Heroes

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

hier voor mensen die geen leven hebben zoals ik

http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord= ... agdeel=0.0

kijk eens zoiets zouden ze op de publieke van nederland ook eens mogen doen 8-)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Wist niet dat Koent eigenlijk uit de States komt :lachhuil:
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

zo, ik denk: "zal maar eens kijken in dit topic"

en ik zie mezelf direct staan :nothanks:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

zag een nerd rondlopen met een bsg shirt dacht gelijk aan jouw :lachhuil:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

trek today schreef:By Christian
August 11, 2007 - 4:42 PM

Nichelle Nichols (Uhura) will be joining her Original Series cast mate George Takei (Hikaru Sulu) on the NBC hit show Heroes next season.

According to a report on the Trek Movie Report, Nichols will have a recurring role on the show, appearing in five or six episodes. Nichols' addition to the show was already hinted at recently by Heroes creator Tim Kring, when he told E! Online he was looking "for another face that will have a very similar impact" to genre fans as the casting of Takei did.

Heroes was the most successful drama series on NBC last year. Halfway through the first season, Takei joined the show as Kaito Nakamura, the father of a young Japanese Star Trek fan who can move through time and space using only his will. Last month, word already leaked out that former Star Trek: Enterprise star Dominic Keating (Malcolm Reed) will be playing an Irish mobster during several episodes of the show's second season.

In related news, another Heroes star recently spoke out about his desire to land a role on Star Trek XI. Following Zachary Quinto being cast as Spock, James Kyson Lee, who plays Ando on Heroes, yesterday told IESB.net he would love to play the role of Hikaru Sulu. A video interview in which Lee makes clear how serious he is about trying to get into the film can be found here.

For more info on Heroes, head over to the show's official site.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Leuk voor haar. ^O^
De TOS oudjes zijn bezig aan een comeback de laatste jaren. :P
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Was trouwens tof om Takei te zien, past volgens mij goed voor de rol 8-)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Let ook op het nummerbord van zijn auto ;) .
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

nicht gesehen... :O

was het iets van: ST B34M M3 UP :*)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Nee,

NCC 1701 :')
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ace of Spades schreef:Nee,

NCC 1701 :')
Serieus? Schitterend :*D 8-) :*)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Volgende week is weer nieuwe Heroes. Alvast een voorproefje met een nieuwe trailer (clips): http://www.youtube.com/watch?v=7sZ4E5lj8Ak

Ziet er vet uit 8-)
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Kwijl! :*) Ik ben helemaal weg van Heroes! als ik m op dvd heb zal ik hem zeer zeker vaker kijken. :)
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Section31 schreef:Vond de pilot heel erg tegenvallen eigenlijk
Ik ook... ik heb net met mijn vriend de eerste 2 afleveringen gekeken en we hebben allebei niet echt iets van "Wow, goeie serie!"

Geen van de karacters spreekt me echt aan. Ik kan me met niemand echt identificeren. Er zitten m.i. ook niet echt lekkere dingen bij de mannelijke cast. Hiro is grappig, omdat het een Trekkie is, maar verder, I dunno...

Ik heb ook niet echt iets van "wat zou er in de volgende aflevering gebeuren?" Ik heb het idee dat de makers gepoogd hebben een hoop vragen voor de kijker neer te leggen, zoals wie die Sylon persoon is, hoe de karakters met elkaar in contact gaan komen, of die vader van Claire een goodie of een baddie is, weet ik het... Eerlijk gezegd boeit het me nog niet erg... en ik ben ook niet geneigd om verder te kijken, terwijl ik hier heel seizoen 1 voor me heb. Het heeft mij interesse niet echt gewekt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Lost, Doctor Who of Battlestar Galactica, waarbij ik meteen bij de eerste aflevering geboeid was. Oja, en ik vind ook dat het een hoog X-men gehalte heeft.

Please, anyone tell me... does it get better? Is dit iets waar ik even doorheen moet voor de serie boeiend wordt?
Vis schreef:Doed, ze hebben ook tijd nodig om een verhaal te vertellen en op te bouwen. Dat lukt niet met alleen actie.

