Eindspel

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Als ik nu ook nog wat sneller kon vliegen, was dat ook meegenomen..
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Wie zijn nu de winnaars van ronde 1?
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik niet in ieder geval.. Ik was nummer 11 :*)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

doe's de top 10 posten dan.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

� Alliantie Speler Gevechtspunten Punten
1 Peacecraft iluvatar 316,147 740,290
2 Peacecraft hogemaas 126,949 624,804
3 Peacecraft r2d2 52,974 369,770
4 Peacecraft captain_crash 49,856 314,003
5 Peacecraft Haldamir 42,903 263,003
6 Peacecraft starbuck 158,108 229,599
7 Jidai Anubis_BE 105,596 224,360
8 Peacecraft paulstartrek 170,651 179,739
9 linblin 413,700 161,372
10 Peacecraft TheSilencer 42,456 159,0
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

immuniteit en coefficient zijn nog niet afgeschaft.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Zouden ze dat vergeten zijn?

Veel PC in de top tien :*D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

nee de bulgaren hebben de nederlanders weer eens niet begrepen...

..net als met dat aanvallen, dat was eerst echt alleen op de .com server zo. Maargoed, I rest my case in dit geval.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Hebben we ook de top alliantie spot btw?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

zal haast wel.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

� Alliantie Leden Punten Coefficient
1 Peacecraft 12 3298178 274848
2 Warcraft 5 561793 112359
3 Jidai 12 1037003 86417
4 CREW leden 2 127269 63635
5 PC 2 3 186485 62162
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Wel jammer dat we de alliantie gesplitst hebben, achteraf gezien was dat waarschijnlijk niet nodig geweest. Maar ja, wie kon toen weten dat het niveau van de spelleiding nog verder zou dalen.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Het was wel nodig. Als we het niet gedaan hadden had theLin gewoon nr1 alliantie geweest.

Nu we het wel deden zag hij in dat wij alles zouden doen om deze eerste plek te behouden en sloot hij een deal.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik dacht dat hij zich kapot vloog omdat hij geen zin meer had?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

ow, ik meende begrepen te hebben dat hij het idd deed omdat hij geen zin meer had omdat hij toch die alliantie 1e plaats niet meer kon krijgen.

Nou ja, maakt ook verder niet meer uit :)


btw, heeft al iemand die beloofde credits gezien?
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Hij heeft zich kapot gevlogen omdat hij de nummer 1 alliantie plaats niet kon krijgen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

ik hoop voor hem dat hij zich zelf in werkelijk leven niks aan heeft gedaan :lachhuil: ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Paulstartrek schreef:ow, ik meende begrepen te hebben dat hij het idd deed omdat hij geen zin meer had omdat hij toch die alliantie 1e plaats niet meer kon krijgen.

Nou ja, maakt ook verder niet meer uit :)


btw, heeft al iemand die beloofde credits gezien?
Volgens mij krijg je de credits bij je nieuwe account voor ronde 2, zover ik begrepen had.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Paulstartrek schreef:ow, ik meende begrepen te hebben dat hij het idd deed omdat hij geen zin meer had omdat hij toch die alliantie 1e plaats niet meer kon krijgen.

Nou ja, maakt ook verder niet meer uit :)


btw, heeft al iemand die beloofde credits gezien?
Ohjah je krijgt nog credits voor 't winnen he...

