Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Nemesis »

Mr Hayes schreef:Kan ik je mp3-tjes van die CD hebben Sebas? ;)
msn
Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door seven of nine 3 »

Nemesis schreef:
seven of nine 3 schreef:ik heb een vraag? waar kan ik die soundtrack bestellen in Nederland. Bij bol.com
hebben ze die nog niet eens in hun reservering lijst staan vind ik echt raar.
En wanneer komt die CD eigenlijk uit. Je zou toch denken dat bol.com zoon CD van een belangrijke
Blockbuster film wel gaat verkopen maar nee niets daar. Dat vind ik echt heel dom van
bol.com. En ik ben sowieso niet meer zoo te spreken over die zaak. Die houden zich vaak niet aan
de afspraak. Producten worden best wel vaak te laat geleverd of komen beschadigd aan. Dat
Is bij mij all drie keer voorgevallen. Niet goed Bol.com :-(

dan moet je bij bol.com klagen.. niet hier.. en dan krijg je nog tegoedbonnen ook :)
Ik kreeg één bestelling te laat, dit lieten ze weten per e-mail en voor het ongemak kregen we een cadeaubon van 10 euro, te besteden bij Bol.com.. ja het geld komt weer bij ze terecht, maar ik krijg wel 10 euro :)

Dat is het nu net, ze hebben mij de laatste keer niets laten weten. Pas na twee telefoontjes kreeg ik pas duidelijkheid. Ik kreeg te horen dat mijn besteling die ik al zeker 2 maanden geleden had gereserveerd. die overigens al van 6 april uit is, pas eind mei krijg. En dat vind ik veel te laat. Ik heb de CD toen maar in de stad gekocht omdat ik daar toch moest zijn.
En heb ik de besteling geannuleerd. Ik heb nog nooit een vergoeding gekregen voor te laat geleverde producten. Ik weet ook wel dat ik bij bol.com moet klagen en dat heb ik ook gedaan. Wat ik alleen maar wilde zeggen is dat ik niet zo te spreken ben over die winkel. Dat is mijn persoonlijke mening. Dat wil niet zeggen dat het een slechte zaak is. Anderen zijn dan wel weer over bol.com te spreken. Maar ik krijg hier op dit forum wel een beetje de indruk dat ze hier nogal pro bol.com zijn.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Nemesis »

de algemene mening van dit forum is vaak die van een aantal personen waar ik het over het algemeen ook helemaal niet eens ben. Dit forum is ook niet bepaald een doorsnede van de Nederlandse bevolking :)

ervaringen zijn nou eenmaal verschillend. Ik ben niet pro-bol.com maar heb geen slechte ervaringen, wel positieve.
Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door seven of nine 3 »

Nemesis schreef:de algemene mening van dit forum is vaak die van een aantal personen waar ik het over het algemeen ook helemaal niet eens ben. Dit forum is ook niet bepaald een doorsnede van de Nederlandse bevolking :)

ervaringen zijn nou eenmaal verschillend. Ik ben niet pro-bol.com maar heb geen slechte ervaringen, wel positieve.

Als je alleen maar goede ervaringen hebt met bol.com is dat alleen maar goed.
Maar de problemen die ik bij de laatste bestellingen heb gehad Met bol hebben mij een beetje doen twijfelen of ik in de toekomst nu wel wil bestelen via Internet dat is niet rechtstreeks tegen bol gericht. Want ik heb begrepen dat het vaak aan de leveranciers licht dat producten niet tijdig geleverd worden. ik denk ook dat bol.com daar zelf weinig aan kan doen. Ja ze kunnen de leveranciers daar over aanspreken of een andere leverancier nemen. Nee mij vrok is niet tegen bol.com gericht maar tegen leveranciers en TNT post en Andre verspreiders die niet tijdig leveren.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Nemesis »

Moet nu toch wel zeggen dat het vijfde nummer van de soundtrack het mooist is. Dat is het nummer wat je hoort als de shuttles van de Kelvin weggaan en de titel in beeld komt.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:Dit forum is ook niet bepaald een doorsnede van de Nederlandse bevolking :).
Dat zou dan ook niet best zijn
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Nemesis »

nee, dat zou niet best zijn voor de Nederlandse economie.
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door sonix666 »

Ik denk dat je "Enterprising Young Man" bedoeld met dat nummer. Dezelfde gedeelten van die muziek worden bij het Star Trek logo gebruikt na de 10 minuten spectaculaire intro. ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door Nemesis »

yup die ja :)
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Een sneak preview van Michael Giacchino's soundtrack

Bericht door SpaceWally »

De muziek onder de scene waarin de shuttle van Captain Pike met onze helden de Enterprise verlaat om naar het boorplatform te gaan, op tijdstip 52:50, lijkt trouwens verdacht veel op de soundtrack van Star Wars. Volgens mij staat die muziek niet op de CD.
Plaats reactie