Picard en Darren

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Picard en Darren

Bericht door captain crash »

Afbeelding

In de aflevering Lessons van tng (sz6) krijgt Picard een relatie met Nella Darren. Naar mijn mening zijn ze een fantastisch koppel. Nu wil ik er in dit topic even vanuit gaan dat tng niet altijd op de reset knop drukt en dat de relatie dus wel door zou hebben kunnen gaan. Zou het gewerkt hebben denken jullie?

Epinfo:
http://www.startrek.com/startrek/view/l ... 68596.html
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

Ik heb altijd gevonden dat ze teveel op Beverly Crusher lijkt om serieus genomen te worden. Ik denk dat deze relatie op niets uitgelopen was, of dat het het karakter van Picard stevig had aangetast als hij Beverly op zo'n overduidelijke manier had 'vervangen'
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Sjees wat is Janeway afgevallen :o
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Ik vond het ook wel een leuk koppel. Wel jammer dat daar verder voor JLP niet veel mee gedaan is.

Ik vond de link met muziek ook erg sterk, geeft Picard toch een extra dimensie als karakter.

Er zouden strubbelingen geweest zijn in de relatie, maar ik denk zeker dat het wel gewerkt zou hebben.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Staat op de Picard box

ik vond het wel een leuke relatie, of het wat geworden was weet ik niet echt. Het ging allemaal wel goed en de muziek was ook leuk. Het was iig voor een lange termijn wel leuk geweest maar dat er bijvoorbeeld in seizoen 7 iets gebeurde dat ze weer uit elkaar gingen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Klasien schreef:Ik heb altijd gevonden dat ze teveel op Beverly Crusher lijkt om serieus genomen te worden. Ik denk dat deze relatie op niets uitgelopen was, of dat het het karakter van Picard stevig had aangetast als hij Beverly op zo'n overduidelijke manier had 'vervangen'
In wat vind je Darren op Crusher lijken? Ik zie die connectie dus helemaal niet he. Darren is een sterke vrouw (een beetje een Dax type) terwijl Crusher meer een meerbloempjes figuurtje is...ze heeft na al die jaren nog steeds last van het feit dat Jack er niet meer is enz. Dat houdt eigenlijk in seizoen 7 pas op.
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

bedoelde meer qua uiterlijk. Ze lijkt op (een jongere) Beverly, maar dan met meer karakter, het zou dus net zijn alsof Jack nooit bestaan heeft en hij een tweede kans bij Beverly heeft.........
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dat is soms zo en dat Picard opzich een tweede kans gekregen heeft bij de familie Crusher is in seizoen 1 al duidelijk...maar het gemier zo nu en dan is echt verschikkelijk...na weet ik het hoeveel jaar nog weer sentimenteel gaan doen bij spullen die je zelf hebt laten opbergen (family) of je zoon dwingen met die dingen bezig te zijn terwijl het eigenlijk je eigen schuldgevoel is (the bounding). Trouwens, ik had het zelf wel leuk gevonden als er naar verloop van tijd een serieuze liefde in Picards leven was gekomen.

Wat vond je trouwens van Picard en Vash?
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

captain crash schreef:Dat is soms zo en dat Picard opzich een tweede kans gekregen heeft bij de familie Crusher is in seizoen 1 al duidelijk...maar het gemier zo nu en dan is echt verschikkelijk...na weet ik het hoeveel jaar nog weer sentimenteel gaan doen bij spullen die je zelf hebt laten opbergen (family) of je zoon dwingen met die dingen bezig te zijn terwijl het eigenlijk je eigen schuldgevoel is (the bounding). Trouwens, ik had het zelf wel leuk gevonden als er naar verloop van tijd een serieuze liefde in Picards leven was gekomen.

Wat vond je trouwens van Picard en Vash?
Ik ook, maar dan vind ik Vash een betere keuze, omdat zij helemaal niet meer aan Beverly doet denken!!!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik snap nog steeds niet waarom je bij Darren een Beverly moet denken. Ik heb dat echt geen moment, karakters zijn simpelweg te verschillend en ik vind haar nou ook niet op een 'jongere' versie van Crusher lijken.
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

vind haar qua uiterlijk veel op haar lijken... heb ook wel andere films en series met Gates gezien, waarbij ze nog meer van Darren wegheeft..... vooral met andere haarkleur
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ok dat zou kunnen maar dat heeft opzich weinig connectie tot dit karakter ;) Ik vind Vash in sommige opzichten qua karakter meer op Beverly lijken dan Darren, vooral als je aan de Beverly denkt waar Picard het over heeft in Attached (als ze met elkaar verbonden zijn en elkaars gedachten kunnen lezen, flauwe ep verder trouwens).
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Is dat plaatje zo slecht of is Darren in "een state of temporal flux"


Ik heb eigenlijk weinig met die relatie. Tis me niet echt bijgebeleven.
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

captain crash schreef:Ok dat zou kunnen maar dat heeft opzich weinig connectie tot dit karakter ;) Ik vind Vash in sommige opzichten qua karakter meer op Beverly lijken dan Darren, vooral als je aan de Beverly denkt waar Picard het over heeft in Attached (als ze met elkaar verbonden zijn en elkaars gedachten kunnen lezen, flauwe ep verder trouwens).
misschien, maar das dus voor mij wel een reden om dit geen leuke relatie te vinden.
Oh enne... ik vond Attached best leuk, vast omdat ik een meisje ben.... LOL

Vash was gewoon een oplichtster met een rappe tong, vond haar idd meer een partner voor Q dan voor JL....
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Ik vond de relatie tussen Darren en Picard wel oke. Ik vond de muziek een beetje overdone. Het leek mij een beetje toe dat de muziek het enige was wat hen bond. Ik vond het wel leuk dat Picard nog even de connectie van zijn fluit uitlegde aan haar, met zijn vroegere 'gezin' etc. Voor mij had de relatie niet uitgediept hoeven te worden, dat komt omdat ik haar karakter op de ene of andere manier irritant vond.

Het was op zich wel leuk geweest dan Picard een langdurige relatie zou ontwikkelen. Ik gun het die kerel ook wel :)

Maar dan ook niet Beverly en Vash. Vash vond ik trouwens een erg leuk karakter, lekker brutaal en een echte vrijbuiter. Dat is leuk voor een stormachtige relatie, maar het lijkt me niet wenselijk om zo'n typje op de enterprise te hebben. Die zou doodongelukkig worden. En Beverly, tsja, die blijft nog wel 20 jaar doortreuren om Jack.
Plaats reactie