"Who watches the watcher" op bbc2

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

"Who watches the watcher" op bbc2

Bericht door 22339 »

ik heb hem net gezien op de bbc maar ik schakelde ik tijdens de openings tune en nu vraag ik me af of er in het stukje voor de openings tune is verteld waar dat volkje van afstamd, ik vond ze namelijk erg veel op de romulans lijken en troi had het er zelfs over dat ze kwa denken niet veel van vulcans afwijken.
Gebruikersavatar
Cybermage
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:56
Contacteer:

Bericht door Cybermage »

Ze zijn familie van de vulcans alleen leven ze nog in de bronstijd
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Dit is (gedeeltelijk) offtopic maar ik vond deze aflevering alleen maar geweldig omdat dit de laatste TNG aflevering was waarin de naam Dr. Pulaski werd genoemd.

Heeft iemand dit gehoord? Ik heb deze aflevering namelijk net niet gezien en ik vroeg me af waarom Pulaski werd genoemd...
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Dr. Pulaski schreef:Dit is (gedeeltelijk) offtopic maar ik vond deze aflevering alleen maar geweldig omdat dit de laatste TNG aflevering was waarin de naam Dr. Pulaski werd genoemd.

Heeft iemand dit gehoord? Ik heb deze aflevering namelijk net niet gezien en ik vroeg me af waarom Pulaski werd genoemd...
dat was op het moment dat die native van de planeet bij was gekomen in sickbay en ze allemaal had gezien en toen vroeg Picard of hij, zoals Pulaski eens had gedaan, zijn geheugen kon wissen...

zoiets in ieder geval
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

ottooo schreef:
Dr. Pulaski schreef:Dit is (gedeeltelijk) offtopic maar ik vond deze aflevering alleen maar geweldig omdat dit de laatste TNG aflevering was waarin de naam Dr. Pulaski werd genoemd.

Heeft iemand dit gehoord? Ik heb deze aflevering namelijk net niet gezien en ik vroeg me af waarom Pulaski werd genoemd...
dat was op het moment dat die native van de planeet bij was gekomen in sickbay en ze allemaal had gezien en toen vroeg Picard of hij, zoals Pulaski eens had gedaan, zijn geheugen kon wissen...

zoiets in ieder geval
idd als die gat bij komt zegt Picard tegen Crusher I want you to erase every memory just like pulaski did once of the awayteam and here onboard zoiets idd geval.
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Bedankt!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het beste stuk: als picard met die pijl wordt neergeschoten, blijft een stukje met rillingen :)
Gesloten