus leuker eigenlijk.



Mooie foto trouwens. Van Gillian Anderson ben ik trouwens nog steeds van fan 8-)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik heb jarenlang The X-Files gevolgd maar na verloop van tijd vond ik de serie steeds minder en minder worden. Werd een beetje een sleur om naar te kijken. Toen ik S7 opening "The Sixth Extinction" had gemist, ben ik gestopt met kijken. Ik heb hier en daar nog een aflevering gezien, ook met die T1000 gast maar het kon me niet meer boeien. Ook nog de Millennium aflevering (heb ik ook altijd gevolgd) gekeken maar vond dat niet echt een goed einde voor de gelijknamige serie... :(
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

The X Files

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik de serie er een beetje aan het vooruit gaan is met de twee nieuwe agenten, nl Dogget en Reyes. Ik vond de introductie van Reyes wel gaan vooral toe ze in de auto zag een licht zag en zei: No freaking way!! ,was wel stoer. Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen toen ik op het officiele forum van The x files las das Mulder ( D. Duchovny ) er mee kapte en dat we een of andere Dogget zouden krijgen niet meer te kijken. Maar omdat ik het einde had gelezen van de eerste 2 afleveringen dacht ik toch maar kijken en opnemen en ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Het is er misschien niet op vooruit gegaan maar het is nog steeds wel net zo goed, vind ik. Maar er is misschien nog nieuws want Chris Carter is van plan om in 2003 met iedereen van de afgelopen 9 jaar nog een X files Movie te maken, lijkt mij wel een mooie film want de eerst was kei goed!! Geef jou mening over the x files movie!Hieronder staat een foto van de hele crew van the x files:D!!

Afbeelding
CHRIS CARTER

Afbeelding
FRANK SPOTNITZ


Afbeelding
JOHN SHIBAN

Helaas krijg ik Vince Gilligan er niet op de comp had kuren!


Dit alles is te vinden op http://www.thexfiles.com

GREETZ
:thumb: Angel :thumb:
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Wh00t vreugde alom vandaag weer na 2 weken onderbreking X-Files seiz 8 op BBC 2 om 2345u nederlandse tijd. Niet dat gebraggel van Yorin met een half of een kwart seizoen uitzenden en dan niets meer, wel jammer van bbc van de onderbrekingen af en toe.
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
de onderbrekingen van een wek of meer valt wel aan te wenne, maar de onderbrekingen van YORIn zijn veel erger: Maanden en langer. Maar ja, als je een beetje Engels kent is het wel een beetje te volgen van ze zeggen in THE X FILES op BBC II. Maar die van gisteren, nou dat was bagger en helemaal niet zo. Ik heb het hele S8 lreuk gevonden maar deze, ik vind dat Mulder het gisteren een beetje verpesten. Maar ja dat is mijn mening!!!
:thumb: Angel Thumb:
Gebruikersavatar
Scorpius
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2002, 18:17

Bericht door Scorpius »

Ik vond het zondag wel een aardige aflevering. Leuk dat Mulder weer even terug komt. Hij zal binnenkort wel weer verdwijnen denk ik. Ik zit eigenlijk te wachten tot Reyes weer terugkomt, lijkt me een zeer interessant karakter. Scully is trouwens wel een jankerd geworden, niet zo sterk als ze was in de eerste 6 a 7 seizoenen... kan het wel begrijpen op zich, maar iets meer sterke Scully zou leuk zijn.

Dogget vind ik best tof, ik hoop dat ze een Dogget en Reyes serie gaan maken over een tijdje, en dan alsjeblieft met een story arc waar er niet alleen maar vragen worden gesteld, maar ook duidelijke antwoorden worden gegeven...
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
over dat scully een jakerd is geworden is wel waar, maar ze is nog wel steeds stoer. Maar ik vind Reyes COOOOOOOOOOOl, die vin ik leuker dan Scully. Vooral in die ene aflevering dat ze zegt: Ja sorry het is niet er FBI ig van me om te roken, maar ik probeer echt te stoppen. En dat ze zegt als ze die UFO ziet: No freaking way!!!! da was wel geinig

:thumb: Angel :thumb:
Gebruikersavatar
xproof
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 326
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:01
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door xproof »

X-files...volgens mij is dat echt helemaal MIJN style series...alleen ik hoop er nog steeds op dat ik die seizoen 1 box een keer goedkoop tegen kom...
Kadet
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 29 jun 2002, 16:10
Locatie: den dungen
Contacteer:

Bericht door Kadet »

