panzerteam timetjuh

PeaceCraft

Moderator: captain crash

iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

dit is niet alleen in Belgie. Dat is in bijne de hele wereld zo. In Spanje zegt met Holanda, in de UK is het Holland. Frankrijk is misschien een uitzondering (Pays Bas).
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

iluvatar schreef:dit is niet alleen in Belgie. Dat is in bijne de hele wereld zo. In Spanje zegt met Holanda, in de UK is het Holland. Frankrijk is misschien een uitzondering (Pays Bas).
Maar zoals meneer Wikipedia al terecht opmerkt is het gewoon faudt.
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Die Niederlande om weer terug bij de Ausfa(h)rt te komen...
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

vreemd genoeg willen ook heel wat belgen belgie vlaanderen noemen :(
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Dat zijn vast niet de Walen...
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

nee, het zijn mijn nationalistische vrienden.

Zelf ben ik groen! stemmer(groen is de linkse partij die opkomt voor het melieu), maar zo goed als al mijn vrienden stemmen nva(vlaams nationalistische partij die net niet zo rechts is als extreem rechts)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik houd niet zo van (extreem) rechts. Heb net mijn trouwe schaapjes (avatar) weggehaald, omdat ze in Zwitserland worden misbruikt door een of andere extreem rechtse partij..
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

darkowa schreef:nee, het zijn mijn nationalistische vrienden.

Zelf ben ik groen! stemmer(groen is de linkse partij die opkomt voor het melieu), maar zo goed als al mijn vrienden stemmen nva(vlaams nationalistische partij die net niet zo rechts is als extreem rechts)
Dat zal dan de Belgische Groenlinks zijn en wij hebben ook een tegenhanger van de NVA namelijk de PvdV(Partij van de Vrijheid) Rechtser vind je het niet als die Wilders.

Ik zelf ben trouw PvdA'er :*)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Vergeet ook Rita niet met haar "Trots Op Nederland" :r
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

mag ik even aantekenen dat er véél te snel gebruik wordt gemaakt van de term 'extreem rechts'. Ik ben zelf behoorlijk rechts, kan me vaak zeer goed vinden in een aantal van de 'foute' mannen en vrouwen (mr de Winter, mr Wilders, mvr Verdonk). Het vervelende is nu dat heel veel mensen hetzelfde erover denken, maar dit uit valse schaamte niet durven zeggen. Hoe weet ik dat veel mensen er zo over denken : verkiezings uitslagen. Ik ben de eerste om er bij te zeggen dat alle drie deze mensen nog wel eens willen doorslaan, ter meerdere eer en glorie van hun electoraat, maar dat neemt niet weg dat ze toch vaak wel hout snijden.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

een voorbeeld : honderden relschoppers die in slotervaart verontwaardigd zijn dat de altijd lieve 'Bilal B.' is doodgeschoten door de agente die hij met een mes aanviel. Waarom wordt dit met de mantel der liefde bedekt ? Ligt dat politiek te gevoelig. Waarom staat er niet een peloton M.E.ers klaar die dat tuig eens flink aframmelt ? Omdat het racistisch kan overkomen ? Zijn we nu niet aan het doorslaan met onze politieke correctheid. IEDEREEN DIE EEN MES TREKT EN EEN AGENT NEERSTEEKT MAG VAN MIJ DOOD GESCHOTEN WORDEN. 't moet niet gekker worden joh. Wat had die agente moeten doen dan ? Vragen of hij een beroerde jeugd heeft gehad ? Of hij zijn arm niet te zeer vermoeid heeft bij het neersteken van agenten ?
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Die agent was nooit neergestoken als rechtse partijen niet zo veel geld in nutteloze zaken zouden steken en die jongen een echte opvoeding hadde gegeven.

Akkoord die jongen is te ver gegaan, maar het had zeker kunnen tegen gehouden worden door maatregelen die flagrant worden tegen gehouden door rechtse partijen.

