Star Trek op RTL 5 vanavond!

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Guess who? »

lonello schreef:Haha ja ontopic ;)
Miriam schreef:Goed zoeken. "watch+star trek+online+download" zijn goeie trefwoorden op elke zoekmachine om te vinden wat jij zoekt.
Ja ik had dat al gedaan. Maar je komt dan telkens op van die vervelende creditcard betaalsites. Maar ik zal jouw zoekwoorden ook eens gebruiken.
Je snapt dat ik je nu moet aanmelden bij Brein?
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

Guess who? schreef: moet aanmelden bij Brein?
Wat is dat dan? Maarre, intussen vele uurtjes verder en 9 van de 10 zo geheten "zeker te weten online versies downloaden" blijken pure neppers, gemaakt om advertentie-inkomsten mee te generen. Ben je dus een hoop tijd in kwijt maar je geraakt er geen stap verder mee. Uiteindelijk toch doorgezet en bij ene "Vuze" terecht gekomen, en warempel, die geeft wel sjoege, duurde ook weer uren maar ik zie nu de echte film dus dank Miriam :pray:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Miriam »

Je weet niet wat stichting Brein is?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Guess who? »

lonello schreef:
Guess who? schreef: moet aanmelden bij Brein?
Wat is dat dan? Maarre, intussen vele uurtjes verder en 9 van de 10 zo geheten "zeker te weten online versies downloaden" blijken pure neppers, gemaakt om advertentie-inkomsten mee te generen. Ben je dus een hoop tijd in kwijt maar je geraakt er geen stap verder mee. Uiteindelijk toch doorgezet en bij ene "Vuze" terecht gekomen, en warempel, die geeft wel sjoege, duurde ook weer uren maar ik zie nu de echte film dus dank Miriam :pray:
Ah een kloontje :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Miriam »

Ja dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Vis »

lonello schreef:Wat is dat dan? Maarre, intussen vele uurtjes verder en 9 van de 10 zo geheten "zeker te weten online versies downloaden" blijken pure neppers, gemaakt om advertentie-inkomsten mee te generen. Ben je dus een hoop tijd in kwijt maar je geraakt er geen stap verder mee. Uiteindelijk toch doorgezet en bij ene "Vuze" terecht gekomen, en warempel, die geeft wel sjoege, duurde ook weer uren maar ik zie nu de echte film dus dank Knuffelbol :pray:
Beste lonello en Snoezepoes, het is op dit forum niet toegestaan om het downloaden van illegale content te bespreken of aan te moedigen. Dank u.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Miriam »

Wie heeft er eigenlijk van dit forum ook daadwerkelijk gekeken?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
lonello schreef:Wat is dat dan? Maarre, intussen vele uurtjes verder en 9 van de 10 zo geheten "zeker te weten online versies downloaden" blijken pure neppers, gemaakt om advertentie-inkomsten mee te generen. Ben je dus een hoop tijd in kwijt maar je geraakt er geen stap verder mee. Uiteindelijk toch doorgezet en bij ene "Vuze" terecht gekomen, en warempel, die geeft wel sjoege, duurde ook weer uren maar ik zie nu de echte film dus dank Knuffelbol :pray:
Beste lonello en Snoezepoes, het is op dit forum niet toegestaan om het downloaden van illegale content te bespreken of aan te moedigen. Dank u.
Verwijder dan ook die posts en gebruikers.
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

Stichting Brein, kloontjes, mij verwijderen... het dichtst bij dit alles komen de Borg, meer kan ik er niet van maken. Ik zal wel een andere taal spreken blijkbaar. Maar als niemand het wil uitleggen lijkt mij ontopic ook het beste.

Wie daadwerkelijk gekeken?

Ik kan inmiddels zeggen dat ik hem helemaal gezien heb :*D

Wat een mooie film zeg, je ziet echt de karakters van TOS terugkomen. Maarre, het zal wel een andere tijdlijn zijn want Vulcan was toch niet vernietigd?! Benieuwd of ze dan hiermee verder gaan of met de "echte" tijdlijn in deel XII.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

lonello schreef:Maar als niemand het wil uitleggen lijkt mij ontopic ook het beste.
Nemo schreef:Beste lonello en Snoezepoes, het is op dit forum niet toegestaan om het downloaden van illegale content te bespreken of aan te moedigen. Dank u.
RTFM.
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