:roll:
Hoe lang doen ze daar over?
Trekscaper schreef:Gelukkig kan die Peter krachten absorberen van andere "heroes" in de buurt
*kuch*Rogue*kuch*
Vis schreef:Dus door het doden van de 'heroes' kan hij onderzoeken hoe hun gave werkt, en het zichzelf aanleren.
*kuch*Rogue again*kuch*
Trekscaper schreef:
koent schreef:nou, vind ik nou niet...t zit op het baggerniveau van het begin. en als een serie daar niet vanaf komt tja...kansloos...
We spreken elkaar wel als je bij aflevering 10 bent. Dan neem je de bovenstaande woorden weer heel snel terug ;)
Mja, moet ik dus eerst 9 matige afleveringen door?

nee serieus, wat denken jullie. Ik vind de eerste twee afleveringen so-so. Zal ik dit ooit leuk vinden?

We gaan nu even aflevering 3 proberen. Ik heb het nog niet helemaal afgeschreven. Maar ik kijk het niet omdat ik de eerste twee eps zo goed vind, maar omdat ik hoop dat het beter wordt. En eigenlijk omdat ik Eccleston wil zien...

Ho wacht, ik zie Trey Parker en Matt Stone op tv! Lijkt me op het moment even leuker om BASEketball te gaan kijken dan ep 3 van Heroes :P Die komt misschien later wel.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Eccleston duurt nog wel even gezien je nog maar een paar afleveringen gezien hebt. :*)

Tja, ik denk dat het eerder is dat Heroes je niet ligt. Het wordt inderdaad beter, maar ja, ik vond de eerste afleveringen al gaaf genoeg om te kijken. Weet niet of hetzelfde voor jou geldt.

Bovendien is de X-men vergelijking niet echt terecht. Dat is alleen gebaseerd op de krachten. :huh:

Heroes onderscheidt zich wel degelijk van X-men en is veel "realistischer".
Maar ja, dat is mijn mening. :)
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Goed, we gaan voor ep 3. Wish me luck ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Of een serie je wel of niet aanspreekt is ntuurlijk ook heel persoonlijk. Bij Lost had ik zelf vanaf aflevering 4 ("Walkabout") pas iets van 'ja, dit is eigenlijk wel grappig'. Daar ben ik inmiddels ook helemaal aan verslaafd ;) Heroes vond ik echter vanaf ep 1 al geweldig. Dus jah, misschien duurt dat bij jou wat langer, zoals lost dat bij mij deed, en misschien blijf je het niks vinden. De tijd zal t leren :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

De serie is echt geen top-serie, maar om nou te zeggen dat het een slechte serie is in tegendeel het is best wel een aardige serie, die gelukkig al een tweede season heb, ze hebben enkele top-acteurs weten te charteren als bij-rol bijvoorbeeld Malcolm McDowell en George Takai, ook zijn de plotwendingen onverwacht en interessant.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

En Eccleston :D

Gisteren dus weer 2 eps gezien. 3 en 4. Begint nu wel wat te worden. Alleen ik vind sommige dingen echt veel te traag gaan. Zoals ook al die herhaling. Niet alleen "last week on Heroes", maar daarna zie je vaak nog een keer een halve scene dubbel.

Verder vind ik het ook vreemd dat ze al vrijwel in het begin van de cheerleader een moordenaar maken. Sorry, maar dat is ze. Die jongen verdient gevangenisstraf, niet de dood. Verder is dat maatje van Hiro stom/dom en domme mensen irriteren me.

