Star Trek op RTL 5 vanavond!

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

Wie geen zin heeft om vanavond voetbal te kijken, kan om 20.30 uur de nieuwe StarTrek film bekijken op RTL 5.
De jonge James T. Kirk en Mr. Spock ontmoeten elkaar op de Starfleet Academy. Met de U.S.S. Enterprise maken ze hun eerste ruimtereis waarop ze het moeten opnemen tegen de kwaadaardige Nero, die de mensheid bedreigt.
Bron: RTL 5

En tv-promo:

http://www.rtl.nl/components/promos/miM ... 9_rtl5.xml

Gek overigens dat SBS de rechten niet heeft overgenomen van de nieuwe StarTrek film, aangezien de overige films allemaal op SBS6 of Veronica te zien waren/zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Vis »

Nice, misschien dat er weer wat potentiële fans langszappen :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Nice, misschien dat er weer wat potentiële fans langszappen :)
Ware het niet dat Nederland tegen Moldavië speelt op hetzelfde tijdstip en The Voice of Holland op RTL 4.. Verwacht dus maar geen al te hoge kijkcijfers.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Vis »

Wie hier kan even de zendmasten van die kanalen neerhalen? :')
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Nemesis »

heb het tussen het kijken naar the voice and voetbal wel en paar keer gezien. Gelukkig, was het voetbal, zoals verwacht, niet al te best, dus niet veel naar voetbal gekeken.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

Volgens kijkonderzoek.nl hebben 297.000 mensen Star Trek gisteravond gezien. Viel me nog mee, had minder verwacht.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door mr_Vulcan »

Ik was er één van. :)
Blijft een gave film.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

En aanstaande vrijdagavond is Star Trek weer te zien op RTL5, om 20.30 uur.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Miriam »

:lachhuil: Nee dan heb ik echt andere dingen te doen.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

Trekscaper schreef:Volgens kijkonderzoek.nl hebben 297.000 mensen Star Trek gisteravond gezien. Viel me nog mee, had minder verwacht.
Lol, de kijkcijfers waren dit keer wat hoger: 464.000 volgens kijkonderzoek.nl
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Vis »

Trekscaper schreef:
Trekscaper schreef:Volgens kijkonderzoek.nl hebben 297.000 mensen Star Trek gisteravond gezien. Viel me nog mee, had minder verwacht.
Lol, de kijkcijfers waren dit keer wat hoger: 464.000 volgens kijkonderzoek.nl
56% up, niet slecht :P Of was er de vorige keer wat bijzonders op een ander kanaal?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Guess who? »

Vis schreef:
Trekscaper schreef:
Trekscaper schreef:Volgens kijkonderzoek.nl hebben 297.000 mensen Star Trek gisteravond gezien. Viel me nog mee, had minder verwacht.
Lol, de kijkcijfers waren dit keer wat hoger: 464.000 volgens kijkonderzoek.nl
56% up, niet slecht :P Of was er de vorige keer wat bijzonders op een ander kanaal?
Volgens mij wel... Weet niet meer wat, maar ik weet wel dat ik het toen heel suf vond dat ze het op die tijd/dag uitzonden.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

Guess who? schreef:
Vis schreef:
Trekscaper schreef:
Trekscaper schreef:Volgens kijkonderzoek.nl hebben 297.000 mensen Star Trek gisteravond gezien. Viel me nog mee, had minder verwacht.
Lol, de kijkcijfers waren dit keer wat hoger: 464.000 volgens kijkonderzoek.nl
56% up, niet slecht :P Of was er de vorige keer wat bijzonders op een ander kanaal?
Volgens mij wel... Weet niet meer wat, maar ik weet wel dat ik het toen heel suf vond dat ze het op die tijd/dag uitzonden.
Trekscaper schreef:
Ware het niet dat Nederland tegen Moldavië speelt op hetzelfde tijdstip en The Voice of Holland op RTL 4.. Verwacht dus maar geen al te hoge kijkcijfers.
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Majoor Tom »