Mijn broertje neemt trouwens waarschijnlijk mijn account over in de volgende ronde. Heb wel tegen hem gezegd dat het een nieuwe naam moet hebben. Hij is gaan spelen met een stel vriendjes en die zoeken het verder maar uit.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

jah die 'win'- credits komen dus pas beschikbaar in ronde2 :-(

Ow en het is nog steeds niet bekend hoe ze beschikbaar komen ( "waarschijnlijk via forum of e-mail")

Ook is nog niet bekend hoe ze doen met mensen die van account veranderen. ("wordt nog uitgezocht")

Webgamic is iig een "verbeteringstraject" gestart met Tranger n.a.v een klaagmail die Linblin naar Webgamic had gestuurd. (voor volledige brief zie bulfleet forum)

Ben benieuwd :lol:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

ik heb mijn account van het bulfleet forum laten verwijderen, was de inhoud van die brief een beetje hetzelfde als wat ik op het forum had gezet?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Linblin schreef:Ik had deze mail gestuurd aan de webgamic en wilde dit aan de geintereseerden laten zien.

let niet op mijn spelfouten of het snelle typen het is een lang verhaal wat ik had gestuurd.
Mijn mail

Beste webgamic,

Ik ben een speler en betalende consument van bulfleet. Er mankeer veel aan de leiding van dit spel. Deze persoon heet Tranq.
Er zijn vele redenen waarom hij niet de goede leiding is voor bulfleet. Dit zijn de volgende redenen;

1: Op 14 november 2007 geeft tranq aan dat er een endgame komt. Deze begint op de 16e november. Dus even 2 dagen van te voren aangekondigt
Dit kwam voor veel spelers als een klap aan, ook onder de huidige omstandigheden. Er was nog veel strijd tussen oorlogstrijdende allinaties en er kwam nu een wending aan.
Tranq heeft niet naar de spelsituatie gekeken en dus plotsklop de oorlog gestopt met een endgame. Ook kon niemand zich meer voorbereiden op de endgame.
2: Tranq heeft geen affiniteit met het spel, zoals net al gezegd de spelsituaties terwijl er nog veel actie zit in het spel
3: Tranq geeft aan 2 dagen van te voren de endgame te dwingen naar ons. Dit moeten wij de spelende consumenten maar accepteren. Echter er word geen tijdstip aangegeven
en het hele bericht mankeert aan alle kanten dit was het bericht van tranq

Vrijdag 16 november zal de huidige ranglijst weggehaald worden, dit zullen de algemene "winnaars" zijn van de eerste Bulfleet.nl server, hierna zal de zogenaamde "deathmatch" los barsten.

Wat is een deathmatch?
Een Deathmatch is een strijd waarbij iedereen elkaar aanvalt tot er slechts enkele over blijven.
Tijdens de deathmatch zal je grondstoffen 10 keer zo snel verzamelen.
Schepen kunnen gebouwd worden in zeer korte tijden, het is dus oorlog

De Deathmatch zal eindigen zaterdag de 24e, waarna de server gereset zal worden en er een nieuwe server zal beginnen op de 25e.

Tijdens de deathmatch zullen de ontwikkelaars een flink aantal bugs onder handen nemen, de nieuwe server zal dus een flinke update krijgen waardoor veel voortkomende problemen verdwenen zijn.

De winnaars van de eerste server zullen allemaal een coupon krijgen voor 200 nanocredits, dit zullen zowel de top 10 spelers als de leden van de beste alliantie ontvangen.
(Mocht je dus zowel de beste speler als in de beste alliantie zitten, ontvang je het tweemaal)

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!

Wat mankeert aan dit bericht:
Hoe laat is de deathmatch op vrijdag (nooit antwoord gekregen)
Hoe snel kan je schepen bouwen (navraag eindelijk antwoord gekregen)]
en veel spelgerateerde vragen (nadat ik zelf nagevraagd had , beantwoord gekregen)


