Gescheurde dvd's

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Gescheurde dvd's

Bericht door sonpas »

Bij het nakijken van mijn dvd's van Seizoen 7 blijkt er in dvd7 scheurtjes te zitten waar je hem in de houder plaatst. :-(
Nu had ik dat wel al eens tegengekomen met een DS9 dvd maar niet bij die van TNG.

Geen probleem dacht ik......ff mailen naar Paramount en dan zullen ze die wel wisselen zoals voorheen.

Wel een probleem dus .....
info@paramount.nl is blijkbaar een adres dat niet meer werkt. ]:(

Is er hier iemand die weet wat nu het adres is of hoe ik ze evt. op een andere manier kan bereiken om mijn dvd vervangen te zien ? :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Volgens mij hebben ze daar niet zoveel zin meer in, dit staat in de FAQ. :+

Wat kan ik doen wanneer mijn DVD's beschadigd zijn?
Bij de winkel waar je de DVD's heb gekocht kan je teruggaan voor service.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

amaai.......die zullen mij graag zien komen na bijna 5 jaar!
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Heb je destijds niet bij de houders overal een lipje afgebroken?
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

wel bij veel van de DS9 stacks, maar ik had dat probleem niet bij de TNG versie.........tot nu.....de allerlaatste dvd.

Nu moet die dvd er dus wel al beschadigd in gegaan zijn of het moet gebeurd zijn tijdens de plaatsing (waar dat ook mag zijn), want ikzelf had de dvd nog nooit uit de box genomen.......het is dankzij de opmerkzaamheid van mijn zoontje dat we het gezien hebben.

Ik heb ondertussen contact opgenomen met de zaak (Fnac) waar ik de box heb aangekocht. Die waren niet te spreken over de klantenservice van Paramount, want normaal gezien hebben zij maar een 6 maand garantietermijn op dvd's
Ze hadden er wel alle begrip voor dat ik (met mijn beperkte vrije tijd) niet zomaar alle 7 seizoenen op 6 maand kan bekijken, maar ze vinden het allesbehalve leuk, dat Paramount de hen gekende problemen doorschuift naar de verdelers.
Ik heb nu de gegevens gekregen van het hoofdkantoor van Fnac om te zien of die mij kunnen verder helpen of in contact kunnen brengen met Paramount. :{
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Lekkere service weer van Paramount :{
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Wat als noodoplossing altijd nog kan is een kopie maken. (mocht je zelf geen dvd-schrijver hebben dan ken je vast wel iemand die dat wel heeft dunkt me)
Heb ik ook gedaan bij 1 disc van DS9 waar een scheurtje in zat.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

uss defiant schreef:Wat als noodoplossing altijd nog kan is een kopie maken.
;)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Thuiskopie mag gewoon.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

weet ik wel.......dat was dan ook het eerste wat ik gedaan heb toen ik het scheurtje ontdekte.......

neemt niet weg dat ik graag mijn originele vervangen zie.... :)
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Ik heb twee jaar terug ook al eens geprobeerd om bij Paramount mijn DVD's vervangen te krijgen (jaar daarvoor lukte het nog wel), maar toen kreeg ik ook als antwoord om bij de winkel zelf de DVD's te ruilen. Die zitten daar echter ook niet altijd op te wachten. Bij de Makro (Duiven) kreeg ik twee haar terug mijn DS9 DVD wel vervangen, maar vorig jaar bij de Mediamarkt (Brussel) verklaarde de man mij bijna voor gek toen ik een DVD met twee scheurtjes erin wilde ruilen, want 'die DVD zou de DVD-speler niet beschadigen'. Je zou toch denken dat als Paramount van het probleem op de hoogte is, dat ze boxen toch wel omgeruild zouden hebben. Dat is dus niet zo.
Ik heb inmiddels bij alle boxen (en de SE versies van de films) die ik heb een lipje afgebroken. Een enkele DVD bevat nog een paar kleine scheurtjes, maar ik verwacht niet dat ik die na zoveel tijd nog vervangen krijg. Ik moet nog twee seizoenen van DS9 en ik wacht wel op de repacks om mijn verzameling compleet te maken. Ik heb seizoen 4 al twee keer in bezit gehad en heb het al twee keer terug kunnen brengen.
Gebruikersavatar
Yami
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 okt 2004, 20:41
Locatie: ergens in belgie op de aarde

Bericht door Yami »

Brunt schreef: Ik heb inmiddels bij alle boxen (en de SE versies van de films) die ik heb een lipje afgebroken.
Een domme vraag misschien: hoe breek je zo'n lipje zodat het doosje niet helemaal verpest is.

Overigens, ik heb vorige week ontdekt dat in de oude box van seizoen 3 een soort erosie begint te krijgen op de zilvere laag en in de oude box van seizoen 4 al een paar barstjes op 2 schijfjes heeft (gelukkig nog niet op de data-ring maar toch). En ik ben dus naar de winkel gegaan en zij zeggen dat zij er niets aan kunnen doen en dat mijn garantie allang is verlopen (ja het is al zeker een anderhalfjaar geleden). En zij zeggen dat ik paramount moet contacteren, en dit lukt dus niet.

Paramount heeft mij zwaar verontwaardigt dat ze ineens van policy veranderen en hun klanten zomaar even laten zitten.
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Yami schreef:
Brunt schreef: Ik heb inmiddels bij alle boxen (en de SE versies van de films) die ik heb een lipje afgebroken.
Een domme vraag misschien: hoe breek je zo'n lipje zodat het doosje niet helemaal verpest is.
Ik heb het gedaan door vanaf de achterkant een van de lipjes naar de voorkant te duwen, terwijl je het middelste gedeelte (met Push erop) tegen houdt. Best kun je een keer oefenen met eentje, maar bij mij ging het op zich allemaal goed.
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Ik heb vorige week ook mijn eerste scheurtjes ontdekt :-(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

:lachhuil:
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Guess who? schreef::lachhuil:
Erik, wat voor rare gedachten haal jij je nu weer in je hoofd? :')
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Paulstartrek schreef:
Guess who? schreef::lachhuil:
Erik, wat voor rare gedachten haal jij je nu weer in je hoofd? :')
Leedvermaak? :lachhuil:
Plaats reactie