PC 2

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

PC 2

Bericht door Hezingen »

Heb zojuist een nieuwe alliantie aan gemaakt genaamd PC 2.

Deze alliantie is bedoeld voor iedereen die er voor wil zorgen dat PeaceCraft boven aan eidigd in de alliantie lijst.

Op dit moment ben ik zelf dus uit de alliantie Peacecraft. Voor een ieder die mij nog kan aanvallen van ons ga je gang.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Guys, ik hoop dat jullie me vergeven, maar ik heb , op order van CC, iedereen die lager was gekwalificeerd dan Vis, uit de alliantie verwijderd. Dit is niet omdat jullie bijdrage niet groot genoeg was, iedereen heeft net zo hard gewerkt, maar we willen Lin niet met de winst ervan door zien gaan. We radden jullie aan om even in PC2 te gaan, en na vrijdag kunnen jullie gewoon terugkomen
Laatst gewijzigd door iluvatar op 15 nov 2007, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik ben tegen een PC2. Laten we de eer aan onszelf houden, en geen vage splitsacties uit gaan voeren.

Daarnaast, lullig of niet, staat dit geheel los van de 150K-bug, en kon dit altijd al zo gaan; dat was ook al bekend.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

nee, dat was niet altijd al bekend...met veranderen van regels kan je geen rekening houden en het is uitermate lullig als we daarom niet de nummer 1 alliantie zouden worden.

Ikzelf stop vermoedelijk nog voor het eindspel, op het moment dat ik m'n geld terug heb ben ik klaar.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

svp niet stoppen voor eindspel;
ga desnoods in vakantie en verwijder bij aanvang van eindspel;
geen beslissingen maken in boze toestand
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

dat klopt.... maar we gunnen die minkukel van een Lin (sorry Vis, het is jouw vriend maar voor mij is hij nog minder dan fungus), de alliantie overwinning niet. Zodra de endgame is ingegaan nemen we gewoon iedereen terug. Voor zover dat mogelijk is, want de meesten gaan al stoppen, inclusief ikzelf....
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

precies...ze hebben dit voor het eindspel toch niet opgelost dus ik tel nog mee voor de meting voor die tijd maar ik ga echt geen tijd investeren in het eindspel...no way in hell.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Maakt niet uit wie het is, dit heeft niks met die bug te maken. Ik gun blin z'n roem omdat hij erg goed speelde, niet de 1e plaats in alliantiestatistieken. Maargoed:

Alliantiestatistieken worden al vanaf dag 1 bepaald door de coefficient, dat is niet 'ineens' veranderd.

Ongeacht of blin iluvatar en hogemaas vannacht zou hebben aangevallen, samen met Anubis staan ze qua coefficient een stuk boven dat van PC. Dat is inderdaad irritant voor ons, maar zo werkt 't nou eenmaal. Dit hadden twee andere mensen rond de 200 punten een maand terug ook kunnen doen.

Het spel stelt door dit gezeik toch weinig meer voor. Laten we dan eindigen als één alliantie die van zichzelf wel weet hoe ze hebben gespeeld. En niet dezelfde trucs gaan uithalen. Ga maar eens rekenen. Je zal nog veel meer mensen eruit moeten gooien wil je boven Lin uit willen komen. Nu splitsen zou ik zeer kudt vinden eigenlijk.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik ben hoe dan ook weg nadat ze m'n geld hebben geregeld en ik heb zo'n idee dat dit voor R2 ook geldt. Dit is uitermate onbevredigend en ik wil dat PC eerste wordt, desnoods alleen bestaande uit Ilu en Hogemaas. Heb niet al die tijd m'n best gedaan om er niets voor terug te zien in die zin. Wat mensen tijdens het eindspel doen kan mij niet schelen, dat speel ik hoe dan ook niet meer.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb even heel vlug gerekend, maar volgens mij komen wij nu met alleen de mensen tot RR al uit boven de 200k gemiddeld. (= hoger dan Lin)
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Vis schreef:Maakt niet uit wie het is, dit heeft niks met die bug te maken. Ik gun blin z'n roem omdat hij erg goed speelde, niet de 1e plaats in alliantiestatistieken. Maargoed:

Alliantiestatistieken worden al vanaf dag 1 bepaald door de coefficient, dat is niet 'ineens' veranderd.

Ongeacht of blin iluvatar en hogemaas vannacht zou hebben aangevallen, samen met Anubis staan ze qua coefficient een stuk boven dat van PC. Dat is inderdaad irritant voor ons, maar zo werkt 't nou eenmaal. Dit hadden twee andere mensen rond de 200 punten een maand terug ook kunnen doen.

Het spel stelt door dit gezeik toch weinig meer voor. Laten we dan eindigen als één alliantie die van zichzelf wel weet hoe ze hebben gespeeld. En niet dezelfde trucs gaan uithalen. Ga maar eens rekenen. Je zal nog veel meer mensen eruit moeten gooien wil je boven Lin uit willen komen. Nu splitsen zou ik zeer kudt vinden eigenlijk.
Vis, ik begin me een beetje aan je te ergeren..... Lin heeft goed gespeeld, staat buiten kijf, maar hij heeft geen overwinning verdiend. Die krijgt hij dus ook niet van ons.... Dus je wilt wel dat Lin die taktieken hanteert, maar wij niet ? We zijn nu op 218K als gemiddelde, Lin zal 40K moeten stijgen vandaag om dat te evenaren (of zowel Lin als anubis 20K)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

btw dat geld regelen, Als dat mogelijk is, laat ik mijn gewonnen credits (sta in de top 10) ook omzetten naar geld :D
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

