R2: Lachen om het bulfleet forum

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

R2: Lachen om het bulfleet forum

Bericht door captain crash »

Ik maak er geen account meer aan maar dit moet ik toch ff delen...BS snapt het niet he ;)

Ik wil toch even kwijt dat ik het erg zwak vind van de allianties die het verbond met extreem zonder al te veel moeite hebben laten vallen. Waarvoor heb je nu een alliantie? Juist

1) Om informatie uit te wisselen
2) Om elkaar te helpen

Ik heb geen van beide eigenlijk gezien omtrent de zaak extreem. En ik wil vooral de leden van Alfa Omega hier op aanspreken aangezien een groot deel van hen (welke inmiddels al weer bij Suicidal ziten) altijd zo politiek correct wil zijn en altijd loopt te fitten op Dory. Even voor de duidelijkheid, jullie verschillen niet veel van elkaar! Ik vind een andere alliantie verraden om jezelf te redden minstens zo triest als je eigen ally verraden. Daarnaast maakt het de zaak alleen maar erger door het feit dat Alfa Omega totaal geen verbonden/relaties heeft met Thelin. Waar zijn jullie als alliantie mee bezig?

Een ding weet ik wel en dat is dat ik deze ronde zeker geen verbond aan ga met dergelijke allianties en zeker niet de allianties die extreem hebben laten vallen. Als je toch niet van plan bent elkaar te helpen sluit dan geen verbonden aub! Vind dit hetzelfde namelijk als een nav afspreken en vervolgens snachts de andere ally aanvallen.

Vind echt dat het niveau laag is als ik eerlijk ben.
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Die snapt wel meer niet...
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

de berichten ook die Kevin naar BS heeft gestuurd. Wat is nou juist niet de goede manier om je zin te krijgen :rofl:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Uhuh begin zowat de neiging te krijgen me tegen hem te keren. Gelukkig kijkt hij niet veel op het Bulfleet forum had je daar ook nog rellen gehad :lachhuil:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ghehe...als ik BS zie staan denk ik altijd eerst even dat er bullshit staat ipv bluescotch :') .
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Jij ook al? :P Vind het alleen best jammer dat er geen rellen komen wil wat doen met me mod functies ;-(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

we kunnen vast wel een rel organiseren vanaf dit forum als je het perse wil...

nog een tip trouwens: als je een topic verkast laat niet zooi staan in het oude subforum, ziet er slordig uit en geeft vroeg of laat problemen met de database (ook bij jullie)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Klopt maar aangezien de meeste topics op dat forum een link houden leek het me een standaard procedure.
Plaats reactie