4 Tranq is niet bereikbaar : Er was een scriptfout waardoor ik erg benadeeld werd . Tranq zou dit navragen en ik wilde graag gecompenseerd worden.
Ik zei of hij het mij kon laten wetne. Hij gaf aan dat hij mij een mail zou sturen. Echter nooit een antwoord gekregen en ben ik zelf een mail gaan sturen hoe het zit
ook nooit een reactie gekregen of excuses.
5 Tranq heeft de endgame gedwongen aan ons. Echter op vrijdag zou de endgame starten. Maar tranq reageert niet en uiteindelijk was hij naar het ziekenhuis en om 7uur terug. Een goed en acceptabel excuus. Echter als hij de endgame dwingt en dan in de avond tot 12 uur niets meer van zich laat horen dan behalve: ik heb naar de status gevraagd. Dan laat hij zaterdag en zondag niets van zich horen en nu is het maandag 4 uur en is er nog niets gebeurt. Dus de endgame komt 3-4 dagen te laat aan.
Is dit goed voor de betalende consument, het spel is goed,maar de leiding schort aan alle kanten. Dit is dus 99% tranq. De overige crewleden doen hun werk goed en zij zijn het ook niet eens dat tranq nooit iets van zich laat horen en dat zij alles op de dak krijgen van klagende consumenten.

Ik kan zo nog wel een tijd doorgaan, maar kort samengevat : tranq is niet de juiste man bij bulfleet en zijn manier van werken. Ik stel voor om iemand anders hiervoor aan te stellen die meer tijd en affiniteit met het spel/spelsituatie.
Ik zou graag dat webgamic iets doet aan deze situatie. Ik kan nu al zeggen dat heel veel betalende spelers (de top 50 spelers) gestopt en niet meer verder gaan met bulfeet door zijn door de laksheid van deze leiding(tranq)
Ik wil graag door met bulfleet maar niet met deze leiding. Ik heb veel webbrowsed spellen gespeeld en veel tijd ingestoken zoals Omerta en Ogame , de leiding was erg goed en hoop dat het voor bulfleet verbetert. Mochten jullie mij willen bereiken kunnen jullie naar deze email sturen of naar mijn mobielnummer (PRIVE LOL)
In the worst case zou ik wel willen helpen de leiding te verbeteren bij bulfeet.
De leiding (tranq) communiceert niet of erg weinig met de crewleden. Waardoor deze alles op hun dak krijgen.
Maar zo kan ik nog een tijd doorgaan.

Met vriendelijke groet(naar webgamic niet naar tranq)

Linblin



Reactie webgamic

Beste Linblin,

Bedankt voor je bericht.
Allereerst wil ik je laten weten dat ik het spijtig vind dat je ontevreden bent over de leiding over bulfleet.nl die door ons verzorgd wordt. Wij zetten ons er voor in de beste service te leveren.
Daarom is het ook goed dat je ons hebt laten weten waarover je ontevreden bent. Deze punten kunnen wij dan immers direct aanpakken.

Sommige punten die je in je mail aangaf, hadden wij zelf ook al geconstateerd. Wij waren al bezig deze aan te pakken.
Deze en overige punten die je aangaf, hebben we met (echte naam verwijderd verder genoemd Tranq ) besproken. Voor deze punten zijn we samen met Tranq een verbeteringstraject begonnen. Wij hopen hiermee deze problemen te kunnen verhelpen.

Tranq zal vandaag ook persoonlijk nog een reactie op je mail sturen en daarin uiteenzetten hoe hij denkt deze problemen op te kunnen lossen.
Ik hoop je op deze manier te hebben kunnen overtuigen van het feit dat wij de problemen die je aangaf begrijpen en deze ook nadrukkelijk willen aanpakken.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd een e-mail schrijven.

Met vriendelijke groet,


Teus Louwerens
Directeur Webgamic



reactie van Tranq


Beste Linblin,

Hierbij mijn reactie op de email aangaande Bulfleet.nl.
Allereerst moet ik beginnen met een excuses, niet zozeer richting jouw alleen, maar richting alle spelers omdat wat jij stuurde ook door andere ervaren wordt.

Veel dingen zijn bij Bulfleet niet gegaan zoals we het van te voren hadden voorzien of gehoopt en ik ben er dan ook geheel mee eens dat er verbetering in moet komen.
Zoals aangegeven in http://forum.bulfleet.nl/index.php?showtopic=463 gaat het spel zelf verbeterd worden waardoor onze taak al enigzins verlicht zal worden.

