Patrick Stewart

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Welke Patrick Stewart vind jij het lekkerst ?

Patrick Stewart met het typische kale hoofd
3
60%
Patrick Stewart met het typische kale hoofd in een rolstoel
0
Geen stemmen
Patrick Stewart toen hij nog haar had
0
Geen stemmen
Patrick Stewart die geen zin heeft om zich zelf te scheren
1
20%
Patrick Stewart kaal en in zwembroek speciaal voor Spot
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Blind Guardian »

Die tweede foto komt zo te zien uit I, Claudius - echter ik heb de serie nog niet nader bekeken.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

Spuit elf .... :lachhuil:
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Patrick Stewart

Bericht door SpaceWally »

Ik heb de serie I Claudius op DVD. Het is een erg goede TV-serie zoals alleen de BBC die kon maken. Patrick Stewart speelt een Romeinse militair die, als ik mij goed kan herinneren, het weet te schoppen tot de vertrouweling van keizer Tiberius en namens de keizer in Rome een heus schrikbewind voert. Niemand is nog zijn leven zeker, zelfs de senatoren niet. Uiteindelijk komt boontje om zijn loontje en wordt hij zelf vermoord. Het is een typisch klassiek-Romeins drame binnen het grotere verhaal van de tragedie van iemand die geen keizer wil worden maar daarvoor is voorbestemd en zelf ook met de complotten en intriges te maken krijgt waarvan hij zich altijd verre wilde houden.
Gebruikersavatar
Mr Spock
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2009, 09:32
Locatie: Veghel

Re: Patrick Stewart

Bericht door Mr Spock »

Heeft iemand Extras gezien(seizoen 1), waarin Patrick Stewar zichzelf speelt? Het is hilarisch, hij praat in die aflevering over hoe hij een script aan het schrijven is waarin hij vrouwenkleren op magische wijze kan ontdoen. Op een gegeven moment heeft hij een moment met Ricky Gervais(de hoofdrolspeler/schrijver van deze Extras serie) waarin Patrick Stewart zegt: "I will make it so." Vervolgens kijkt Ricky verbaasd en vraagt patrick Stewart of hij Star Trek kent. Ricky zegt dat hij het nooit kijkt, waarna Stewart vraagt of hij getrouwd is of een vriendin heeft. Ricky zegt nee, en dan zegt Stewart:

"You're not married, you haven't got a girlfriend and you DONT watch Star Trek?"
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

Mr Spock schreef:Heeft iemand Extras gezien(seizoen 1), waarin Patrick Stewar zichzelf speelt? Het is hilarisch, hij praat in die aflevering over hoe hij een script aan het schrijven is waarin hij vrouwenkleren op magische wijze kan ontdoen. Op een gegeven moment heeft hij een moment met Ricky Gervais(de hoofdrolspeler/schrijver van deze Extras serie) waarin Patrick Stewart zegt: "I will make it so." Vervolgens kijkt Ricky verbaasd en vraagt patrick Stewart of hij Star Trek kent. Ricky zegt dat hij het nooit kijkt, waarna Stewart vraagt of hij getrouwd is of een vriendin heeft. Ricky zegt nee, en dan zegt Stewart:

"You're not married, you haven't got a girlfriend and you DONT watch Star Trek?"
Ja hilarisch sowieso is die hele serie hilarisch
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Patrick Stewart

Bericht door Mansfeld »

ik was laatst terug beginnen kijken naar STNG,en 'k moet zeggen dat ik deze reeks het meest StarTrek vind. Hier heb je nog het gevoel dat daar waar TOS geëindigd zijn, dat ze daar de draad weer opgepikt hebben. TOS heeft maar Drie seizoen gelopen, en ik heb ook het gevoel dat The Next Gen. echt de verwachtingen inlost als het om een waardig vervolg gaat. Alle ingrediënten zijn aanwezig. Bij de latere opvolgers DS9 enzo, heb je al het gevoel dat de formule bijgesteld moest worden. Niet altijd met evenveel succes. Voyager is eigenlijk de serie waar je nog het meest het gevoel van déja vu begint te krijgen. Natuurlijk is dat ergens ook de bedoeling. Want als je Fan bent van de serie wil je "meer van hetzelfde zien" , maar toch... Voyager is ook niet zo'n grote sprong in vergelijking met NextGen. Het is wel een ander schip met een andere bemanning, maar dat kun je bezwaarlijk een grote sprong voorwaarts noemen.

De laatste film die verschenen is bijv. die had dat wel. Daar zie je duidelijke verschuivingen in speciale effecten enzo. En ook stijl van regie en scenario, dat is eens een andere StarTrek. Vandaar dat ik ergens stil droom, dat ze misschien ooit nog eens een serie maken op basis van StarTrek, die ingrediënten zou hebben van BSG of Lost of iets dergelijks. Dat zou nogal eens de moeite zijn niet? :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Nemesis »

Next Generation en dan voornamelijk seizoen 1 & 2 zijn zeg maar TOS verhalen in een TNG jasje. Het zijn niet voor niets de meeste belabberde seizoenen van TNG. Niets ten nadele van TOS, maar de techniek en toekomstbeeld was alweer 20 jaar verder en moest nodig aangepast worden. En dat is in TNG gebeurd, DS9 is een apart verhaal omdat het op een space station is, lijkt het meer op een soap en Voyager, ja, dat is idd meer van hetzelfde, op een andere locatie, op die manier ontstond er meer vrijheid.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door SuperVlaai »

TNG kon ik echter niet zien of het een verbetering was maar DS9 VOY ENT ging al veel beter af op de verbetering van de series. alleen jammer van ENT dat er slechte seizoenen bij zijn natuurlijk.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Patrick Stewart

Bericht door EMH »

SuperVlaai schreef:alleen jammer van ENT dat er slechte seizoenen bij zijn natuurlijk.

