Promotie Travian

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Promotie Travian

Bericht door captain crash »

Kwam er toch zomeer een reclame voor Travian voorbij op Net5....ze kunnen het dus wel!
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door The Silencer »

Haha, dat heb ik toen gemist denk ik. Sloeg de reclame nog ergens op?

Ik vind Travian overigens verschrikkelijk. Grote spelers die gelijk op kleintjes in kunnen hakken zodat deze niet kunnen groeien. Ik vond het bij Bulfleet wel goed geregeld dat je door coefficienten bepaalde spelers niet kon aanvallen. Ook het principe van fleetsaven was erg handig, dat kan bij Travian ook al niet (als ik al eens een mannetje bouwde, dan ging die gelijk weer dood en je dorp met schuilplaatsen vol zetten is niet handig, tweede dorpje wordt meteen ingenomen etc).

Kortom: Travian :r

Gaan we als forummers nog eens beginnen aan een onlinespel? Ik mis de alliantie tijd namelijk stiekem wel een beetje. Volgens mij hebben we hier al tig topics over gehad, maar volgens mij zijn we er nooit uitgekomen of we nu iets anders gaan doen. Overigens moet het wel iets zijn wat minder intensief is/kan. Bulfleet kon stiekem toch aardig wat tijd kosten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door captain crash »

Ik wil wel graag weer een onlinespel spelen maar ik heb in alle eerlijkheid nog geen goed spel kunnen vinden. Het moet een spel zijn dat ook te spelen is als je er niet bereid bent, of de mogelijkheid niet hebt, om er ontzettend veel tijd in te steken. Heb de laatste maanden de nodige spellen geprobeerd...maar het blijkt toch al snel zo te zijn dat je er echt de tijd voor moet hebben. Tijd waar ik persoonlijk in ieder geval niet meer over beschik.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door The Silencer »

Dat zelfde heb ik ook, ik wil niet perse dagelijks er redelijk wat tijd in steken omdat ik mijn zooi moet verbergen en mensen wil leegzuigen. Ik denk ook niet dat er veel in die richting te vinden is.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door captain crash »

najah, gezien het feit dat er zoveel mensen zijn die dit probleem hebben maar wel graag zo'n spel spelen...zou je denken dat er wel een uitgever is die zich op die markt richt. Ik heb het dus in ieder geval niet kunnen vinden.

De promotie was niet meer dan "kijk wij hebben een stoer browserspel (zonder uit te leggen wat het is) en hebben daar ook een prijs mee gewonnen, kom het ook spelen!"
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door The Silencer »

Beetje inhoudsloze reclame dus. En ik maar denken dat ze Mr. T gestrikt hebben, net zoals bij de WoW reclames.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Re: Promotie Travian

Bericht door darkowa »

stargate wars kan met een minimum aan tijdinvestering goed onderhouden en gespeeld worden, en als je dan toch is de tijd hebt kan je op een korte tijd veel doen(vloten komen onmiddelijk aan etc...) ik speel het af en toe.

Het is zo dat kwantiteit meer betekent dan kwaliteit hier, hiermee wil ik zeggen dat als je te lang tussen inlog times wacht je wel een beetje aangepakt wordt.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door Blind Guardian »

ey yah ik heb die reclame ook eens gezien (maar daarna ook niet meer), schrok me wel een beetje rot, en had zo iets moet dat nou echt, maar 'ts niet mijn geld ...

ik heb het toch even gehad met browser spelletjes, enige waar ik eventueel geinterseerd in ben zijn morps (zoals wow of guildwars... eh ik heb die negen uur van slinco zelfs nog tegoed :lachhuil: ), maar daar ben ik op het moment ook niet geinterseerd in...

En Mr-T met zijn Mohawk Elf, kunnen ze hem niet wegstoppen in een bejaardehuis of zo :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef: En Mr-T met zijn Mohawk Elf, kunnen ze hem niet wegstoppen in een bejaardehuis of zo :lachhuil:
Shut up fool!

En je neger Guild Wars uren zullen nu wel niet meer geldig zijn, het was 10 uur of 14 dagen, net wat eerst komt :*)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Promotie Travian

Bericht door Blind Guardian »

nou erg jammer
Plaats reactie