The Lone Gunmen

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gesloten
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

The Lone Gunmen

Bericht door 3rd RemataKlan »

Wie heeft er gisteren gekeken naar 'The X-Files' spin off The Lone Gunmen? En zo ja wat vond je ervan?

GEEN SPOILERS OVER KOMENDE AFLEVERINGEN OF HET EINDE VAN DE SERIE AUB

Ik vond het wel een toffe aflevering. Ik vond de 3 kerels sowiezo al goed in 'The X Files' zelf. Deze serie zal ik de komende 12 weken volgen (zijn maar 13 afleveringen van :().

Wat ik wel erg goed was, was het complot van de eerste aflevering, voor het eerst in de VS uitgezonden op 4 maart 2001. Byers, Frohike en Langly komen erachter dat de Amerikaanse regering of een factie daarin van plan is om een passagiersvliegtuig in hartje New York City te laten neerstorten, de exacte locatie: World Trade Center. En dan dankzij deze terreurdaad de wapenindustrie een flnke opkikker te geven want er moet oorlog worden gevoerd.

Klinkt bekend of niet? :eek:
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Ik zat donderdag te zappen op teletekst zag ik dat The Lone Gunmen erop kwamen. Jammer genoeg heb ik niet kunnen kijken want ik moest weg en vergeten te tapen, denk dat ik wel volgende week eens ga kijken.
XfilesGirl
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2002, 15:52
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door XfilesGirl »

ik vind the lone gunmen super stoer. Ik heb ooit eens een keer een official X files magazine gekocht en daar stond de spinoff in en alles mensen die er is spelen.Als je wilt zal ik die wel eens op internet hier zetten ik vond het een leuk artikel. Maar bovenal ik ben nog steeds jei erg fan van The X files maar omdat dat nu nog ff niet komt kijk ik the lonegunmen ik vin die super!

Greetz

:thumb: Angel :thumb:
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

The Lone Gunmen roelen. Ik vond aflevering 1 wel leuk. Ik vond die gasten al sinds The X-Files onwijs gaaf, vandaar mijn nickname (voor de genen die het nog niet wisten) :) Ik vond het ook opmerkelijk; Een Vliegtuig in Hartje van The Big Apple in het WTC neer te laten storten. Misschien gaf deze serie inspiratie voor bepaalde personen. :roll:

Enne, ik wil ook wel zo'n Octium IV chop, weet iemand waar die verkrijgbaar is :D
Data
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jun 2002, 17:00
Locatie: LOP; straight outta Compton

Bericht door Data »

Ik heb het ook gezien.
Ik vond er eerlijk gezegd niet zo heel erg veel aan.
In het begin was het nog wel een beetje boeiend, maar daarna droop ik af.
Maarja, FF de volgende aflevering afwachten...
immi
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2002, 23:39
Locatie: NL

Bericht door immi »

:'( :'( :'(

ik zat te zappen en toen zag ik net het einde.... volgende keer beter...
Gebruikersavatar
Q-continuum
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 141
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:49
Locatie: Jabeek

Bericht door Q-continuum »

Als X-files-leek: wat zijn the lone gunmen in de X-files; wat is hun rol, komen ze vaak voor?
Gebruikersavatar
[-Mic-]
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 272
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:23

Bericht door [-Mic-] »

Q-continuum schreef:Als X-files-leek: wat zijn the lone gunmen in de X-files; wat is hun rol, komen ze vaak voor?
Dat zijn een groep gasten , die overal een complottheorie zien. Fox Mulder vroeg hun regelmatig om hulp. Een van TLG is een goede computerhacker.
Kadet
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 29 jun 2002, 16:10
Locatie: den dungen
Contacteer:

Bericht door Kadet »

ik heb er ooit van gehoord maar nooit gezien
Gesloten