Om puntgewijs even je verhaal af te lopen:
1: Hier heb je helemaal gelijk in. Het was al bekend binnen de crew dat het eindspel eraan zou komen. Echter werd de exacte data pas bekend vlak van te voren. In het vervolg moet dit toch tenminste 2 weken van te voren zijn waar ik ook zeker voor zal zorgen.
2: Actie is er altijd in het spel, juist omdat iedereen groter wordt zou er alleen maar meer actie komen... Wachten tot een rustig moment is dus vrijwel niet te doen... Op een gegeven moment moet je knopen doorhakken en een bekendmaking langer van te voren had daarbij grotendeels geholpen naar mijn mening. Wederom heb je hier dus deels gelijk.
3: De ontwikkelaars moesten het eindspel zelf aanzetten, een definitief tijdstip was dus niet af te spreken, wat de crew ook wist.
Het gebrek aan informatie in de post (betreffende de 10x zo snel grondstoffen en sneller schepen bouwen) was inderdaad een gemis.
Op dit moment zoeken we 3-4 nieuwe crewleden waarvan 2-3 voor Support. Hiermee hopen we aan de vraag naar antwoorden beter te kunnen voorzien. Door middel van betere communicatie binnen de crew zal dit al deels verholpen worden, maar meer crewleden blijft gewenst. Indien je hierbij wilt bijdrage is dit natuurlijk welkom.
4: Bereikbaar ben ik altijd op IRC geweest, elke middag op elke door de weekse dag. Er is compensatie gegeven op donderdag, deels voor dit, deels voor de verliezen geleden door het gebrek aan informatie over de coefficient. Dit was deels ook geregeld door de andere betrokkenen die aangaven contact met jou te hebben. Een email is inderdaad nooit verstuurd.
5: Deze fout lag bij Bulgarije door een foutieve cronjob die gereset was door een storing. Wegens een crewmeeting van Travian was ik vrijdag middag tot zondag midag niet achter een computer en kwam ik er pas maandag ochtend achter toen ik het controleerde, dit probleem zal niet nogmaals voorkomen aangezien de crew inmiddels de middelen heeft ook op dit soort momenten contact op te nemen. Wat niet wegneemt dat het bijzonder vervelend is.

Al bij al zijn er toch genoeg punten voor ons om te verbeteren en kritiek is altijd goed als we er iets mee kunnen. We gaan er dus zeker mee aan de slag.
Mocht je zelf willen er kracht bij te zetten in de support of iets dergelijks ben je welkom om te solliciteren, iemand die veel kritiek en ervaring als speler heeft is altijd welkom om daarmee aan de slag te gaan. Het zal ons in ieder geval geen kwaad doen in dat geval laugh.gif

Mocht je mij nog willen spreken, ik ben elke middag online op IRC.

Met vriendelijke groeten,
Tranqer




Mijn reacties op deze email, ik kijk het in ronde 2 toe en we zullen zien waar we uitkomen. Ik ben altijd een speler geweest die veel en actief speelt. Ook met bulfleet had ik regelmatig 22 uur of 23 uur staan, maar kreeg gelukkig geen waarschuwing XD. Mocht het echt heel druk worden en de crew meer rechten krijgen(behalve multihunting maar echte zoals bans, compensatie en tjah de real stuff) sta ik open voor contact.
Navo schreef:We kunnen nu als crewleden Tranqer 24/7 bereiken. Dus met problemen kunnen we nu ingrijpen.

Ik heb er zelf veel vertrouwen in dat ronden 2 veel beter gaat verlopen. Er zijn nog wat puntjes wat nog beter moet maar dat zijn de puntjes die juist moeilijk zijn omdat we minimaal 2 crewleden tekort komen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Huh, nu was Tranq opeens op een crewmeeting van Travian? Dat is toch ff heel wat anders dan in het ziekenhuis liggen. Wij zijn hier dus gewoon vierkant voorgelogen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Voor de zoveelste keer...

