Star Trek XII: de geruchten

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

;) het was de reactie op x-files net zo off-topic reactie. alleen ik uitte de firepower even.. :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door captain crash »

ik geloof niet dat ik om verdere uitleg gevraagd heb he...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door EMH »

Ik hoef niet te raden wat voor post dat was... :lachhuil:

Of zou star trek XII een 4D film worden. en die vierde dimensie is dan geurenfilm :*)

En zonder dollen, de nieuwe Trek in 3D zou erg gaaf zijn. Dit soort films zijn juist erg geschikt voor 3D
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »

Opnames Star Trek sequel in januari
Geplaatst door Jim op 20-07-2010 16:17 - Bron: ComingSoon

Opnames Star Trek sequel in januariNog geen maand geleden kregen we te horen dat Damon Lindelof op het punt stond om samen met Roberto Orci en Alex Kurtzman (die ook aan de vorige Star Trek meeschreven) te beginnen met het schrijven van een scenario voor de Star Trek sequel. De film zou gaan over “...about how does the team now that they are on their journey, live together as a family, so that is still a big engine of the narrative.”

Bruce Greenwood, die in de vorige Star Trek film de rol van Christopher Pike op zich nam, onthulde dat de opnames van de film in januari moeten beginnen. "I just know that the plan is to film it in January, more than that, I don't know," aldus Greenwood. Daar voegde hij nog aan toe dat hij hoopt op een rol in de film, die hij blijkbaar (nog) niet heeft.

Wel zeker van een rol zijn Zachary Quinto (als Spock), Chris Pine (als James T. Kirk), Zoe Saldana als Uhura, Anton Yelchin als Chekov, Simon Pegg als Scotty[/url] en John Cho als Sulu.

Verder zou William Shatner, die in de originele Star Trek serie en films al de rol van James T. Kirk speelde, mogelijk een rol krijgen in deze film. Die rol zou hij dan net zoals in de vorige film Leonard Nimoy de rol van Spock speelde, samen met Zachary Quinto samen met Chris Pine spelen. Het zou wel eens kunnen dat Nimoy in ieder geval terugkeert in de film. Daarnaast is er nog speculatie dat de kwaadaardige Klingon Kahn zijn opwachting mag maken in de film. Tot slot heeft Abrams aangegeven te denken om het vervolg in 3D te filmen.

Een regisseur heeft de film nog niet. Het is echter zeer waarschijnlijk dat J.J. Abrams, die de vorige film ook regisseerde, en nu als producer optreedt, de regie op zich zal nemen. De Star Trek sequel zou vanaf 29 juni 2012 in de Amerikaanse bioscopen moeten draaien.


Toch jammer dat ze geruchten neerzetten die nog geen eens bevestigt zijn en in het tegendeel zelfs al afgeslagen zijn aangezien J.J geen herhalingen wou doen van voorgaande St-films.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

Dit is door een amateur geschreven.. kwaadaardige klingon Kahn.. :roll:
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Mr Hayes »

Ik hoop toch een beetje op een verhaallijn met een nieuw soort Genesis-device. Ik denk dat de Vulcans hier gretig naar willen zoeken.....
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »

Denk dat dat niet doorgaat aangezien ze er al uit waren om niet in herhalingen te vallen met betrekking tot Khan.
dus ik denk dat de genesis device er ook wel uit blijft.

Maar ze zijn ook nog bezig met waar ze verder gaan bijv een meteen na het einde van 1 of een jaar later, een week later.
hoop gauw wat te horen weer. tis alweer een tijdje stil
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

Mr Hayes schreef:Ik hoop toch een beetje op een verhaallijn met een nieuw soort Genesis-device. Ik denk dat de Vulcans hier gretig naar willen zoeken.....
Ik hoop het toch niet..

maar ben bang dat het weer een Kahn verhaal wordt.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »

Waarom geen verhaal rond een thee kransje ofzo:P
of het gespeculeerde verhaal waar checkov khan tegenkomt op het toilet :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door EMH »

liever iets nieuws dan oude troep te recycelen
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

EMH schreef:liever iets nieuws dan oude troep te recycelen
Grappigste comment tot nu toe, wanneer men bedenkt dat dit alles gaat over een reboot van een bijna serie die richting de 50 jaar oud gaat. :lachhuil:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door EMH »

X-File schreef:
EMH schreef:liever iets nieuws dan oude troep te recycelen
Grappigste comment tot nu toe, wanneer men bedenkt dat dit alles gaat over een reboot van een bijna serie die richting de 50 jaar oud gaat. :lachhuil:
Maar dan hoef je niet de complete inhoud ook nog eens dunnetjes over te doen. :*)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Mijn Neerlandsch was weer op z'n goeist vandaag. :{