Bij elkaar was er misschien net 1 seizoen redelijk :lachhuil:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

EMH schreef:
SuperVlaai schreef:alleen jammer van ENT dat er slechte seizoenen bij zijn natuurlijk.

Bij elkaar was er misschien net 1 seizoen redelijk :lachhuil:
Dat is als je de redelijke afleveringen van de 4 seizoenen bij elkaar stopt en dan kom je nog maar aan 14 eps
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Nemesis »

daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. seizoen 1 en 2 is de gemiddelde star trek kwaliteit en zonder ook maar in de buurt van de rest te komen is broken bow de beste serie opener in star trek.

seizoen 3 is vernieuwend, zei het wat apart en bijzonder, maar niet belabbert, wel minder dan gemiddelde trek, maar dat komt omdat de herkijkwaarde veel lager is.

seizoen 4 nogmaals is in mijn ogen één van de betere star trek seizoen die gemaakt zijn.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door SuperVlaai »

Waarom moeten de series zo klein budget hebben en als ze films maken dan is echt waaw.

Daar snap ik dan het punt niet aan. Maak dan een goede serie en dan een film met dat geld dat ze krijgen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

Ik snap niet waar je het over hebt
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Patrick Stewart

Bericht door Mansfeld »

SuperVlaai schreef:TNG kon ik echter niet zien of het een verbetering was maar DS9 VOY ENT ging al veel beter af op de verbetering van de series. alleen jammer van ENT dat er slechte seizoenen bij zijn natuurlijk.
Ja dat kan je gerust stellen en meerbepaald het laatste seizoen, pfiouw , jammerlijke afgang, en ook ondergang dus. Het derde seizoen ga'k nog eens herbekijken, want dat vond ik echt wel okay.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Patrick Stewart

Bericht door Mansfeld »

Nemesis schreef:daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. seizoen 1 en 2 is de gemiddelde star trek kwaliteit en zonder ook maar in de buurt van de rest te komen is broken bow de beste serie opener in star trek.

seizoen 3 is vernieuwend, zei het wat apart en bijzonder, maar niet belabbert, wel minder dan gemiddelde trek, maar dat komt omdat de herkijkwaarde veel lager is.

seizoen 4 nogmaals is in mijn ogen één van de betere star trek seizoen die gemaakt zijn.
Ik veronderstel dat je het hier over Enterprise hebt? Ha je zegt het toch, seizoen drie is vernieuwend! Inderdaad en zeker voor Startrek, dat is absoluut de juiste conclusie. Apart en bijzonder, zeer zeker! De herbekijkwaarde veel lager? dat begrijp ik dan weer niet. Het is een epos dat over het ganse seizoen uitgesmeerd wordt, dus dat is zeker een seizoen dat het herbekijken waard is. Als je zoals alle Startreks , een episode moet herbekijken waarvan je op voorhand al weet hoe het afloopt dat is veel lastiger vind ik. Bij zo'n lang epos kan je misschien dan wel weten dat het op het einde goed afloopt, maar hoe ze daar komen, dat weet je helemaal niet meer, althans ik toch niet. Ent seizoen 3 is als Battlestar, verleent er zich erg goed toe om herbekeken te worden. Het enige mindere aspect aan Ent vind ik eigenlijk nog de acteurs. De cast is van de minste van alle StarTrek series. Er zitten te weinig sterke persoonlijkheden in.
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Patrick Stewart

Bericht door el spoque »

Lekkerst ? heh.

Patrick the Knight.

Afbeelding
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

:lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Nemesis »

OMG werd hij echt zo tot sir geslagen?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Paulstartrek »

el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Patrick Stewart

Bericht door el spoque »

Nemesis schreef:OMG werd hij echt zo tot sir geslagen?
Eigenlijk was het zo :
Afbeelding
maar daar konden de fans niet mee lachen.
Toen hebben ze maar gephotoshopt. ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Nemesis »

Paulstartrek schreef:Goede photoshop

http://uk.eonline.com/uberblog/b183809_ ... under.html

Zo.. idd goede fotoshop.. dat ben ik lekker ingestonken!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

Het zou wel grappig zijn geweest. De koningin van Engeland met een bathleth :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Patrick Stewart

Bericht door Vis »

Miriam schreef:Het zou wel grappig zijn geweest. De koningin van Engeland met een bathleth :lachhuil:
dat is geen bat'leth
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Patrick Stewart

Bericht door Miriam »

Vis schreef:
Miriam schreef:Het zou wel grappig zijn geweest. De koningin van Engeland met een bathleth :lachhuil:
dat is geen bat'leth
Lightsabre dan
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Patrick Stewart

Bericht door el spoque »

Op het eerste plaatje is toch een bat'leth geplakt ?
Of heet dat anders ? (I forget)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Patrick Stewart

Bericht door Master Vanhu Botie »

Dat is idd een bat'leth.
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Patrick Stewart

Bericht door el spoque »

Oef, mijn geheugen is toch nog best in orde.
(de leeftijd, niewaar...) ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Patrick Stewart

Bericht door Blind Guardian »

mijn liefste topic :love2: vol met adoratie voor kaal en zweterige Patrick Stewart :love:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Patrick Stewart

Bericht door Vis »

...
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Patrick Stewart

Bericht door MajinSource »

/\ :rofl:
Plaats reactie