Star Trek XII en verder

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Moeten Vulcan en de tijdlijn in een volgende film gered worden?

Jah
3
9%
Nee
27
84%
Geen mening
2
6%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Guess who? »

Miriam schreef:
Guess who? schreef:Denk je? Ik denk dan aan een hevige brand, een stel schrijvers dat overlijdt in een vliegtuigcrash
Niet mee spotten ik ken een band die ook zo is heen gegaan ;-(
Meerdere.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Miriam »

Guess who? schreef:
Miriam schreef:
Guess who? schreef:Denk je? Ik denk dan aan een hevige brand, een stel schrijvers dat overlijdt in een vliegtuigcrash
Niet mee spotten ik ken een band die ook zo is heen gegaan ;-(
Meerdere.
Ik ken eigenlijk alleen Ritchie Vallens, Big popper, buddy holly & Lynryd Skynryd :o
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Guess who? »

Dat zijn er al 4...

Maargoed. Als we CC mogen geloven :D dan hebben dus al heel binnenkort weer een film :D
En dan hoop ik dus heel erg dat ze deze originele aanpak houden en nu komen met een beter verhaal dan een (ik citeer SirDupre) Romulan Gaylord :*)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Nemesis »

Guess who? schreef:Dat zijn er al 4...

Maargoed. Als we CC mogen geloven :D dan hebben dus al heel binnenkort weer een film :D
En dan hoop ik dus heel erg dat ze deze originele aanpak houden en nu komen met een beter verhaal dan een (ik citeer SirDupre) Romulan Gaylord :*)

wie mogen geloven!!! Ik heb die quote geplaatst en de info kwam van trektoday ;) dus eigenlijk heeft niemand van het forum er wat mee te maken :P

We'll see!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door captain crash »

Nee hij bedoelt niet de quote van jou maar mijn korte analyse over wanneer ik die film verwacht (kerst 2010 of voorjaar 2011)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Nemesis »

trektoday schreef: Star Trek XII will possibly begin shooting next summer, and Bruce Greenwood (Pike) spoke about what he would like to see in the next movie.

As reported by Examiner.com, Greenwood is optimistic about Trek's future. "I think these guys are clever enough to do at least two more and have the final one do a really hard dovetail into the beginning of [the storylines] for the original series," he said. "My expectations are very high for them."

And what about Christopher Pike in the next Star Trek movie? "The only thing I'd like to see, from a personal standpoint, is the mentor relationship between Kirk and Pine to continue," said Greenwood.

Although he played Pike, if he had had his druthers and been younger, Greenwood would have been interested in playing one of the other characters. "If circumstances would've been different," he said, "Pike would've remained the captain of the Enterprise and there wouldn't have been a Kirk. The whole thing would've been about Pike. To be really honest, I would be Kirk. But I'm a generation too late, that's all."
http://www.trektoday.com/content/2009/0 ... -trek.html
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Guess who? »

Haha, en je hebt nog gelijk ook Marlies :P

Wel gaaf dat eht zo opschiet :D
JackBarclay
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 mei 2004, 12:23
Locatie: Heerlen

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door JackBarclay »

Tja, ja en nee zou ik zeggen. Ja omdat ik toch een beetje bij de oude garde hoor. En nee dat ik ook de realiteit onder ogen zie en dat er iederdaad iets moest veranderen. Ik laat me lekker verrassen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door captain crash »

Guess who? schreef:Haha, en je hebt nog gelijk ook Marlies :P

Wel gaaf dat eht zo opschiet :D
heeft het lezen van al die boeken over hoe films gemaakt worden toch nog een klein beetje nu gehad :P
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door captain crash »

JackBarclay schreef:Tja, ja en nee zou ik zeggen. Ja omdat ik toch een beetje bij de oude garde hoor. En nee dat ik ook de realiteit onder ogen zie en dat er iederdaad iets moest veranderen. Ik laat me lekker verrassen.
maar zou je het ook een verrassing vinden als ze toch weer een reset-knop zouden gebruiken?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Nemesis »

trektoday.com schreef: Saldana: How About Kirk Next Time?
By T'Bonz on May 30, 2009 4:12 AM
del.icio.us Facebook Twitter StumbleUpon


Female fans may raise eyebrows in disbelief, but Zoe Saldana wouldn't mind seeing Uhura with someone other than Spock in the next Star Trek movie.

As reported by Jonathan Crocker, Kirk's blue eyes made an impact on the sultry Saldana. When asked whether she preferred Kirk or Spock, she first said, "Oh God, it depends! I suppose it would have to be Spock for now."
But then Saldana thought it over and said, "Maybe in the sequel, I wouldn't mind giving it a go with Kirk. He's has those dreamy blue eyes. He brings a very interesting, rebellious manliness to the part."

Saldana admitted to being particular about her men. "I look for the perfect man," she said. So if Spock and Kirk can mix, they'd be my perfect man. That's the kind of guy I'd go for. I don't only go for muscles, I don't only go for brains. You just need to have a little bit of a bad boy and a geek and then you've got the perfect guy."

Perhaps someone should tell Christine Chapel that Spock might be on the market next movie.
U-Hoer-a!
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Guess who? »

Uhoera gaat gewoon elke week terug in de tijd om met een ander het bed in te duiken :P
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door GPS »

Guess who? schreef:Uhoera gaat gewoon elke week terug in de tijd om met een ander het bed in te duiken :P
Dat zie je verkeerd. Het is toch volkomen logisch dat zij zo af en toe naar een ander huppelt. Pon Far is maar eens in de zeven jaar hoor. Ze moet in de tussentijd toch wat.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door Guess who? »

ohja, ze hebben natuurlijk nog geen holodeck :P
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII en verder

Bericht door GPS »

Guess who? schreef:ohja, ze hebben natuurlijk nog geen holodeck :P
Nee en da's niet echt.
Plaats reactie