Lin had ze argument sterker kunnen (en moeten!) maken in overleg met mensen die echt al een tijd spelen. Er is een hele lange geschiedenis gaande (al begonnen met de bulgaren...en dikkes en krieg die niet gecompenseerd werden voor verliezen die door valsspelen werden veroorzaakt). Er is nog nooit iemand gecompenseerd op een fantsoenlijke manier in dit spel. De spelleiding is verrot en sinds ik wat meer in zaken ben gedoken blijkt dit niet alleen bij bulfleet is probleem te zijn. Travian is van buiten leuk maar als je wat meer tot de kern komt blijkt het daar ook zo te zijn dat er tegen valsspelen niet daadwerkelijk wordt opgetreden en er een enorme vorm van vriendjespolitiek is. Dit was bij bulfleet ook al zo. Denk aan art die nooit gestraft is voor het feitelijk onderhouden van een multi alleen maar omdat mensen als tranq hem uit travian kenden.

Ofwel: tranq is idd geen goede leiding en zelfs met een betere server is de basis van het spel (en het bedrijf) nog niet goed. Dat is waarom ik mijn naam daar van het forum het laten halen. Wil niet verbonden zijn aan een bedrijf waarvan ik nog wel verwacht dat ze ooit eens daadwerkelijk voor het gerecht komen.

Oh en lin kan idd niet spellen...maar dat maakt niet uit.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Oh en op IRC zijn is niet hetzelfde als bereikbaar zijn gezien het feit dat bijna alle normale mensen geen IRC meer hebben of er uberhaupt nog aan willen beginnen...kan het bedrijf ook normaal communiceren? vast niet...
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

De endgame is inmiddels voorbij en de voorregistratie voor ronde 2 is begonnen.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

de coefficienten zijn nooit weg gevallen dus veel hebbe we er niet aan gehad.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Zaterdag tot (ongeveer) 15:00 zal de DeathMatch doorgaan.

De winnaars hiervan zullen vanaf maandag de 200 nanocredit coupons ontvangen. Hoe precies is nog niet duidelijk. Maar ik verwacht dit per email te gaan doen. Zorg er dus voor dat het correcte email adres in je profiel staat.
Wat de neuk? :? Er waren toch geen verdiensten meer te behalen bij het eindspel?
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

De DM is zeker voor 15:00 gestopt.
Ik geloof dat ik rond 13:00 niks meer kon doen. Toen kreeg ik alleen de volgende mededeling te zien:
Welkom in Bulfleet.nl!

Je bent ingelogd tijdens de voor-registratie van Bulfleet.nl wat [Sunday 25. November] gaat beginnen! Op dit moment kan je nog geen opties gebruiken, deze worden [Sunday 25. November] geactiveerd. Het forum is overigens wel al open! We hopen je zowieso terug te zien zodra we echt van start gaan!
Ze zijn echt slecht in het nakomen van afspraken :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Dawn schreef:De DM is zeker voor 15:00 gestopt.
Ik geloof dat ik rond 13:00 niks meer kon doen. Toen kreeg ik alleen de volgende mededeling te zien:
Welkom in Bulfleet.nl!

Je bent ingelogd tijdens de voor-registratie van Bulfleet.nl wat [Sunday 25. November] gaat beginnen! Op dit moment kan je nog geen opties gebruiken, deze worden [Sunday 25. November] geactiveerd. Het forum is overigens wel al open! We hopen je zowieso terug te zien zodra we echt van start gaan!
Ze zijn echt slecht in het nakomen van afspraken :lachhuil:
Ze zeiden dan ook 'ongeveer' en ongeveer is een rekbaar begrip.

:*)
Plaats reactie