Star Trek XI breekt nu all record.

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door seven of nine 3 »

Lees dit maar eens.


New Trailer for J.J. Abrams' 'Star Trek' Breaks All Existing Records With Over 1.8 Million Downloads During First 24 Hours on Apple.com

Trailer Also Breaks Weekly Download Record With Over Five Million Downloads Since Exclusive Debut on Apple.com/trailers on March 6th

LOS ANGELES, March 11 /PRNewswire/ -- The new trailer for J.J. Abrams' "Star Trek" had more than 1.8 million downloads during its first 24 hours on Apple.com and has gone on to become the most popular HD download ever on the
site with more than five million downloads in its first five days. The trailer made its exclusive debut on Apple.com/trailers on March 6th giving fans a sneak peak of this summer's highly anticipated "Star Trek" for viewing on their Mac or PC, iPhone or iPod with video.

Bron. http://trekweb.com/articles/2009/03/11/ ... line.shtml

dat is all een goed begin voor startrek XI. Een pluim voor J.J abrams.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Capt.Jay »

dus we mogen geloven dat de trailer een succ6 is.
nu de film nog.
als al die mensen nou ook naar de film gaan....

$$$$
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Blind Guardian »

Tjah ... een decennia geleden zo tijdens First Contact was Internet alleen maar voor de elite
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door HorckDude »

Mooi, maar bedenk wel dat de mensen die trailers op internet kijken waarschijnlijk geen dwarsdoorsnede van de bevolking vormen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Nemesis »

Blind Guardian schreef:Tjah ... een decennia geleden zo tijdens First Contact was Internet alleen maar voor de elite

Ik behoorde toen al tot de elite :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Section31 »

HorckDude schreef:Mooi, maar bedenk wel dat de mensen die trailers op internet kijken waarschijnlijk geen dwarsdoorsnede van de bevolking vormen.
Precies... fanboys.
Als SW Ep.3 4 jaar geleden in HD te bewonderen was, had dat waarschijnlijk ook een record geweest. :)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Mr Hayes »

Met alle respect, maar Star Trek kan er eigenlijk niet meer aan ontkomen dat de film een megasucces gaat worden. 'Star Trek XI' is nu al net zo'n hype aan het worden als destijds 'The Dark Knight' en de 'Star Wars' films. Hype-vorming is voor Star Trek iets heel erg nieuws. Of de film nu slecht of goed is, 'Trek XI' gaat gigantisch scoren. En als je alles een beetje goed gevolgd zou hebben, dan kon je deze hype al veel eerder aan zien komen. Tja, ik ben into marketing ;).
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door uss defiant »

Watchmen werd ook heel erg gehyped, maar die is toch ook tegen gevallen heb ik het idee. Ik ga er nog niet vanuit dat het een succes wordt, maar ik ben optimistisch.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Vis »

uss defiant schreef:Watchmen werd ook heel erg gehyped, maar die is toch ook tegen gevallen heb ik het idee. Ik ga er nog niet vanuit dat het een succes wordt, maar ik ben optimistisch.
Inderdaad. Tegenwoordig is het hypen van films geen probleem meer; dat kunnen ze inmiddels wel. Maar daardoor zegt het ook helemaal niks meer.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Blind Guardian »

Tien / Twintig jaar geleden zag men trailers over het gemiddeld alleen op de televisie en voor de hoofdfilm in de bioscoop, in die dagen was het dus ook niet echt peilbaar hoeveel mensen naar trailers keken, met internet is veel beter en veel betrouwbaarder te zien hoeveel mensen er naar trailers kijken.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door captain crash »

Wat wel iets zegt is de hoeveelheid reclame die gemaakt wordt waar niet voor betaald is...en voor mijn gevoel is dat niet al teveel. Anywayz, time will tell, een film een succes verklaren voordat deze uit is is meer in stijl van de hitseries van SBS en we weten allemaal hoe serieus we dat nemen.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door EMH »

captain crash schreef:, een film een succes verklaren voordat deze uit is is meer in stijl van de hitseries van SBS en we weten allemaal hoe serieus we dat nemen.

Ja iedereen kijkt niet. :Y)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Blind Guardian »

Allemaal van die b-acteurs die nooit een carriere hebben weten te maken bij sbs6 :lachhuil:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Guess who? »

Ik heb nog totaal niet het idee dat de nieuwe ST gehypet wordt. Watchmen gehypet? Ik zie slechts enkele trailers in de bios en op tv een miniem aantal. De film gaat nu de tweede week in en draait nog maar in een paar bioscopen op maar een paar dagen.
Dat zegt dus NIKS.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door uss defiant »

Das Nederland he, toch geen belangrijke afzetmarkt. In Amerika was er een behoorlijke hype richting Watchmen.

En dat Star Trek een trailer heeft tijdens de Superbowl en deals heeft met o.a. Kellogs en Burger King die nu beginnen met acties rondom Star Trek betekent al dat er wel een hoop aan marketing wordt gedaan.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XI breekt nu all record.

Bericht door Guess who? »

Ohja, ik ben nog steeds in de Trots op Nederland waan dat het allemaal om Nederland gaat :P
Plaats reactie