Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Choppercrazy
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:08

Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Choppercrazy »

Sinds vandaag is Dwight Schultz begonnen met zijn eigen blog op zijn officiële fansite. Hierin zal hij stukjes schrijven, zal hij podcasts publiceren, eigenlijk alles wat hij wil delen met amerika, de wereld en het universum kan hij in zijn Howling Mad Notes kwijt. Het is uiteraard ook mogelijk te reageren op zijn stukjes en audios. Ik dacht ik laat het even weten.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Paulstartrek »

Dank je wel :)

Ehm kan je voor de luie mensen op dit forum de link naar zijn site ook nog even posten? O-)
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door el spoque »

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door The Silencer »

Eerste post gelezen, meteen ALF+F4. Wat een onzin :') Die gast is helaas niet meer serieus te nemen ;-(
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door el spoque »

Inderdaad...
Gebruikersavatar
Choppercrazy
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:08

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Choppercrazy »

Als het jouw politieke mening niet is, betekend dat niet dat je iemand niet serieus hoeft te nemen. Vrijheid van meningsuiting en respect voor een ander zijn mening heet dat. Dan zou je dus een groot deel van de amerikanen niet serieus nemen. Als politiek je interesse niet heeft dan lees je die categorie van zijn blog gewoon niet, of als je het niet eens bent met zijn mening dan kun je hem dat laten weten. Hij gaat niet alleen over politiek schrijven, er zijn meerdere categorieën te vinden. Vragen in de virtual Q&A's gaan wel over Star Trek, die komen binnenkort weer online te staan, maar dan had je ze wel aan hem moeten stellen natuurlijk.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door The Silencer »

Fanboy voelt zich op zijn pik getrapt? Hij doet namelijk niets anders dan wat de meeste Republikeinen doen...alleen maar roepen maar niets staven met argumenten. En dat is inderdaad gewoon onzin, van welke kant het ook afkomt. Verder speelt hij alleen op de man, wat natuurlijk ook niet echt van stand getuigd.
Gebruikersavatar
Choppercrazy
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:08

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Choppercrazy »

Dat is jouw mening, prima toch dan negeer je zijn site verder, kan ik niet mee zitten. Voor elk wat wils en dit is niet jou ding. Geef hem anders door dat jij vindt dat hij zijn mening meer moet onderbouwen in zijn blog, maar volgens mij geeft hij duidelijke voorbeelden waarom hij zo over Obama denkt lijkt mij. Is ook eenvoudig op te zoeken en vaak in de Amerikaanse media geweest, mag je het uiteraard mee oneens zijn natuurlijk. Als je mij een Fanboy noemt dan ben je trouwens niet goed geïnformeerd :) ik ben namelijk geen man maar vrouw. Amerikaanse politiek is gewoon niet jouw ding, wat ik goed kan begrijpen want we wonen hier in Nederland en daar hebben we al genoeg te dealen met onze eigen politiek.

Dit is waarschijnlijk meer jou ding:
http://dwightschultzfansite.nl/contest/ ... ldhood.mp3
http://dwightschultzfansite.nl/contest/regbarclay.mp3
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Paulstartrek »

Er zijn gelukkig hier op de site meerdere die zich wel intensief met de (amerikaanse) politiek bezighouden, ben dan ook benieuwd of hun dezelfde mening hebben.

Ikzelf ben inderdaad niet geinteresseerd in politiek en wacht ook geduldig af tot de andere catagorieen wat blogjes komen en dan mijn mening erover te vormen.

Ik dank je iig alvast voor de link.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Miriam »

Ach het volk heerst niet in Amerika maar de 10 grootste donateurs van de presidents-campagne en corporaties.. Maar goed intelligentie, jitr parasieten en de verenigde staten zijn weer een geheel ander onderwerp.Wat ik mij eigenlijk meer afvraag is; in hoe verre moet je zijn blogs serieus nemen? Het blijft Dwight Schultz namelijk :lachhuil:
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Dark*staR »

Zo serieus als je zelf maar wilt/kunt :)
Gebruikersavatar
Choppercrazy
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:08

Re: Howling Mad Notes (van Dwight Schultz)

Bericht door Choppercrazy »

Hij is nu ook weer begonnen met podcasting, deze podcasts heten: Howling Mad World Review. Deze kun je vinden op de Howling Mad Notes pagina, tot nu toe heeft hij er twee gemaakt.
Plaats reactie