@CC Is het dan mogelijk om je geld terug te vragen?
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

tranqer heeft al aangegeven dat ze geen geld teruggeven.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Tijd voor een ander spel lijkt me, iemand voorstellen?(OGame?)
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Tijd voor een ander spel lijkt me, iemand voorstellen?(OGame?)
Zie hier http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=2110090
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Lin was al 30K gestegen sinds vanmorgen met mijn resources en die van Hogemaas, dus ik heb RR en Minime ook uit de alliantie moeten zetten. Nogmaals, neem dit niet verkeerd op, jullie zijn gewoon nog steeds alliantie genoten, en vrijdag staan jullie ook gewoon weer in het lijstje. Tot die tijd is het misschien het best om PC 2 te joinen
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Ik ga m'n vloot verzamelen en een laatste aanval uitvoeren als iemand een target weet zeg het maakt niet uit of ik win of verlies.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

iluvatar schreef:Vis, ik begin me een beetje aan je te ergeren.....
:S
iluvatar schreef:Lin heeft goed gespeeld, staat buiten kijf, maar hij heeft geen overwinning verdiend. Die krijgt hij dus ook niet van ons.... Dus je wilt wel dat Lin die taktieken hanteert, maar wij niet ? We zijn nu op 218K als gemiddelde, Lin zal 40K moeten stijgen vandaag om dat te evenaren (of
zowel Lin als anubis 20K)
Ik vind dat wij altijd al als één Peacecraft spelen. Er zijn al meer discussies geweest over het splitsen van PC, maar dit is nooit doorgegaan omdat we alles bij elkaar wilden houden.

Om dan nu ineens iedereen te kicken (ja PC2, whatever) omdat 't niet goed uitkomt, slaat nergens op. We hebben maanden als één alliantie gespeeld, laten we dan ook als één alliantie stoppen, met of zonder winst.

De meesten hier nemen Bulfleet en de leiding ervan toch niet meer serieus, en zullen er nooit meer spelen. We weten van onszelf wel dat we als échte alliantie erg goed bezig zijn geweest en gewoon 1e zijn geworden. Dus laat het dan zo ipv nu alles uit elkaar te trekken.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

ik snap niet waarom dat nu opeens zo belangrijk is voor je. Toen Darkowa de alliantie verliet om strategische redenen heb ik je ook niet horen steigeren. Mensen staan 1 dagje in een ander lijstje, voor een goed doel (eindoverwinning). Is dat nou zo vreselijk ?

Weet je wat, zeg tegen je buddy Vis dat hij anubis kicked. Dan kunnen we met onmiddelijke ingang iedereen terugnemen.....
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Ik ga m'n vloot verzamelen en een laatste aanval uitvoeren als iemand een target weet zeg het maakt niet uit of ik win of verlies.
Apollo, als je zoiets drastisch gaat doen, vlieg je dan maar te pletter op mijn hoofdplaneet. Dan kan ik recyclen, en de resources met alliantie genoten delen
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Kan ook joun punten inkorten ds houd het lang vol in een gevecht bovendien risico of planeetvenrietiging volgens mij.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

niet echt..... er staan daar 800 destroyers en een DS. Het gevecht wordt gewoon verloren, en ik kan recyclen
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

iluvatar schreef:Weet je wat, zeg tegen je buddy Vis dat hij anubis kicked. Dan kunnen we met onmiddelijke ingang iedereen terugnemen.....
Ga jij maar eens afkoelen en je bedenken op wie en waarover je nou boos bent. :nothanks:
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Daar hoef ik niet voor af te koelen, dat weet ik nu al... Ik ben pissed op Lin, die een bug misbruikt, en niet gestraft wordt. Vervolgens doet hij een minne daad door een alliantie aan te gaan met iemand die hij niet eens kent, alleen om te winnen. Als wij vervolgens tegenmaatregelen nemen, kronkel jij je in 6000 bochten om dat maar niet door te laten gaan.... Het is misschien niet mooi, maar er zijn nog altijd mensen voor wie winnen belangrijk is.... dat is de realiteit. Ik wil jou niet beledigen, jij hebt net zo hard meegewerkt aan die overwinning.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

ilu schreef:Toen Darkowa de alliantie verliet om strategische redenen heb ik je ook niet horen steigeren. Mensen staan 1 dagje in een ander lijstje, voor een goed doel (eindoverwinning). Is dat nou zo vreselijk ?
Ik kwam er pas twee weken later achter dat Darkowa vertrok omdat ik inactief was. Verder vertrok hij, voor zover ik kon achterhalen hier, omdat hij geen tijd meer had. Hij heeft PC naar de top geholpen, dus natuurlijk vind ik het niet verkeerd dat hij nu weer bij ons komt ons in PC te eindigen.

En dat is gelijk mijn punt, waar jij aan voorbij gaat. Het enige wat ik zeg is dat we altijd al één PC hebben gespeeld. Daarom komt Darkowa toch ook weer terug? Om als geheel te eindigen. Maar het is me de laatste week al duidelijk geworden dat veel mensen daar anders over denken.

Dat zoiets met coefficienten kon gebeuren was bekend, dat hadden we gewoon moeten anticiperen.

Wat ik belachelijk vind is dat half PC gekickt wordt en nu zonder alliantie rondzweeft om maar die #1 te halen, voor een spel waar iedereen toch geen waarde meer aan hecht. Heel fijn, maar zo hoeft 't van mij ook niet.

Dus nu je toch bezig bent met opruimen, stop niet bij mij hoor; zal vast de coefficient weer wat boosten.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

dudes doe is normaal.
Het spel heeft jullie gekloot en nu beginnen jullie dat op elkaar uit te werken.
Doe iets nuttig ermee en val lin en anubis aan ofzo.

Ik ben trouwens vertrokken zodat ik meer targets kon aanvalle en geen enkele andere reden.
Plaats reactie