X Files ik heb er veel over gehoord mij nooit gekeken lijkt me gaaf :thumb: :thumbs:
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
Ja is ook kei leuk, moet je maar eens ik de gids kijken bij BBC II. Daar komt om 23.45 nederlandse tijd THE X FILES, seizoen 8. Ik weet niet of je er veel van zult snappen Kadet, omdat je het nog nooit hebt gezien. Maar het is wel leuk om te kijken. Moet je zeker een keer doen!!!!
Greetz
:thumbs: Angel :thumbs:

P.S.: Ik ben vanaf 27 juli 2 weken niet online, er mag dan wel iemand ff de topicmaster worden ( want dat ben ik nu )Wie wil het overnemen van mijn voor 2 weken?
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Ik moet nog altijd die aflevering van afgelopen zondag bekijken, heb em nog op tape, denk dat ik vandaag of morgen ff kijk, heb wel al begin stukje gekeken wel cool met ventje dat cdtje met alien info aan president wil geven. Is seizoen 9 btw het laatste X-Files seizoen?
Kadet
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 29 jun 2002, 16:10
Locatie: den dungen
Contacteer:

Bericht door Kadet »

voyager-girl,
bedankt voor de tip ik ga het zo snel mogenlijk kijken 8-)
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
eh mijn naam is XFILESGIRL, maar dat maakt niet uit. Borgdronem, ja het 9de seizoen is inderdaad het laatste seizoen van THE X FILES. Na 9 jaar wilde ze er toch een einde aan maken. David Duchovney stopte eigenlijk al na het 8ste seizoen, maar omdat het belangrijk was voor de verhaallijn, is hij ook een paar keer te zien in seizoen 9. de reden voor Gillian Anderson, was omdat zij een dochter heeft: Piper Maru. Van een vorig huwelijk. Piper is geboren in het 2de seizoen, en ze wil na 7 jaar van haar leven toch een echte ouder voor haar worden. Omdat meestal als er wat werd gedaan aan de set, bijvoorbeeld lichten anders zetten en als dat 20 min duurde ging ze ff naar Piper toe. maar dat ging volgens haar niet samen. maar ze heeft het trouwens nooit erg gevonden Scully te spelen. Maar ze zegt zelf: Ik lijkt echt helemaal niet op scully, in bijna alle opzichten in sommige ook wel weer. Chris dacht dat het beter was om toch te stoppen, omdat ander de serie toch echt slecht zou worden. Ik snap dat sommige het 8 seizoen echt slecht vinden of niet meer zo goed als eerst. Maar toen ik op het officiele forum las, dat DD we ging dacht ik nou ik kijk het wel maar ik neem het ook nog wel op maar verder zal ik er waarschijnlijk niks meer aan vinden. Bij mij was het dus niet zo ik vind Robert Patrick best wel gaaf en ook wel een beetje knap. maar ik vind niet dat THE X FILES er is op vooruit gegaan maar ook niet slechter is geworden. Ik vind ook dat de laatse aflevering van THE X FILES op BBC II niet zo goed wat. Ik vond dat Mulder het een beetje verpesten, maar dat is mijn mening. Ik hoop dat als ik op vakantie ben ( van 27 juli t/m 10 augustus) dat er dan geen THE X FILES afleveringen komen want dan kan ik ze wel zien maar niet opnemen, das jammer nu ga ik weer!!!
greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

XfilesGirl schreef:Maar toen ik op het officiele forum las,
Link van het forum?
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

  • hoi,
    oke hier is de link van het officiele forum:

    http://forums.prospero.com/foxxfiles


    Je kunt er gewoon lezen maar voor berichten moet je je aanmelden! er is ook een topic die gaat over dingen dei Scully nooit zou zeggen hier komen er een paar:
    Mulder: "So, Scully, are you coming to the barbecue tonight?"
    Scully: "Yeah, I'm just going to stop by the morgue."
    Deze is wel ziek.

