[Thelin] - Linblin

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

^ idd, er zijn er genoeg van te vinden :) Wat voor iets het wordt zal voor mij niet veel uit maken. Het leukste blijft toch om het met een groep samen te doen.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:Ik zal er wel voor zorgen dat er een concrete keuze is voordat wij zaterdag naar de verjaardag van mijn pa vertrekken. Kunnen mensen er dan over nadenken. Ik vind wel dat we zoveel mogelijk mensen mee moeten nemen naar een nieuw spel omdat dat het toch echt leuker maakt.
Ik kijk het nog wel even aan wat voor spel het wordt en ik zie dan wel of ik meedoe of niet. Voorwaarden voor mij om te spelen zijn dat het te spelen is zonder zeer actief te zijn en dat het al een tijd draait en zich dus bewezen heeft. (wat bulfleet.nl dus niet had)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Dawn schreef:^ idd, er zijn er genoeg van te vinden :) Wat voor iets het wordt zal voor mij niet veel uit maken. Het leukste blijft toch om het met een groep samen te doen.
Jup en dat geeft een verassend effect op de meeste groepen die vaak uit louche figuren bestaan :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

uss defiant schreef:
captain crash schreef:Ik zal er wel voor zorgen dat er een concrete keuze is voordat wij zaterdag naar de verjaardag van mijn pa vertrekken. Kunnen mensen er dan over nadenken. Ik vind wel dat we zoveel mogelijk mensen mee moeten nemen naar een nieuw spel omdat dat het toch echt leuker maakt.
Ik kijk het nog wel even aan wat voor spel het wordt en ik zie dan wel of ik meedoe of niet. Voorwaarden voor mij om te spelen zijn dat het te spelen is zonder zeer actief te zijn en dat het al een tijd draait en zich dus bewezen heeft. (wat bulfleet.nl dus niet had)
Laatste ben ik het mee eens...ik had alleen van dit bedrijf gezien travian echt meer verwacht. Maargoed, das geleuter he ;)
Plaats reactie