Rechtse partijen staan er altijd zeer hard op dat ze het recht hebben op vrije meningsuiting maar van de moment dat iemand een mening over hun uit is het discrimantie.

Het is ook nog altijd wachten op echte voorstellen van de extreem rechtse partijen. Altijd het tegenovergestelde zeggen van de anderen is gemakkelijk en levert (protest)stemmen op maar ik vrees het moment dat ze ook daadwerkelijk moeten meewerken aan de oplossing. Tot nu toe is het enige antwoord op al hun vragen: vlaanderen apart, buitenlanders buiten en werklozen dumpen.

Ik ben blij dat er nog 5 miljoen rationeel denkende vlamingen zijn die inzien dat ipv gewoon alle schuld op iemand anders te steken ze ook daadwerkelijk bereid zijn om offers te doen voor de maatschapij. Het vraagt ballen om het algemeen belang te laten voor gaan en blijkbaar is dat niet iets waar rechtse stemmers over kunnen meespreken.

De moment da rechts aan de macht komt in belgië is de moment da ik emigreer naar een ander land. Ik wil er nie bij zijn als we ons belachelijk maken voor de rest van de wereld met de razendsnelle ondergang van de economie, burger rechten en sociale structuur.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

sorry voor het lange bericht ma ik zit in een school waar ik rechts zie open bloeien en ik voor alle duidelijkheid zal ik ook efkes de bijnaam van mijn school meegeven :"crapuulschool".
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:Die agent was nooit neergestoken als rechtse partijen niet zo veel geld in nutteloze zaken zouden steken en die jongen een echte opvoeding hadde gegeven.
arme kleine Bilal.... Het is allemaal de schuld van de maatschappij.
darkowa schreef:Akkoord die jongen is te ver gegaan, maar het had zeker kunnen tegen gehouden worden door maatregelen die flagrant worden tegen gehouden door rechtse partijen.

Rechtse partijen staan er altijd zeer hard op dat ze het recht hebben op vrije meningsuiting maar van de moment dat iemand een mening over hun uit is het discrimantie.

Het is ook nog altijd wachten op echte voorstellen van de extreem rechtse partijen. Altijd het tegenovergestelde zeggen van de anderen is gemakkelijk en levert (protest)stemmen op maar ik vrees het moment dat ze ook daadwerkelijk moeten meewerken aan de oplossing. Tot nu toe is het enige antwoord op al hun vragen: vlaanderen apart, buitenlanders buiten en werklozen dumpen.

Ik ben blij dat er nog 5 miljoen rationeel denkende vlamingen zijn die inzien dat ipv gewoon alle schuld op iemand anders te steken ze ook daadwerkelijk bereid zijn om offers te doen voor de maatschapij. Het vraagt ballen om het algemeen belang te laten voor gaan en blijkbaar is dat niet iets waar rechtse stemmers over kunnen meespreken.

De moment da rechts aan de macht komt in belgië is de moment da ik emigreer naar een ander land. Ik wil er nie bij zijn als we ons belachelijk maken voor de rest van de wereld met de razendsnelle ondergang van de economie, burger rechten en sociale structuur.
missing the point here. Waar het mij om gaat is dat men heeft vastgesteld dat het relschoppend tuig toch voornamelijk een noord-afrikaans tintje heeft, en men vanaf dat moment NIETS meer durft te doen. Auto's worden in brand gestoken, mensen worden geintimideerd, er worden stenen gegooid naar agenten. Maar laten we vooral NIET ingrijpen, anders zijn we aan het discrimineren.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Zullen we hier een apart topic over maken? Discussie is zeker de moeite waard om te voeren, dus wellicht kan en mod dat gedeelte afsplitsen naar het Debate Camp.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

bwa nee kheb genoeg gezegd, kheb altrijd nutteloos gevonden om met mensen te discussieren die duidelijk een egoistisch politiek belang dienen.
Plaats reactie