Verhaal van SuperVlaai klingon schip

Volg hier of doe mee aan de startrek.nl forum sim

Moderators: mr_Vulcan, Raynor's Revenge, captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Verhaal van SuperVlaai klingon schip

Bericht door SuperVlaai »

Kornan Toen we op home World Klingon waren gebeamd kwam ik meteen kanselier Martok tegen.
Kornan zegt,”Gegeroet om namens de federation.” “Wij komen onderhandelen met jullie.” “Om vrede te behouden.” “Maar over welke goederen hebben wij het hier vroeg Kornan.”

Kanselier Martok zegt,” Zeker geen wapens dat is verleden tijd.” “We hebben iets beters voor je.”

Kornan zegt,”Ja en dat is?”

Kanselier Martok zegt.”jij word baas van onze Goederen.” “Jij zorgt dat met jou floot argos zorgen dat wij voedsel hebben en jou sterenbasis ook.”

Kornan zegt,”Dat klikt goed.” “Maar zoals je weet zijn we wel op openbaar alles aan vertellen.” “Moet dit niet geheim blijven voor ons.”

Kanselier Martok zegt,” Neen dat moet niet onze volken mogen deze informatie weten.” “Anders denken ze dat jij een spion bent en dat ben je helemaal niet.”
“We zullen meteen naar hooft kwartier gaan en daar verder onderhandelen.”

Kornan en zijn manen wandelden mee naar hooftkwartier.

Even later kwamen ze aan een groot gebouw
Kanselier Martok zegt”Dit is klingon empires gebouw.”
Kornan zegt,”Ik was al vergeten hoe groot dit gebouw wel moest zijn.”
Kanselier Martok zegt,”Ja was ooit een stuk kleiner geweest.”
Maar omdat we met zoveel zijn geworden moest gebouw vergroot worden.”
“Maar kom toch binnen.” “En welkom.”

Toen Kornan rond ander klingons stond begonen ze te spreken. Over wie ik was wat hij hier deed. Kanselier Martok zegt,”Geen paniek deze man zorgt voor onze goederen. “ “Wij gaan onderhandelen met Federation.” “Zorgen dat we in vrede bijven.”

Sommige klingons wisten totaal niet wat er aan de hand was. Maar het werd voor hun al een stuk duidelijker en wist meteen ook voor wat natuurelijk.

Kornan zegt,”Ik zal ook zorgen dat de goederen ook veilig naar hun plek gaan.” “Er zal ook een roeting schip je volgen met de goederen. De Argos zijn daar voor zien om heen en weer te vliegen.” “Maar jullie argos mogen dat gerust ook doen.”
Klingons keken naar mekaar en 1 klingon zei,”Voor al onze klingons die hier samen zijn gekomen op deze dag.” “Van ons krijg je akkoord.” “Maar zorg goed voor je goederen want er kan altijd iets mis lopen.”

Kornan zegt,”Is voor ons geen probleem wij zijn daar voor getraind.”

De klingon zegt,”OKe dan is deze zaak afgerond.” “Ga nu maar terug naar starbase 105.” “Wij nemen contact op zodra je starbase 105 bent.”

Kornan zegt”Succes.” En begroeten de Kanselier.”
Kanselier zegt,”Veel Succes, en ik hoop dat ons lukt om samen te werken.”
Kornan zegt,”Dat zal wel lukken.”
Kornan wandelden groote gebouw uit met zijn mannen.
Kornan drukte op de COM : 4 man om op te stralen.
Even later kwam Kornan aan op de brug. Kornan zegt,” Warp speed naar starbase 105.” “We hebben een deal met de klingons.
Terwijl kijk de crew naar mekaar. En deden hun werk weer verder.
Plaats reactie