Star Trek is nooit vies geweest van recycle plotjes. En Khan was het beste wat ze hadden in de film cyclus (hoewel ik meer een TUC fan ben).
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

EMH schreef:
X-File schreef:
EMH schreef:liever iets nieuws dan oude troep te recycelen
Grappigste comment tot nu toe, wanneer men bedenkt dat dit alles gaat over een reboot van een bijna serie die richting de 50 jaar oud gaat. :lachhuil:
Maar dan hoef je niet de complete inhoud ook nog eens dunnetjes over te doen. :*)
Nee het zal veel bombastischer worden dan voorheen.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Mr Hayes »

Ooowh, als dit klopt, ben ik blij. Heel blij :*D . Het ziet ernaar uit dat de scenarioschrijvers daadwerkelijk goed gaan focussen op de Vulcans en Khan gaan laten voor wat het is. In het New York Times artikel "Hollywood hooked on iPad's" gaf Orci tidbits weg over de nieuwe Star Trek-film. Zo liet hij kort een actrice zien waarop hij zelf Vulcan-oortjes tekende. De kans is dus aanwezig dat een vrouwelijke Vulcan-hoofdpersoon een rol gaat krijgen in 'Star Trek: II' (2012). Ik zou zeggen: Bring back T'pring! (Uit de TOS-aflevering 'Amok Time' :D

Afbeelding

Hier kun je het artikel lezen:
http://www.nytimes.com/2010/10/25/busin ... &src=busln

Trouwens, het zou mijns inziens ook niet meer dan logisch zien om de Vulcans in de volgende film wederom een flinke hoofdrol te geven. Vooral nu de Vulcans 'an endangered species' zijn.

Een andere optie zou zijn om de Talosians terug te brengen. Die waterhoofden die zowaar nog beter zijn in telepathie dan de Vulcans. Vulcans en Talosians zouden onderling ook een leuk verbondje kunnen sluiten. Op trekmovie.com las ik dit:
an "informant close to the production" has confirmed Khan will NOT be in the Star Trek sequel, but the villain will be a known character, quoting the source: "It’s definitely a character that will make fans of TOS excited. Think along the lines of Harry Mudd or Trelane or Gary Mitchell or the Talosians or the Horta. Actually it’s one of those that I named"
:

Afbeelding
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Afbeelding

...

Afbeelding

Kittens give Morbo gas.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

laat nou alsjeblieft bestaande karakters met rust.. dus heel leuk een vrouwelijke vulcan.. maar wel heel veel toeval als dat weer zo'n muts moet zijn die al in TOS zichtbaar was. Ik zie er totaal het nut niet van in!!. Neem gewoon een nieuw character. Het feit dat wat er gebeurt is op vulcan, ander universe etc zou haar toch zo veranderen dat er niets kenbaars aan is, kan je het net zo goed een andere naam geven!
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Grote kans dat van de 10.000 Vulcans die over zijn dat die T'pringle er niet meer is.

Maar ja, ze willen de oudgediende fans waarschijnlijk ook behagen, dus moeten we haast wel geconfronteerd worden met al bestaande karakters.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

ja kom zeg, we hebben al een bestaande crew van de enterprise, de vader van spock, captain pike, prime spock.. de enterprise, the federation, romulans, klingons.. kom wat wil je nog meer.. als Star Trek zich echt wil blijven onderscheiden en nieuwe fans wil aanboren moet het niet teveel op de oude meuk lijken.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Ik wil Xindi!

Ik wil Borg!

Hoewel... Borg hebben we al gehad met de Narada, aangezien die deels uit Borg tech bestond.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Trekscaper »

Ik heb nog steeds een gevoel dat het de Klingons kunnen zijn met Kor als hoofd karakter. Of het kan evengoed Mud zijn, daar maanden geleden ook wat geruchten over waren dat Greg Grunberg (goede vriend van J.J. Abrams en stem van de oom over de Nokia toestel in StarTrek XI) hem zou kunnen spelen. In elk geval ben ik zeer benieuwd.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Mr Hayes »

Mij gaat het erom dat er iets gedaan wordt met de Vulcan storyline; met de weinige Vulcans die nu nog over zijn. Met de Talosians als vijand of zelfs enkele Vulcans als opstandelingen kan ik nog begrijpen dat er gelinkt wordt aan dit gegeven (Ook omdat de Talosians zelf telepaten zijn. Niet vergeten hè). Met Khan als vijand zie ik dat dus niet gebeuren.