    Doggett? Can I borrow your lip-gloss?? ( die is ook wel een beetje ziek, maar ja)

    Greets


    :thumbs: Angel :thumbs:
Data
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jun 2002, 17:00
Locatie: LOP; straight outta Compton

Bericht door Data »

Die aflevering van afgelopen donderdag was erg vaag hoor.
Ik zapte er overheen en ik dacht dat ik naar cops zat te kijken, zag je ineens dat introotje vanb the X-files.
Erg oplichterig.
Maar dat was wel een van de beste afleveringen vind ik.
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

Hoi,
ow die ja die vind ik in het begin ook niet zo leuk die intro, maar hij is kei gaaf de naam van die aflevering is XCOPS, het enige ander er aan is dat de X er voor staat en Scully en mulder er in spelen. Ik vond deze keer wel oke maar ik heb die al op band het is namelijk een oude aflevering van Seizoen 7

greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Kadet schreef:voyager-girl,
bedankt voor de tip ik ga het zo snel mogenlijk kijken 8-)
Wat heb ik gedaan dan?
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

hoi,
Ik denk dat hij mij bedoelde ( XFILESGIRL ) maar misschien een foutje gemaakt heeft ofzo!
Sorry voor het ongemak!


greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

XCops das toch die enigzins paranormale persiflage?
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

XfilesGirl schreef: Sorry voor het ongemak!
Dat klinkt wel heel erg volwassen vind je niet? :lol:
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

Hoi,

Ja dat klopt. Het gaat over een beets dat zich voedt op de angst van mensen. Als iemand bang is bijvoorbeeld voor een man met klauwen, wordt het beest een klauwmonster, ect ect. Eerst willen ze Mulder en Scully arresteren omdat ze denken dat zij de daders hiervan zijn. Maar later gaan ze met de politie meewerken. Er gebeuren rare dingen, maar ik vindt die wel grappig vooral als Mulder begint over weerwolven, en Scully hem meeneemt en zegt: Mulder realiseer je je wel dat wel op nationale tv zijn?
Hieronder wat foto's uit de aflevering:

Afbeelding
Bij deze foto vinde de agenten bewijs van Chantara, een van de latere vermoorde slachtoffers.

Afbeelding
Op deze foto is de crew zich aan het klaar makan voor de shots die allemaal s'nachts worden gedaan.


greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

Scorpius schreef:Dogget vind ik best tof, ik hoop dat ze een Dogget en Reyes serie gaan maken over een tijdje, en dan alsjeblieft met een story arc waar er niet alleen maar vragen worden gesteld, maar ook duidelijke antwoorden worden gegeven...


Hoi,
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Wat ik denk wat de serie THE X FILES goed maakt is dat er elke keer meer onbeantoowrde vragen komen ( en trouwens in de laatse afleveringen van Seizoen 9 : The Truth, waorden alle vragen beantwoord ) en de mysterie er van is mooi. Dat maakt het voor mij juist leuk hoe dingen allemaal gebeuren maar en geen antwoord op wordt gegeven.

Hieronder wat achter de schermen fotos van de laatste aflevering:


Afbeelding
Mitch pileggi jarig!

Afbeelding
Leuk he watergevecht!

Afbeelding
Volgens mij vinden ze het nog leuk ook!


greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

voyager-girl schreef:
XfilesGirl schreef: Sorry voor het ongemak!
Dat klinkt wel heel erg volwassen vind je niet? :lol:
Hoi,

Ja maar dat ben ik ook ik ben echt geen 10 ofzo ben 15!:nono:

Greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Waarom loopt de BBC toch zo te kloten met die aflevering :'( depressief wordt ik ervan, als je zelfs al niet meer op de BBC kunt vertrouwen wanneer er nou wel/geen X-Files komen... Boohoo
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

Hoi,

Don't worry Zondag 28 Juli is er weer een aflevering van THE X FILES!! Maar ik heb eens op mijn oude topic gekeken bij de oude forum site, en het komt volgens een van de leden daar ongeveer in het najaar weer terug!
Hieronder de link:
www.startrek.nl/phpBB-old
Daar hete mijn topic ook THEX FILES, daar liep ie alleen een beetje beter. Daar heeft de toen volgens mij genaamd: Mully gezegt dat het wel terug zou komen. Hij had een mailtje gestuurd naar Yorin, eerst zeiden ze dat het 7 maart terug zou komen, maar daarna heben ze gezecht dat het pas in het najaar terug komt. Iedereen blij want dat is het bijna!!

Gteetz
:thumbs: Angel :thumbs:
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Naja Yorin boeit niet zo vooral op het laatste waren ze ook zo wazig met de afleveringen bezig. Jammer dat alle zenders tegenwoordig bepaalde dingen belangrijker vinden, Voyager wordt vooruitgeschoven op NLD2 en BBC, X-Files, en nog wel paar series :( wij sci-fi & fantasy hebben 't maar zwaar :)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Is er trouwens al bekend of en wanneer er een nieuwe X-Files film komt?
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

Hey,

Nee ik weet het niet maar ik heb ergens gelezen ergens in 2003 . En in Nederland dan in 2004!

Greetz

:thumbs: Angel :thumbs:
Plaats reactie