De kwestie Admiral_Janeway (Apollo)

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

De kwestie Admiral_Janeway (Apollo)

Bericht door Ace of Spades »

Laat ik het zo benoemen. Zoals jullie misschien hebben gezien, hebben Admiral_Janeway en koent vandaag besloten om uit Peacecraft te stappen en een eigen alliantie te vormen. Hierover is geen communicatie geweest en ik was zelf dan ook zeer verbaasd dit te horen. Hierna werd ik echter wat boos over dit in mijn ogen 'verraderlijke' gedrag. Na een msn gesprek met Admiral_Janeway (wat hier te lezen is), blijkt daaruit dat Admiral_Janeway toch wil terugkeren.
Hoewel mijn reacties in dat gesprek nogal geïrriteerd zijn en niet positief over een mogelijke terugkeer, heb ik na overleg met cc en met een positief geluid van R2 toch besloten Admiral_Janeway te laten rejoinen.
We zijn van mening dat Admiral_Janeway een overhaast besluit heeft genomen en verwelkomen hem dan ook terug. Dit wel onder de volgende voorwaarden: Hij moet zijn excuses aanbieden en beloven niet nog eens zomaar uit Peacecraft te stappen.
Ik zou dus graag zien dat iedereen zijn excuses accepteert en we Peacecraft met zijn allen tot een succes kunnen maken en dat we er vooral veel plezier aan beleven.


Mochten mensen zeer zware bezwaren hebben tegen dit besluit kunnen ze die bezwaren per pm aan mij richten. Gelieve niet het forum onder te spammen ;) .
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Hierbij wil ik m'n excuses aan de hele alliantie aanbieden het was ondoordacht en zeer zeker impulsief. Ik wil met name m'n excuses maken aan Ace hij zet zich in voor de alliantie en dit zal ook wel aan zijn gekomen als een steek in de rug. Verder wil ik het beheer(Ace,CC,R2) bedanken me nog een kans te geven en zweer ik op m'n vloot nu in de alliantie te blijven en elk bevel op te volgen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Het bestuur is dom. Eerst komt er een overloper terug daarna nemen ze een spion in de allieantie. Die nu ineens naar ssi is en gelijk bescherming heeft geactiveerd. Het is duidelijk dat van bestuur sommige geen kaas hebben gegeten.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

dat zijn een hoop vooroordelen miriam..... en wat mij betreft heeft het bestuur tot nog toe geen fouten gemaakt.... Zoals ik al eerder had gezegd : in mijn paniek van gisteravond heb ik voor meedere allianties applied. Gisteravond werd ik toegelaten tot peacecraft. Vanmorgen heeft WOH me geaccepteerd, en werd ik dus automatisch (zonder dat ik het wou) uit peacecraft gehaald. Ik ben onmiddelijk uit WOH gestapt door opnieuw bij peacecraft te applyen.... Toen werd ik geaccepteerd door de leider van SSI. Zelfde verhaal.... ook daar ben ik uit, en ik hoop nu nogmaals voor peacecraft geaccepteerd te worden (ben nu alliantieloos), en we hebben gisteravond gezien waar dat in resulteerde......... Dus.... geen verrader, maar een loyale alliantie genoot.....
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

iluvatar schreef:dat zijn een hoop vooroordelen miriam.....
ik zou zeggen, wen er aan ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Miriam schreef:Het bestuur is dom. Eerst komt er een overloper terug daarna nemen ze een spion in de allieantie. Die nu ineens naar ssi is en gelijk bescherming heeft geactiveerd. Het is duidelijk dat van bestuur sommige geen kaas hebben gegeten.
Well, you gotta live with it.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

For now
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Raynor's Revenge schreef:
iluvatar schreef:dat zijn een hoop vooroordelen miriam.....
ik zou zeggen, wen er aan ;)
Idd, je kent Miriam nog niet :lachhuil: vraag is of je dat überhaupt wel wilt :X
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

The Silencer schreef:
Raynor's Revenge schreef:
iluvatar schreef:dat zijn een hoop vooroordelen miriam.....
ik zou zeggen, wen er aan ;)
Idd, je kent Miriam nog niet :lachhuil: vraag is of je dat überhaupt wel wilt :X
Mag best groter :*)
Plaats reactie