Shit, ik heb 't gemist!
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

Majoor Tom schreef:Shit, ik heb 't gemist!
Ja ik ook, het hele begin, ben toch wel benieuwd, waar kan ik deze anders online kijken? Heeft iemand een tip? Ik heb even gesurfd maar je loopt dan tegen betaald gedoe aan met creditcards en al maar free downloads, waar kan je die vinden?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Loop naar de plaatselijke Free Record Shop, dat ding ligt onderhand in budgetbakken. Dan kun je hem zo vaak kijken als je wilt.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

7,99 bij cd wow of cd hd

http://www.wowhd.nl/DVD/star-trek/dp/4656563#bc=d9ce

let wel op ik heb hem hier ook bij besteld alleen ze hebben mij de europese variant meegegeven nou is mijn engels wel redelijk goed onderlegd daar niet van maar geen nl ondertiteling.
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

Tja dan moet je wel een dvd apparaat hebben, ik heb alleen Startrek videobanden dus daar begin ik niet aan hoor, dan is mijn geld zo op... ben gewoon erg benieuwd naar het begin en er is normaal gesproken volop op internet te bezien... in een seconde op beeld en niet wachten tot er een winkel opengaat en je de portemonnee kan trekken... internet is vrij toch?!
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Trekscaper schreef:
Vis schreef:Nice, misschien dat er weer wat potentiële fans langszappen :)
Ware het niet dat Nederland tegen Moldavië speelt op hetzelfde tijdstip
Zijn er mensen die daar eigenlijk naar kijken? Volgens mij is het nog interessanter om ons vierde waterpolo team te zien spelen tegen het vijfde van een gehucht in Siberië...vooral omdat wij geen waterpolovereniging hebben :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

Moldavie dat is zo ongelofelijk corrupt als de neten nog eens een stuk van gelezen in het krant ....

Echt een land waar een russiche maffiabaas wel wat steekpeningen voor over heeft met voetbal. :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:Moldavie dat is zo ongelofelijk corrupt als de neten nog eens een stuk van gelezen in het krant ....

Echt een land waar een russiche maffiabaas wel wat steekpeningen voor over heeft met voetbal. :lachhuil:
Sowieso voetbal :') Beetje kijken hoe 22 overbetaalde vermote's achter een bal aanrennen en bij het geringste contact op de grond liggen te creperen alsof ze zojuist een exploderende granaat gekopt hebben :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:Moldavie dat is zo ongelofelijk corrupt als de neten nog eens een stuk van gelezen in het krant ....

Echt een land waar een russiche maffiabaas wel wat steekpeningen voor over heeft met voetbal. :lachhuil:
Sowieso voetbal :') Beetje kijken hoe 22 overbetaalde vermote's achter een bal aanrennen en bij het geringste contact op de grond liggen te creperen alsof ze zojuist een exploderende granaat gekopt hebben :')
Oh jah heb daar op een nieuwsforum nog een hele discussie over de boys van twee lokale clubs die tijdens de derde helft op elkaar in het in rammen zijn gegaan. :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:Moldavie dat is zo ongelofelijk corrupt als de neten nog eens een stuk van gelezen in het krant ....

Echt een land waar een russiche maffiabaas wel wat steekpeningen voor over heeft met voetbal. :lachhuil:
Sowieso voetbal :') Beetje kijken hoe 22 overbetaalde vermote's achter een bal aanrennen en bij het geringste contact op de grond liggen te creperen alsof ze zojuist een exploderende granaat gekopt hebben :')
Oh jah heb daar op een nieuwsforum nog een hele discussie over de boys van twee lokale clubs die tijdens de derde helft op elkaar in het in rammen zijn gegaan. :lachhuil:
Ah, ijshockeypraktijken doen hun intrede :') Misschien wordt het dan nog spannend. Wellicht gaat men dan hier ook rellen als men het kampioenschap verliest zoals in Vancouver laatst jaar :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

