men in Black II

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Die_ene
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:07
Locatie: Gehucht op de Veluwe

Bericht door Die_ene »

Zag je dan iemand met een Trek uniform ofzo?
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

neej,
ik dacht dat ik iemand herkende.... maar kennelijk heb ik het met "verbeeld". :o
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Heb eergister dan MIBII gezien. De film zelf was ok, leuk voor een avondje bioscoop vermaakt, maar echt bijzonder vond ik hem niet. Het nieuwe was eraf, meeste had je wel al gezien in MIBI. Er zaten wel een paar leuke geintjes en van die background humour in, ook enkele geslaagde dingen uit de eerste film. Maar een super film was het bij lange aan niet. Leuk om een keer in de bios te kijken of een avondje te huren, maar niet om te kopen of te downloaden.
Gebruikersavatar
Shipconstructor
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 267
Lid geworden op: 11 aug 2002, 11:04
Locatie: Uelsen

Bericht door Shipconstructor »

Film was ok, leuke actie, zeer goed om te huren of bios, downloaden is ook niet gek...vooral de E20 was erg leuk!!
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Shipconstructor schreef:Film was ok, leuke actie, zeer goed om te huren of bios, downloaden is ook niet gek...vooral de E20 was erg leuk!!
Wat ik leuk vond is dat ze die Alien met teruggroeiende hoofden hebben teruggehaald. Dat was wel een geslaagd grapje. Ook Jeffrey was wel humor en natuurlijk Agent M. Verder waren er nog wat leuke background humor zoals K, die zich realiseerd dat er veel aliens op aarde rondlopen (zoals een man waar je een stukje staart uit zijn broekspijp ziet komen).
Gebruikersavatar
Shipconstructor
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 267
Lid geworden op: 11 aug 2002, 11:04
Locatie: Uelsen

Bericht door Shipconstructor »

dat hebben ze BRILIANT in beeld gebracht ja!, maar het toppunt van aliens vond ik toen ze die post sorteer machine open deden!! en oh ja: begin scene! eerst opeten...dan uitspugen...yech, heerlijk gedaan!
Gebruikersavatar
the voyager
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jun 2002, 09:09
Locatie: Drunen

Bericht door the voyager »

ik vond dat stuk dat die hond in die auto who let the dogs out wel leuk, da rest van de bioscoopzaal trouwens ook
Gebruikersavatar
JoMa
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 857
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:37
Locatie: JoMaBay prime

Bericht door JoMa »

Ik vond het een geweldige film, maar in feite precies hetzelfde als de eerste MIB film. Maar dat maakte het ook wel leuk.

Nee, het was echt zeer leuk, *D
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Jim Kirk schreef:oh ja tuurlijk, Starcraft
Yupyup, It's me!!!
Gebruikersavatar
Aldentev
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:59

Bericht door Aldentev »

Ik vond em minder dan de eerste. De vorige vond ik zo leuk met dat die alien aan zijn haren trok en toen zei 'Zo beter?'. Wat ik wel leuk vond uit MIIB was dat er 'No actual aliens' stond bij die reconstructie.. En het flashen van die mensen in de metro
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Met een aantal mensen erheen geweest, toevallig heetten die Crash, Ster, Rik (verder nauwelijks bekend hier), ennehhhh... dat was het geloof ik...

Ik ga deze film
niet downloaden
niet kopen
niet nogeens kijken

Geinig voor een keertje, maar doe mij deel 1 maar. Misschien dat MIB III wat wordt... 2e delen zijn zo vaak errug zwak...
Gebruikersavatar
Andy
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Brasschaat, België
Contacteer:

Bericht door Andy »

Jim Kirk schreef:
Zeer zwak. Nutteloze Sequel

jij bent zeker ook zo`n typetje, die alleen de hele dag maar films aan het downloaden is. :r
Neen, Ik download geen rommel. Ik zie liever in cinema. Ik heb enkel gelachen over die hond. Voor de rest is niks amusants aan. En die humor is zwak. SFX is zoals de eerste, niks nieuws.
Gesloten