The Silencer schreef:RTFM.
Nou jij bent ook een gezellige, wat is dat nu weer? Moet gezegd dat je wel je naam eer aandoet anderen het zwijgen op te willen leggen. Alleen typisch dat je blijkbaar ook Miriam van het forum verwijderd wilt hebben en die is als ik de profielen bekijk toch echt een rang hoger dan jij. Dat is dan wel weer respect want in de film verwijderde Kirk ook de kapitein van het schip. Laat ik het er dan maar op houden dat je vriendelijk in character bent gebleven.
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Majoor Tom »

lonello schreef:
The Silencer schreef:RTFM.
Nou jij bent ook een gezellige, wat is dat nu weer? Moet gezegd dat je wel je naam eer aandoet anderen het zwijgen op te willen leggen. Alleen typisch dat je blijkbaar ook Miriam van het forum verwijderd wilt hebben en die is als ik de profielen bekijk toch echt een rang hoger dan jij. Dat is dan wel weer respect want in de film verwijderde Kirk ook de kapitein van het schip. Laat ik het er dan maar op houden dat je vriendelijk in character bent gebleven.
Welkom bij Star Trek forum. Ik begrijp dat je je verbaast dat je als nieuwe gebruiker in een niet erg warm bad terugkomt en dat dit forum niet erg vriendelijk en toegankelijk is. Je moet weten dat dit forum een privé-project lijkt van een incrowd groepje vrienden die er geen pottenkijkers bij willen hebben. Dat was ook mijn ervaring in het begin. Maar gewoon volhouden hoor, als je hier wat langer bent wordt je wel geaccepteerd, ook door de meest irritante gebruikers. Het is tenslotte een Star Trek forum en daarop zijn alle Star Trek fans welkom.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

lonello schreef:
The Silencer schreef:RTFM.
Nou jij bent ook een gezellige, wat is dat nu weer? Moet gezegd dat je wel je naam eer aandoet anderen het zwijgen op te willen leggen. Alleen typisch dat je blijkbaar ook Miriam van het forum verwijderd wilt hebben en die is als ik de profielen bekijk toch echt een rang hoger dan jij. Dat is dan wel weer respect want in de film verwijderde Kirk ook de kapitein van het schip. Laat ik het er dan maar op houden dat je vriendelijk in character bent gebleven.
Lezen, Vis heeft duidelijk aangegeven dat het praten over dit soort dingen hier niet is toegestaan. Het heeft dus niks te maken met "niet willen uitleggen". Maar begrijpend lezen en de Nederlandsche taal machtig zijn is op dit forum sowieso niet alom aanwezig :roll:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

Majoor Tom schreef:
lonello schreef:
The Silencer schreef:RTFM.
Nou jij bent ook een gezellige, wat is dat nu weer? Moet gezegd dat je wel je naam eer aandoet anderen het zwijgen op te willen leggen. Alleen typisch dat je blijkbaar ook Miriam van het forum verwijderd wilt hebben en die is als ik de profielen bekijk toch echt een rang hoger dan jij. Dat is dan wel weer respect want in de film verwijderde Kirk ook de kapitein van het schip. Laat ik het er dan maar op houden dat je vriendelijk in character bent gebleven.
Welkom bij Star Trek forum. Ik begrijp dat je je verbaast dat je als nieuwe gebruiker in een niet erg warm bad terugkomt en dat dit forum niet erg vriendelijk en toegankelijk is. Je moet weten dat dit forum een privé-project lijkt van een incrowd groepje vrienden die er geen pottenkijkers bij willen hebben. Dat was ook mijn ervaring in het begin. Maar gewoon volhouden hoor, als je hier wat langer bent wordt je wel geaccepteerd, ook door de meest irritante gebruikers. Het is tenslotte een Star Trek forum en daarop zijn alle Star Trek fans welkom.
..... Serieus , dit forum ....

Zoals al gezegd - dit star trek forum waar star trek draadjes praktisch dood zijn dan simpele quizes en de rest alleen gaat om kritiek te geven op star trek.

Laten we eerlijk zijn :lachhuil: ;)

Dan laat ik me er even over uit of het positieve of negatieve kritiek is maar dat weet u zelf wel :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Vis »

Iedereen is welkom en mag z'n mening geven, zolang het niet ingaat tegen de forum-policy, en verwacht niet dat iedereen het altijd eens is met die mening. lonello, stel jezelf even voor, en lurk anders eerst een beetje om de mensen hier te leren kennen.

Tegen de tijd dat Star Trek weer eens te zien is op RTL 5 dan kun je Trekscaper een PM sturen en kan dit topic weer open :) .
Gesloten