Ik heb voetbal nooit begrepen weet je toen ik een jaartje of zeventien was heb ik me eens aangedaan in een kroeg met wat bekende van scouting vond leuk en aardig wel gezellige sfeer en lekkere biertjes (al zo ik er nou wel anders over denken maar dat terzijde) ....

tot dat Nederland verloor , en iedereen ineens een collectief bewust zijn sjagerijnig werd en agressief .... :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:Ik heb voetbal nooit begrepen weet je toen ik een jaartje of zeventien was heb ik me eens aangedaan in een kroeg met wat bekende van scouting vond leuk en aardig wel gezellige sfeer en lekkere biertjes (al zo ik er nou wel anders over denken maar dat terzijde) ....

tot dat Nederland verloor , en iedereen ineens een collectief bewust zijn sjagerijnig werd en agressief .... :lachhuil:
Klinkt bekend. :') Hier in het dorp is dat onderhand leedvermaak omdat er een gek is die zijn hele huis oranje maakt bij een groot evenement. Niks is mooier dan dat hij alles na slechts een week alweer kan opruimen :')

Ik kwam vorig weekend nog dronken supporters in Eindhoven tegen die net naar huis gingen. Ze zaten in het PSV stadion een wedstrijd te kijken die in Rotterdam werd gespeeld :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Blind Guardian »

Of twee jaar terug zat ik bij het WK in de Ierse Pub in Antwerpen was ik aan het juichen bij de verkeerde doelpunt , was wat lastig daar aangezien de ene helft van de Ierse Pub voor Nederland was en de andere helft voor wat was de andere club Uragay ? .... Die belgen die bij mij stonden vonden het wel grappig ik maar van gemaakt dat me eigenlijk niet zoveel uitmaakte wie er won, dat vonden ze wel fair van mij ....

En het klopte eigenlijk ook wel :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door The Silencer »

Ik liep in 2001 op 1 september door Nijmegen. Schijnbaar schopte toen Nederland tegen Ierland voor de WK kwalificatie (verliezer zou eruit liggen). We kwam langs de Irish pub en opeens brak daar luid gejuich uit. Wij "Oh, Nederland heeft verloren :')"
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Trekscaper »

On topic mensen!

lonello schreef:Tja dan moet je wel een dvd apparaat hebben, ik heb alleen Startrek videobanden dus daar begin ik niet aan hoor, dan is mijn geld zo op... ben gewoon erg benieuwd naar het begin en er is normaal gesproken volop op internet te bezien... in een seconde op beeld en niet wachten tot er een winkel opengaat en je de portemonnee kan trekken... internet is vrij toch?!
Google eens op download mogelijkheden en dan gaat een wereld voor je open. En voor 25 euro heb je al een dvd speler en kun je de film legaal kopen op dvd, of je huurt de film op dvd in een videotheek als je het goedkoop wilt :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door Miriam »

lonello schreef:
Majoor Tom schreef:Shit, ik heb 't gemist!
Ja ik ook, het hele begin, ben toch wel benieuwd, waar kan ik deze anders online kijken? Heeft iemand een tip? Ik heb even gesurfd maar je loopt dan tegen betaald gedoe aan met creditcards en al maar free downloads, waar kan je die vinden?
Goed zoeken. "watch+star trek+online+download" zijn goeie trefwoorden op elke zoekmachine om te vinden wat jij zoekt.
lonello
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:44

Re: Star Trek op RTL 5 vanavond!

Bericht door lonello »

Haha ja ontopic ;)
Miriam schreef:Goed zoeken. "watch+star trek+online+download" zijn goeie trefwoorden op elke zoekmachine om te vinden wat jij zoekt.
Ja ik had dat al gedaan. Maar je komt dan telkens op van die vervelende creditcard betaalsites. Maar ik zal jouw zoekwoorden ook eens gebruiken.
Gesloten