Eindspelvoorbereidingen

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Eindspelvoorbereidingen

Bericht door Ace of Spades »

Misschien handig om te bepalen wie er actief kan en wil meedoen, wat de rollen worden die mensen spelen, etc.


Het idee voor mijn account is zo. Ik heb momenteel 800 FF's, 33 Destroyers en 60 Bc's (oid) en verder nog een hoop vrachtschepen en Tankers. Niet veel, maar leuk genoeg om te crashen. Omdat ik gewoon de tijd niet kan vinden om te blijven fleetsaven volgende week en dus in vakantiemodus wil blijven. Het is mij niet duidelijk of dit nou kan of niet, maar zelfs als het kan zou ik graag willen dat mijn schepen nuttig gebruikt worden.
Hier de vraag of iemand of iemanden ze asjeblieft wil overnemen. Dan zijn mijn mijnen en scheepswerven verder gewoon beschikbaar voor de alliantie en eventuele farmers (die ik niet kan tegenhouden).
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

ik heb wel interesse in de destroyers, maar alleen als niemand anders ze wil..... ik heb niet bepaald een tekort, dus als er andere gegadigden zijn, hebben die voorrang.....
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ff korte vraag tussedoor. Worde alle coeffiecienten opgeheven?
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

ja
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

vet :d
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

hey, maar ik zie dat het vrijdag ingaat. Leuk, maar ik ben er niet tot zondagavond :S Iemand advies voor mij?
Moet ik fleetsaven en dan maandag weer actief meedoen, of is het handiger als ik mijn vloot aan iemand overdoe?
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ik heb niet eens een vloot :lachhuil: Behalve wat megavrachters.
Gezien de tijd die ik erin steek, zou ik in een DM niet veel uit kunnen halen, vrees ik.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ace, ik wil je destroyers wel overnemen, maar dan wel uiterlijk morgen, voor eventuele puntenstijging.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

iluvatar schreef:ik heb wel interesse in de destroyers, maar alleen als niemand anders ze wil..... ik heb niet bepaald een tekort, dus als er andere gegadigden zijn, hebben die voorrang.....
nu wil ik best destroyers bouwen, maar de schepenmarkt is kaduuk ofzo... ik probeerde er 6 stuks (dus meer dan 5) op te zetten, maar dat weigerde ie op 120% prijs, en ook op 100% prijs :S
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

kopen en verkopen kan misschien niet meer ivm de endgame.

Ben ik blij dat ik net alle resouces van de markt gehaald heb.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Dat zou zeer kudt zijn...
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Raynor's Revenge schreef:
iluvatar schreef:ik heb wel interesse in de destroyers, maar alleen als niemand anders ze wil..... ik heb niet bepaald een tekort, dus als er andere gegadigden zijn, hebben die voorrang.....
nu wil ik best destroyers bouwen, maar de schepenmarkt is kaduuk ofzo... ik probeerde er 6 stuks (dus meer dan 5) op te zetten, maar dat weigerde ie op 120% prijs, en ook op 100% prijs :S
Niet dat ik twijfel aan je intelligentie, maar ik vroeg me zo af of je wel de stuksprijs invoert?

Oftwel 60000/50000/15000 voor 100% (ongeacht hoeveel je verkoopt, daar heb je die andere box voor)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Paulstartrek schreef:
Raynor's Revenge schreef:
iluvatar schreef:ik heb wel interesse in de destroyers, maar alleen als niemand anders ze wil..... ik heb niet bepaald een tekort, dus als er andere gegadigden zijn, hebben die voorrang.....
nu wil ik best destroyers bouwen, maar de schepenmarkt is kaduuk ofzo... ik probeerde er 6 stuks (dus meer dan 5) op te zetten, maar dat weigerde ie op 120% prijs, en ook op 100% prijs :S
Niet dat ik twijfel aan je intelligentie, maar ik vroeg me zo af of je wel de stuksprijs invoert?

Oftwel 60000/50000/15000 voor 100% (ongeacht hoeveel je verkoopt, daar heb je die andere box voor)
mja kwam vis idd ook al mee. domme site, je eerst de totalen laten invoeren en daarna de stukprijs zonder waar dan ook duidelijk te vermelden dat dat de bedoeling is :S

nu werkt t wel iig
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

Dichtertje heeft ook nog schepen te koop staan zag ik dus de markt doet het nog wel hoor.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

The Silencer schreef:Ace, ik wil je destroyers wel overnemen, maar dan wel uiterlijk morgen, voor eventuele puntenstijging.
Morgen is goed. In de avond ben ik wel thuis....zeg uurtje of 9?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Dan ben ik er iig wel, maar ik weet niet niet of ik nog iets doe, recente ontwikkelingen in het spel staan me echt niet aan.

Nederlandse bulfleet crew :r
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Heb mijn account in vakantie modus gegooit. Ik weet niet of ik nog veel zin heb om dit spel zo te spelen, met deze spelleiding.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dawn schreef:Heb mijn account in vakantie modus gegooit. Ik weet niet of ik nog veel zin heb om dit spel zo te spelen, met deze spelleiding.
en daar ben je zo niet alleen in ;)
Plaats reactie