Aaargh...frustratietopic

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Aaargh...frustratietopic

Bericht door Ace of Spades »

Door die slome server weer mijn aanvalsvloot een seconde te laat weggestuurd voor de Tankervloot ]:( .


*bitchslapt de Bulfleetserver :slap:
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

tot op de seconde nauwkeurig je tankervloot en je aanvalsvloot syncen is ook niet iets wat ik aanraad. Als iemand offline is, kan het helemaal geen kwaad om 5 minuten na de aanval de resources pas op te pikken, in die tijd kan iemand die de resources per ongeluk ziet toch geen recyclervloot ter plekke hebben
Gebruikersavatar
starbuck
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 441
Lid geworden op: 05 dec 2004, 01:09
Locatie: Zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door starbuck »

Heb het een keer meegemaakt dat er 1 sec tussen aanval en recyclevloot zat en dat de recycle-vloot niets had opgepakt.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

ja, dan is de aangevallen persoon online gekomen. Maar als dat het geval is, kan hij zelfs als je tot de seconde nauwkeurig planned nog voor jou de resources oppikken.
Gebruikersavatar
starbuck
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 441
Lid geworden op: 05 dec 2004, 01:09
Locatie: Zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door starbuck »

Nee matriaal lag er nog gewoon, de 2e vloot pakte het zooitje pas.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

iluvatar schreef:tot op de seconde nauwkeurig je tankervloot en je aanvalsvloot syncen is ook niet iets wat ik aanraad. Als iemand offline is, kan het helemaal geen kwaad om 5 minuten na de aanval de resources pas op te pikken, in die tijd kan iemand die de resources per ongeluk ziet toch geen recyclervloot ter plekke hebben
Er zaten minstens 5 a 10 seconden tussen, iets wat vroeger wel makkelijk kon. Maar met een reistijd van anderhalf uur kan je niet voorspellen of iemand online komt :P .
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Kan wel, maar ik begrijp wat je bedoelt. Niet iedereen heeft de belachelijke online tijden die ik heb. Ik bestudeer een tegenstander eerst, en kijk wat zijn gedrag is. Als iemand 's morgens voor acht uur een paar minuten online komt, en daarna pas weer rond 6 uur, dan kun je er donder op zeggen dat dit een persoon met een 9-2-5 is. Als je daar de aanval om 8.15 aanzet is de kans miniem dat hij toch nog online komt. Ik probeer dus altijd een online profiel in mijn hoofd te schetsen, voordat ik tot een aanval overga. Ad hoc aanvallen kan ook, is niets mis mee, maar dan moet je inderdaad iets strakker plannen, en zelf online blijven voor het geval je tegenstander iets uit de hoge hoed tovert.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Aargh...zelf de simpelste dingen kosten minuten :{ . Vanmorgen was de site tenminste lekker snel.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Andere frustratie...nieuwe kolonie bouwen op een 14 planeet en dan een gammele 143 velden krijgen. Meteen weer afgebroken en nieuwe boot gestuurd die ik al voor zo een geval had klaar liggen.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Vind die snelheid eigenlijk hard meevallen nu hoor laadtijd van enkele seconden
Plaats reactie