Oja, en waar ik me ook aan stoorde was dat die politieagent tegen het kleine meisje zegt dat ze veilig is, terwijl die moordenaar nog in het gebouw is. En dan gaat ie achter hem aan... waar is het meisje dan? En zo zijn er nog wel meer dingen...
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Blind Guardian schreef:De serie is echt geen top-serie, maar om nou te zeggen dat het een slechte serie is in tegendeel het is best wel een aardige serie, die gelukkig al een tweede season heb, ze hebben enkele top-acteurs weten te charteren als bij-rol bijvoorbeeld Malcolm McDowell en George Takai, ook zijn de plotwendingen onverwacht en interessant.
Geen top serie? Dat is het juist wel. De cast komt in de ene talkshow na de andere, reist de halve wereld rond, etc :P .
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Erg goed is de serie niet, maar het is wel vermakelijk om af en toe eens te kijken. Maar het is niet zo dat ik persee moet weten hoe het verder gaat. Zoals dat met Lost wel het geval was.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Miriam schreef:Erg goed is de serie niet, maar het is wel vermakelijk om af en toe eens te kijken. Maar het is niet zo dat ik persee moet weten hoe het verder gaat. Zoals dat met Lost wel het geval was.
Waarom is de serie niet erg goed?
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

"The sun rises on a new dawn...."

Ik blijf die beginstukjes voice-over van suresh geweldig vinden. Hij heeft er een goede stem voor en de muziek komt ook altijd geweldig over.

spoilers enzo.


Erg goede aflevering, was vergeten hoe leuk ik Heroes ook alweer vond.
Ik moest wel weer even nadenken waar het verhaal ook alweer was gebleven.
Vond het erg leuk hoe Kenzei een Engelsman bleek te zijn (sark :D))
Ook hoe Claire zichzelf niet kan zijn op haar nieuwe school was interressant om te zien.
De beelden blijven erg mooi, zeker op 720p resolutie...
Kijk erg uit naar volgende week
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik vond maar twee dingen echt gaaf:

- Bennet/Butler die vol woede zit en in 't geheim bezig is met Suresh om de Company neer te halen
- Molly die in d'r dromen achtervolgd wordt door de 'bad man'; erger dan Sylar

Minder:

- Hiro die en legende probeert te maken van een koppige Engelsman -> boring
- Claire en d'r vliegende vriendje -> boring
- Peter die net al z'n powers onder controle heeft en dan alles compleet vergeet -> zeer lame

Ik hoop dat de laatste verhaallijnen zich snel uitspelen en alles weer bij elkaar komt :) .
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Vis schreef:- Hiro die en legende probeert te maken van een koppige Engelsman -> boring
dit vond ik persoonlijk eigenlijk wel erg gaaf :')
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Ace of Spades schreef: Geen top serie? Dat is het juist wel. De cast komt in de ene talkshow na de andere, reist de halve wereld rond, etc :P .
Ja en? Paris Hilton ook, maar om nou te zeggen dat die inhoud heeft... :P
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vond de seizoens premiere wel aardig hoor :)

Leuk om al die karakters te zien na 4 maanden na de gebeurtenissen in de seizoensfinale. Al heb ik nog Sylar (nieuwe Spock) gemist. Zal in de volgende aflevering wel weer erbij zijn. En nieuwe opzet voor het seizoen (nieuwe badguy en het neerhalen van the company). Ben benieuwd hoe Hiro zijn fout gaat rechttrekken.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

LadyXochi schreef:
Ace of Spades schreef: Geen top serie? Dat is het juist wel. De cast komt in de ene talkshow na de andere, reist de halve wereld rond, etc :P .
Ja en? Paris Hilton ook, maar om nou te zeggen dat die inhoud heeft... :P
Dat was niet zozeer om een punt te maken of een waardeoordeel te geven, maar om te zeggen dat de serie nogal hoog gewaardeerd wordt en de serie wat betreft populariteit en bekendheid zeker een topserie is ;) .
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

WAs weer een gave aflevering hopen dat het hele seizoen dit kan behouden.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Trekscaper schreef:Vond de seizoens premiere wel aardig hoor :)

Leuk om al die karakters te zien na 4 maanden na de gebeurtenissen in de seizoensfinale. Al heb ik nog Sylar (nieuwe Spock) gemist. Zal in de volgende aflevering wel weer erbij zijn. En nieuwe opzet voor het seizoen (nieuwe badguy en het neerhalen van the company). Ben benieuwd hoe Hiro zijn fout gaat rechttrekken.
Sylar was toch echt dood?
Gesloten