Verder is het terughalen van enkele kakarkters uit TOS mijns inziens geen probleem. Die serie is immers al stokoud.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door GPS »

Ik ben een hele grote fan van de originele serie. Juist daarom vind ik dat je verhaallijnen en karakters daaruit zoveel mogelijk met rust moet laten.
Die serie is gemaakt in de jaren zestig tegen de maatschappelijke achtergrond van die tijd en met de (zeer) beperkte middelen van die tijd. Dat was toen baanbrekend. Dat nu terughalen of overdoen gaat niet werken.

Wat volgens mij wel kan is de Vulcans, Klingons en andere rassen oplaten draven. Maar dan met nieuwe verhalen en karakters. Dat handjevol Vulcans een nieuw thuis geven (met alle mogelijke problemen, die je daar bij bedenken kunt) spreekt me wel aan.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Ik zou graag meer Romulans zien. Altijd al een beetje het ondergeschoven kindje geweest. Zeker nu Vulcan vernietigd is lijkt een toenadering tot de Romulans (bloedverwanten) een stuk logischer. Met Spock Prime z'n kennis -hij was immers al erkend burger op Romulus in de canon Countdown prequel comic!- kan er een brug geslagen worden.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door GPS »

X-File schreef:Ik zou graag meer Romulans zien. Altijd al een beetje het ondergeschoven kindje geweest. Zeker nu Vulcan vernietigd is lijkt een toenadering tot de Romulans (bloedverwanten) een stuk logischer. Met Spock Prime z'n kennis -hij was immers al erkend burger op Romulus in de canon Countdown prequel comic!- kan er een brug geslagen worden.
Dat zou best goed kunnen uitpakken. Vulcans die woonruimte zoeken en daarom met de Romulans in contact komen. Kun je alle kanten mee op.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Het zou de logische keus zijn.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door GPS »

X-File schreef:Het zou de logische keus zijn.
:lachhuil:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

GPS schreef:
X-File schreef:Ik zou graag meer Romulans zien. Altijd al een beetje het ondergeschoven kindje geweest. Zeker nu Vulcan vernietigd is lijkt een toenadering tot de Romulans (bloedverwanten) een stuk logischer. Met Spock Prime z'n kennis -hij was immers al erkend burger op Romulus in de canon Countdown prequel comic!- kan er een brug geslagen worden.
Dat zou best goed kunnen uitpakken. Vulcans die woonruimte zoeken en daarom met de Romulans in contact komen. Kun je alle kanten mee op.
Waarop de vulcans dus weigeren zich aantepassen en de Romulaanse taal te leren. Waarop er dus een romulan opstaat die bhet er niet mee eens is en geen Vulcans meer wil in romulans gebied en de vulcan cultuur achterlijk noemt, dat lijkt mij nou inderdaad een orgineel idee wat je in geen andere fictie ziet.

Of dat de romulans besluiten om de vulcans samen met andere minderheden systematisch te vermoorden. Waarop er een oorlog uitbreekt. Met als resultaat dat de Vulcans Bolarus krijgen en dat de Bolians het maar moeten uit zoeken. :thumbs:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:laat nou alsjeblieft bestaande karakters met rust.. dus heel leuk een vrouwelijke vulcan.. maar wel heel veel toeval als dat weer zo'n muts moet zijn die al in TOS zichtbaar was. Ik zie er totaal het nut niet van in!!. Neem gewoon een nieuw character. Het feit dat wat er gebeurt is op vulcan, ander universe etc zou haar toch zo veranderen dat er niets kenbaars aan is, kan je het net zo goed een andere naam geven!
Geheel mee eens. Iets wat zo verschrikkelijk was aan de Enterprise-serie: de obsessie om alles maar moet moeten koppelen met iets uit voorgaande series om zo te "bewijzen" dat het écht een prequel was en ze netjes overal rekening mee hielden. En voor wie is het nuttig? Nieuwe kijkers snappen het toch niet, en het lijkt me dat de mensen die TOS en de rest van Star Trek al wel kennen liever iets nieuws zien met hier een daar een subtiele verwijzing. Laat ze hier maar gewoon met wat nieuws komen, dat geeft tenminste ook niet het gevoel alsof het hele Star Trek-universum maar zó klein is dat alles altijd om bekenden draait.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Blind Guardian »

X-File schreef:Afbeelding

...

Afbeelding

Kittens give Morbo gas.
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Kill Puny Humans !
Plaats reactie